En de Tourmalet zijn de dan nog vergeten, dak van de Tourquote:Op maandag 2 juli 2012 17:16 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
La Plance de belles filles, Croix de Fer,Col du Granier, Peyresourde, Port de Bales, Peyragudes, La Toussuirre.
Zitten ook nog een paar mooie en steile beklimmingen tussen.
Klopt, de laatste en hoogstecol lieten we even wachten op zijn onthulling.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
En de Tourmalet zijn de dan nog vergeten, dak van de Tour
Dan kan die zich nu beter sparen en morgen punten voor je binnenhalen wellichtquote:Op maandag 2 juli 2012 17:18 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
aanvallen en punten voor me binnen halen ;-)
Wat voor een punten.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:18 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
aanvallen en punten voor me binnen halen ;-)
Een laadbloeier, of eerder een losverwelker?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Hoogerland is een laadbloeier, die komt straks in de bergen wel.
Doelpunten.quote:
ik twijfel morgen tussen hem en Roy,Inglinsky,Vinokoerovquote:Op maandag 2 juli 2012 17:19 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dan kan die zich nu beter sparen en morgen punten voor je binnenhalen wellicht
Ok.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:21 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
ik twijfel morgen tussen hem en Roy,Inglinsky,Vinokoerov
Kan tactiek zijn, gewoon rustig houden achterin, zorgen dat je mannen voorin zitten en dan met 4 km te gaan naar voren. Zo lastig is dat ook weer niet, makkelijker dan Maarten ons wil doen geloven.quote:
Dit ja. Kietel gaat winnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kan tactiek zijn, gewoon rustig houden achterin, zorgen dat je mannen voorin zitten en dan met 4 km te gaan naar voren. Zo lastig is dat ook weer niet, makkelijker dan Maarten ons wil doen geloven.
Het is een slechte plaats om te zitten. Eén valpartij en je bent gezien.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kan tactiek zijn, gewoon rustig houden achterin, zorgen dat je mannen voorin zitten en dan met 4 km te gaan naar voren. Zo lastig is dat ook weer niet, makkelijker dan Maarten ons wil doen geloven.
quote:
Reed net achterin.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:23 schreef iamsterdamm het volgende:
Hoe gaat het met onze held Martin? in deze etappe benieuwd hoe hij deze etappe doorkomt en nog misschien van waarden kan zijn voor de komende etappes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |