Hee Sunchaser ga effe ergens anders de zure pruim uithangen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef Stefan het volgende:
Wat een kansloze programmanaam al ben ik wel blij dat die Frank Jensen Dane is opgerot van 3FM.
Nee maar Sunchaser betrap ik zelden op iets wat niet enorm zuur isquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef Stefan het volgende:
Wat een kansloze programmanaam al ben ik wel blij dat die Frank Jensen Dane is opgerot van 3FM.
pluk een roos zet hem op je hoed dan is alles weer goedquote:Op maandag 2 juli 2012 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dit in zijn algemeenheid toch eigenlijk een negatieve klaag topic reeks geworden.
De [ afbeelding ] knop wordt met de dag aantrekkelijker.
Maar ik klaag niet hoor!!!!1!!!
Ja morgen dus pas heahquote:Op maandag 2 juli 2012 18:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
pluk een roos zet hem op je hoed dan is alles weer goed
Pick me, pick me, pick mequote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand nog zin in een neuqdate hier. Ik verveel me.
X
Threesomequote:Op maandag 2 juli 2012 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Pick me, pick me, pick me![]()
![]()
Verveel me ook ten pletter![]()
Ps: doet je vriendin ook mee? Ik hou van gezelligheid
Nou, gezellig!! Ik spring in de auto, zet de koffie over 1,5u maar aan!quote:
Ken je die mop over mijn lul?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, gezellig!! Ik spring in de auto, zet de koffie over 1,5u maar aan!
SPOILER: GENIALE CLOU OMG!!!!111Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------
Ik ga douchen latraslekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ken je die mop over mijn lul?Whehe, we gaan het meemaken. Tot zo!!!1SPOILER: GENIALE CLOU OMG!!!!111Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------
Ik ga douchen latras
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:
Tot zo? Doet Duckie ook mee?? Gezellig!quote:
Maak je hier nu reclame?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
Zo echt tot te laatste porie schoon
Gilette Fusion Proglide is echt baas. Wat een waanzinnige scheerbeurt zeg. Ben blij dat ik die dingen per 8 mesjes voor ¤24,95 bij www.scheerplein.nl kan kopen.
Kruidvat met zijn ¤36,99 voor 8 mesjes!!!
Oh en deze after shave balsem van Nederlandse makelijk blijft echt een koning
[ afbeelding ]De Vergulde Hand
Oh en wat betreft 3FM: Wat een lekkere hits!!!![]()
Ik noem het eerder dat ik deel waarmee ik mijn dagelijkse scheerbeurt tot een waar feestje maakquote:
Ik kreeg idd wel een prikkel in mijn erogene zonequote:Op maandag 2 juli 2012 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik noem het eerder dat ik deel waarmee ik mijn dagelijkse scheerbeurt tot een waar feestje maak
Want dat horen jullie stukken tuig graagVerdomme
![]()
Spank that monkeyquote:Op maandag 2 juli 2012 20:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kreeg idd wel een prikkel in mijn erogene zone
Minthy is ook gewoon een oude snoepertquote:Op maandag 2 juli 2012 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Spank that monkey
Tevens weet ik dat minthy na mijn scheerverhaal ook zit te creamen in haar stoel danwel bankstel
Ik gleed van mijn stoel. Ik verhuis nu naar de bank, die is van stof. Dat absorbeert nu eenmaal beter, wat dom van mij dat ik op een stoel zat.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Spank that monkey
Tevens weet ik dat minthy na mijn scheerverhaal ook zit te creamen in haar stoel danwel bankstel
Volgens mij wil jij klapjes hebben. Die krijg je niet, want jochies die erom vragen worden overgeslagenquote:
Maar maaahaaaaaaammmm!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij klapjes hebben. Die krijg je niet, want jochies die erom vragen worden overgeslagen
Zeg, zo erg is het nou ook weer niet. Ik loop nog niet achter een rollator! Afgelopen jaar wel op krukken, maar dat is een lang en saai verhaalquote:
Bore mequote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, zo erg is het nou ook weer niet. Ik loop nog niet achter een rollator! Afgelopen jaar wel op krukken, maar dat is een lang en saai verhaal
Nee. Als je zo lelijk tegen mij gaat doen, dan hoeft het van mij niet meerquote:
Meisjes plagen is toch kusjes vragenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Als je zo lelijk tegen mij gaat doen, dan hoeft het van mij niet meer
Ik eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik mis Frank Dane nu al. Ik hoop dat Sander er wat moois van maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |