Hopen op Goss voor mijn pou... okquote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef Zhero het volgende:
Nu genoeg over poultjes, hopen op een mooie sprint
Bij Sky ook, hebben de banden van Rabobank overgenomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de mongolenwaaier wordt, mongolenuurtje is trouwens al weer aan in de gang in dit topic.
Wie heb jij in je poule?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de mongolenwaaier wordt, mongolenuurtje is trouwens al weer aan in de gang in dit topic.
Nee eerst zeiken over helmpjes...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef Zhero het volgende:
Nu genoeg over poultjes, hopen op een mooie sprint
Rennie!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Had kittel graag in vorm zien sprinten. Maagproblemen, dan ben je gewoon gezien.
Kittel had wellicht een etappe kunnen winnen, zijn winst in de Vuelta was na een enorme valpartij als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Flikker toch op manKittel heeft dit jaar nog alles erop gelegd in de Scheldeprijs en vorig jaar rit in de Vuelta. Als je serieus Kittel wilt vergelijken met van Hummel dan snap je er helemaal niks van.
Soweiso geen schande om als sprintploeg naar de grote ronde af te reizen met de meeste sprints.
Nee, die is overgestapt op de brommer.quote:
Toont vooral t chauvinisme van een aantal mensen hier en de hoop op een 'Nederlandse' etappe. Als t dan niet zo gaat, is t meteen ook helemaal niets meer met de renner of de ploeg.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef marcodej het volgende:
Heerlijk hoe Kittel hier gelijk wordt afgemaakt.
De meerderheid van de ploegen gaat geen 1 etappe winnen hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kittel had wellicht een etappe kunnen winnen, zijn winst in de Vuelta was na een enorme valpartij als ik het me goed herinner.
Maar goed, als je wat kan in wat vlakke etappes en verder met afstand de slechtste ploeg ben vind ik niet dat je uitgenodigd moet worden. Dat voegt niks toe aan de wedstrijd namelijk in mijn ogen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een gehuil dan in dit topic, die kan er gewoon weer staan over een paar dagen. Mijn god, leek wel of die dood was
Niet van mijn kant overigens, ik heb eigenlijk niks met welke Nederlandse renner dan ook behalve Thomas Dekker en in mindere mate Terpstra.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toont vooral t chauvinisme van een aantal mensen hier en de hoop op een 'Nederlandse' etappe. Als t dan niet zo gaat, is t meteen ook helemaal niets meer met de renner of de ploeg.
Hij was "gewoon" de sterkste in die Vuelta toen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kittel had wellicht een etappe kunnen winnen, zijn winst in de Vuelta was na een enorme valpartij als ik het me goed herinner.
Maar goed, als je wat kan in wat vlakke etappes en verder met afstand de slechtste ploeg ben vind ik niet dat je uitgenodigd moet worden. Dat voegt niks toe aan de wedstrijd namelijk in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |