Nee, die is overgestapt op de brommer.quote:
Toont vooral t chauvinisme van een aantal mensen hier en de hoop op een 'Nederlandse' etappe. Als t dan niet zo gaat, is t meteen ook helemaal niets meer met de renner of de ploeg.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef marcodej het volgende:
Heerlijk hoe Kittel hier gelijk wordt afgemaakt.
De meerderheid van de ploegen gaat geen 1 etappe winnen hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kittel had wellicht een etappe kunnen winnen, zijn winst in de Vuelta was na een enorme valpartij als ik het me goed herinner.
Maar goed, als je wat kan in wat vlakke etappes en verder met afstand de slechtste ploeg ben vind ik niet dat je uitgenodigd moet worden. Dat voegt niks toe aan de wedstrijd namelijk in mijn ogen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een gehuil dan in dit topic, die kan er gewoon weer staan over een paar dagen. Mijn god, leek wel of die dood was
Niet van mijn kant overigens, ik heb eigenlijk niks met welke Nederlandse renner dan ook behalve Thomas Dekker en in mindere mate Terpstra.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toont vooral t chauvinisme van een aantal mensen hier en de hoop op een 'Nederlandse' etappe. Als t dan niet zo gaat, is t meteen ook helemaal niets meer met de renner of de ploeg.
Hij was "gewoon" de sterkste in die Vuelta toen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kittel had wellicht een etappe kunnen winnen, zijn winst in de Vuelta was na een enorme valpartij als ik het me goed herinner.
Maar goed, als je wat kan in wat vlakke etappes en verder met afstand de slechtste ploeg ben vind ik niet dat je uitgenodigd moet worden. Dat voegt niks toe aan de wedstrijd namelijk in mijn ogen.
Greipel ?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef iamsterdamm het volgende:
Rogers rijdt lek
Cavendish of Sagan gaat deze etappe winnen
Of v Hummel ;-)))
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een gehuil dan in dit topic, die kan er gewoon weer staan over een paar dagen. Mijn god, leek wel of die dood was
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou leuk zijn als v. Hummel, Veelers of Renshaw nu wint
Ik vind een kans oo sprintzeges niet per direct een reden voor uitnodiging, maar daar kan je over discussieren inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De meerderheid van de ploegen gaat geen 1 etappe winnen hoor
Ssst, niet uitleggen, dan kunnen we nog 3 weken genieten.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met zn vorm te maken manquote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef DeParo het volgende:
Jammer ik had Kittel meegenomen, ik dacht dat hij beter in vorm was dan Greipel wat hij vast ook wel was voor de huidige problemen, misschien herstelt hij nog.
Regressie.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom zitten trouwens de commentatoren zo te fappen op Menchov, die rijdt al 2 jaar niet meer voor Rabo
Maar de ploegen die geen gaan etappe gaan winnen, hebben meestal wel wat anders in de melk te brokkelen. Argos zonder Kittel is doelloos.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
soms heb je zo'n gevoel, en die van mij zegt geen greipel maar ik zit er vaak naast ;-) dus wie weetquote:
Chavanel zien we morgen wel weerquote:Op maandag 2 juli 2012 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom probeert er tegenwoordig nooit meer een Chavanel of een Voeckler weg te rijden op dit soort momenten?
Kolere.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef sausagin het volgende:
Dragen ze nu tegenwoordig ander soorten helmen? Zien er zo anders uit
Wegrijden bij deze snelheidquote:Op maandag 2 juli 2012 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom probeert er tegenwoordig nooit meer een Chavanel of een Voeckler weg te rijden op dit soort momenten?
Omdat zowat iedereen probeert te scoren in de massasprint.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze fappen ook op van Garderen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom zitten trouwens de commentatoren zo te fappen op Menchov, die rijdt al 2 jaar niet meer voor Rabo
Kost veel energie, levert bijna nooit iets op.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind een ploeg als Saxo trouwens nog vele malen kanslozer in deze tourquote:Op maandag 2 juli 2012 17:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar de ploegen die geen gaan etappe gaan winnen, hebben meestal wel wat anders in de melk te brokkelen. Argos zonder Kittel is doelloos.
Gaat meestal te hard daarvoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach het gaat maar tegen de 60 per uur, even 65 per uur trappen moet wel lukken dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat bespaart 0.3 watt aan luchtweerstand.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:31 schreef 1-0-8 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er met die helmen is? Ze zien er zo anders uit?
Het wordt hard gemaakt, klopt, maar vroeger reden ze op 5-15 km nog wel eens weg.quote:
Het lukt af en toe als het chaotisch is, zoals toen Cancellara het deed, maar echt in de laatste km wegspringen is erg lastig.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:31 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Gaat meestal te hard daarvoor.
Vroeger met minder treintjes lukte dat wel eens (Ekimovje, Nijdammetje)
Met die 2 was het spannender geweestquote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef iamsterdamm het volgende:
geen AndySchleck,Contador kan een leuke tour worden, Spannend!!!
kom op Hummel, hummel je naar de overwinning!!!
kan daar ook erg van genieten!!!!!!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Toch mooi hoor dat gewring en positie kiezen. Heerlijk.
Heb je daar ook een grafiekje van enzo?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat bespaart 0.3 watt aan luchtweerstand.
Mentsjov gun ik het nog wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Des te harder hoop ik dat die twee falen.![]()
(ok, ook deels vanwege mijn poule)
Zodat Evans veilig zit.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoezo rijdt BMC zo snoeihard door eigenlijk?
Met Menchov heb ik nooit iets gehad. Hoewel, nog liever Menchov dan die karakterloze Van den Broeck.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mentsjov gun ik het nog wel.
En tja, pooltjes, ik heb ze ook niet maar boeiendvan Garderen vind ik gewoon niets.
Liever Menchov dan Wiggins of Evans, dat wel. Zo'n trollrus is ook wel grappig opzich.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met Menchov heb ik nooit iets gehad. Hoewel, nog liever Menchov dan die karakterloze Van den Broeck.
Gooi hem dan hoger. Wat een jostiquote:Op maandag 2 juli 2012 17:34 schreef Ferdii het volgende:
die bidon is natuurlijk enkel gewicht, weg ermee dus
maar het is weer een keer wat anders, andere namen die kans maken andere tacktieken ik vind het wel prima hoor voor 1 keer, volgend jaar hoop ik op Andy die verdient een tour overwinning maar hij moet er wel zijn voor 100%quote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met die 2 was het spannender geweestZeker in het geval van een goede andy schleck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |