En de Tourmalet zijn de dan nog vergeten, dak van de Tourquote:Op maandag 2 juli 2012 17:16 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
La Plance de belles filles, Croix de Fer,Col du Granier, Peyresourde, Port de Bales, Peyragudes, La Toussuirre.
Zitten ook nog een paar mooie en steile beklimmingen tussen.
Klopt, de laatste en hoogstecol lieten we even wachten op zijn onthulling.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
En de Tourmalet zijn de dan nog vergeten, dak van de Tour
Dan kan die zich nu beter sparen en morgen punten voor je binnenhalen wellichtquote:Op maandag 2 juli 2012 17:18 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
aanvallen en punten voor me binnen halen ;-)
Wat voor een punten.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:18 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
aanvallen en punten voor me binnen halen ;-)
Een laadbloeier, of eerder een losverwelker?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Hoogerland is een laadbloeier, die komt straks in de bergen wel.
Doelpunten.quote:
ik twijfel morgen tussen hem en Roy,Inglinsky,Vinokoerovquote:Op maandag 2 juli 2012 17:19 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dan kan die zich nu beter sparen en morgen punten voor je binnenhalen wellicht
Ok.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:21 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
ik twijfel morgen tussen hem en Roy,Inglinsky,Vinokoerov
Kan tactiek zijn, gewoon rustig houden achterin, zorgen dat je mannen voorin zitten en dan met 4 km te gaan naar voren. Zo lastig is dat ook weer niet, makkelijker dan Maarten ons wil doen geloven.quote:
Dit ja. Kietel gaat winnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kan tactiek zijn, gewoon rustig houden achterin, zorgen dat je mannen voorin zitten en dan met 4 km te gaan naar voren. Zo lastig is dat ook weer niet, makkelijker dan Maarten ons wil doen geloven.
Het is een slechte plaats om te zitten. Eén valpartij en je bent gezien.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kan tactiek zijn, gewoon rustig houden achterin, zorgen dat je mannen voorin zitten en dan met 4 km te gaan naar voren. Zo lastig is dat ook weer niet, makkelijker dan Maarten ons wil doen geloven.
quote:
Reed net achterin.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:23 schreef iamsterdamm het volgende:
Hoe gaat het met onze held Martin? in deze etappe benieuwd hoe hij deze etappe doorkomt en nog misschien van waarden kan zijn voor de komende etappes
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:24 schreef Panthera. het volgende:
Kittel had sowieso niet geworden maar dit is wel erg faal voor die ploeg, nu kunnen ze helemaal niks meer. Sowieso een schande dat ze mee mogen doen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Godverdomme, Kittel.Complete faalhaas.
Wat Ferdii zei hierboven idd.
Gaat straks gewoon in de voorste waaier zitten, in het wiel van Menchov, klaar om toe te slaan.quote:
Was sowieso niet de bedoeling om klassement te rijden.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martin kan z'n klassement dit jaar uiteraard ook weer vergeten
Daar ging hij ook helemaal niet voor..quote:Op maandag 2 juli 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martin kan z'n klassement dit jaar uiteraard ook weer vergeten
quote:
Zolang het maar niet de mongolenwaaier wordt, mongolenuurtje is trouwens al weer aan in de gang in dit topic.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Gaat straks gewoon in de voorste waaier zitten, in het wiel van Menchov, klaar om toe te slaan.
? Kittel kan theoretisch wat in panvlakke etappes, verder zijn ze overal volledig kansloos. Sinds 2009 zijn ze echt niks gegroeid hoor en toen was het ook een schande.quote:
Hoezoquote:
Oja. Even vergetenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was sowieso niet de bedoeling om klassement te rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Degenkolb ook wel, maar die hebben ze thuis gelaten in deze Tour. En Kittel is, samen met Greipel, dé uitdager van Cav deze Tour, natuurlijk horen ze er dan thuis.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het wel een terechte reactie. Kittel is de enige goede (TdF-niveau) renner in dat team. Als hij het dan verneukt is dat hele team waardeloos, net als ze in 2009 waren.
Flikker toch op manquote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef Panthera. het volgende:
[..]
? Kittel kan theoretisch wat in panvlakke etappes, verder zijn ze overal volledig kansloos. Sinds 2009 zijn ze echt niks gegroeid hoor en toen was het ook een schande.
Hopen op Goss voor mijn pou... okquote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef Zhero het volgende:
Nu genoeg over poultjes, hopen op een mooie sprint
Bij Sky ook, hebben de banden van Rabobank overgenomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de mongolenwaaier wordt, mongolenuurtje is trouwens al weer aan in de gang in dit topic.
Wie heb jij in je poule?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de mongolenwaaier wordt, mongolenuurtje is trouwens al weer aan in de gang in dit topic.
Nee eerst zeiken over helmpjes...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef Zhero het volgende:
Nu genoeg over poultjes, hopen op een mooie sprint
Rennie!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Had kittel graag in vorm zien sprinten. Maagproblemen, dan ben je gewoon gezien.
Kittel had wellicht een etappe kunnen winnen, zijn winst in de Vuelta was na een enorme valpartij als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Flikker toch op manKittel heeft dit jaar nog alles erop gelegd in de Scheldeprijs en vorig jaar rit in de Vuelta. Als je serieus Kittel wilt vergelijken met van Hummel dan snap je er helemaal niks van.
Soweiso geen schande om als sprintploeg naar de grote ronde af te reizen met de meeste sprints.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |