Degenkolb ook wel, maar die hebben ze thuis gelaten in deze Tour. En Kittel is, samen met Greipel, dé uitdager van Cav deze Tour, natuurlijk horen ze er dan thuis.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het wel een terechte reactie. Kittel is de enige goede (TdF-niveau) renner in dat team. Als hij het dan verneukt is dat hele team waardeloos, net als ze in 2009 waren.
Flikker toch op manquote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef Panthera. het volgende:
[..]
? Kittel kan theoretisch wat in panvlakke etappes, verder zijn ze overal volledig kansloos. Sinds 2009 zijn ze echt niks gegroeid hoor en toen was het ook een schande.
Hopen op Goss voor mijn pou... okquote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef Zhero het volgende:
Nu genoeg over poultjes, hopen op een mooie sprint
Bij Sky ook, hebben de banden van Rabobank overgenomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de mongolenwaaier wordt, mongolenuurtje is trouwens al weer aan in de gang in dit topic.
Wie heb jij in je poule?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de mongolenwaaier wordt, mongolenuurtje is trouwens al weer aan in de gang in dit topic.
Nee eerst zeiken over helmpjes...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef Zhero het volgende:
Nu genoeg over poultjes, hopen op een mooie sprint
Rennie!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Had kittel graag in vorm zien sprinten. Maagproblemen, dan ben je gewoon gezien.
Kittel had wellicht een etappe kunnen winnen, zijn winst in de Vuelta was na een enorme valpartij als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Flikker toch op manKittel heeft dit jaar nog alles erop gelegd in de Scheldeprijs en vorig jaar rit in de Vuelta. Als je serieus Kittel wilt vergelijken met van Hummel dan snap je er helemaal niks van.
Soweiso geen schande om als sprintploeg naar de grote ronde af te reizen met de meeste sprints.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |