Routeprofielquote:"This pancake flat stage is tailored to pure sprinters. If Cavendish has missed out on a win the day before, this is the perfect place to make amends. This will be the third day straight that the Tour de France stays in Belgium. The stage will start from Visé, which is hosting the Tour for the first time. The bunch will visit the citadel of Namur halfway through the stage (km 82). We are sticking to tradition."
Alleen wordt het niet beter dan dat.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef iamsterdamm het volgende:
mijn joker van vandaag Boeckmans zit goed van voren
Nope, alleen 3 dagen in het groen gereden.quote:
Nee, ondanks de combinatie sterk en snel is dat eigenlijk geen echte afwerker.quote:
hahaquote:Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen wordt het niet beter dan dat.
Maarten let op.quote:
Meestal zo toch, je gaat geen dingen zeggen waarvan je op voorhand weet dat je geen gelijk hebt.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:46 schreef iamsterdamm het volgende:
gelukkig doet mart smeets niet mee aan de discussie die heeft volgens zijn zeggen toch altijd gelijk;-)
Ik ga vaak een discussie in waarvan ik niet altijd weet waar de waarheid ligt,ik weet niet alles over wielrennen ben er wel van gaan houden ik hou sowiezo van top sport, maar als ik een discussie aanga met iemand die heel veel van wielrennen afweet al weet ik er wel wat van ik ga er open in, zo leer je ook het meest ;-)quote:Op maandag 2 juli 2012 16:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Meestal zo toch, je gaat geen dingen zeggen waarvan je op voorhand weet dat je geen gelijk hebt.
Allemaal dochterorganisaties van MA FIAquote:Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
UEFA, FIFA, FIA.. dan noem je er ook een paar.
Gallopinquote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer dat er nauwelijks Franse sprinters meedoen. Geen Casper, Bouhanni, Demare, Petit, Poulhies, Feillu
Van mij mag het nerveus worden. Dan gebeurd er in elk geval ietsquote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef MaleDuck het volgende:
Dat wordt een samensmelting met nog 20 km te gaan ofzo... lekker nerveuze laatste 20 km dan, hopen dat ze niet met teveel gaan vallen...
Bij FdJ begrijp ik die keuze niet, Demare en Bouhanni zouden toch minstens evenver moeten kunnen komen dan Hutarovich.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer dat er nauwelijks Franse sprinters meedoen. Geen Casper, Bouhanni, Demare, Petit, Poulhies, Feillu
in veel poker toernooien krijg je 20.000 als je 20ste word ;-)quote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef TLC het volgende:
De winnaar van de etappe krijgt 8000 euro, als je 20'ste eindigt mag je ook niet klagen met nog altijd 2000 euro.
Hoetarowicz is niet veel waardquote:Op maandag 2 juli 2012 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij FdJ begrijp ik die keuze niet, Demare en Bouhanni zouden toch minstens evenver moeten kunnen komen dan Hutarovich.
Die is wel snel, maar dat vind ik toch geen pure sprinter, toch niet om met Kittel, Cav en Greipel te gaan duelleren.quote:
Hij had Cav in die etappe verslagen. De snelheid is er bij deze man wel aanwezig.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Hutarovich heeft wel een keer een Vuelta-etappe gewonnen. Hij kan het dus wel.
Is toch ook puur centjes binnenhengelen voor de ploegquote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef JC14 het volgende:
Altijd die Fransen die het rode rugnummer willen en er op het laatst nog van door gaan.
Het is goed hoor dat ze dat willen, maar soms is het wel wat overdreven.
Goed voor de sponsor, goed voor de ploeg, dus ik snap het wel. Goed voor de renner ook,quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef JC14 het volgende:
Altijd die Fransen die het rode rugnummer willen en er op het laatst nog van door gaan.
Het is goed hoor dat ze dat willen, maar soms is het wel wat overdreven.
Is eigenlijk wel waar.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef Sautor het volgende:
[..]
Goed voor de sponsor, goed voor de ploeg, dus ik snap het wel. Goed voor de renner ook,
Jeps.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Is toch ook puur centjes binnenhengelen voor de ploeg
Dadelijk ben ik nog op tijd thuis voor de finish ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog altijd 30 kilometer, schiet echt niet op
Ik ben renshaw overal vergeten, dus hoop dat ie er net zoveel van bakt als in de Giroquote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef iamsterdamm het volgende:
waarom ik greipel,kittel,sagan niet in me tourpoule heb gezet snap daar nog steeds niks van
Ik ben Boasson Hagen vaak vergetenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef iamsterdamm het volgende:
waarom ik greipel,kittel,sagan niet in me tourpoule heb gezet snap daar nog steeds niks van
Heb m zelf eerlijk gezegd vooral onderschat. Beetje balen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben Boasson Hagen vaak vergeten
Ja laat anderen maar in de waanquote:Op maandag 2 juli 2012 17:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die had totaal geen snelheid in de tussensprint.
Ja, goed, ik eerlijk gezegd ook. Ik dacht dat-ie met 2 grote kopmannen in de ploeg wel moest gaan knechten, maar hij heeft gewoon een vrije rol. Hoe doen ze dat toch daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb m zelf eerlijk gezegd vooral onderschat. Beetje balen.
Welke bergenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef Zhero het volgende:
Heb ook geen Kittel en Greipel, maar vond 4 sprinters beetje veel van het goede voor de toppers bij telesport poule. Daarbij gaat Kittel de bergen toch niet overkomen (denk ik
)
Mwah.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef TLC het volgende:
Vos met voorsprong Neerlands' beste vrouwelijke sporter
Ze doen het gewoon niet goed. Vraag maar aan Wiggins.quote:
Niet trollen!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke bergen![]()
Hopen op CavendishBaas dat het is.
Vrouwelijke Merckx (in het moderne wielrennen).quote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef TLC het volgende:
Vos met voorsprong Neerlands' beste vrouwelijke sporter
Toch het aloude verhaal dat bij een hergroeping teveel demarrages komen... Slecht voor de controle van de sprintersploegen... Dus iemand/klein groepje voorop laten rijden...quote:
Al een keer gedaan hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 17:07 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Vrouwelijke Merckx.
Alleen ze moet nog eens het WK winnen.
Dat was mijn idee ookquote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, goed, ik eerlijk gezegd ook. Ik dacht dat-ie met 2 grote kopmannen in de ploeg wel moest gaan knechten, maar hij heeft gewoon een vrije rol. Hoe doen ze dat toch daar.
Sky is zo ongeveer de meest georganiseerde ploeg van het peleton..quote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ookHeb 'm vaak wel nog als joker ingezet, maar niet bij mijn vaste team. Spijt van. Maar ik denk dat het bij Sky slecht geregeld is.
dan maar hopen op wat aanvallers en renners die niet iedereen pakt voor een etappe, oftewel gokken;-) ik sta nu op 204punten bij hyves maar met Sagan enz waren dat er 100meer ;-)quote:Op maandag 2 juli 2012 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben Boasson Hagen vaak vergetenGelukkig gaat die vandaag minder punten pakken aangezien ze bij Sky voor Cavendish gaan rijden.
Eerlijk gezegd vind ik het wel fijn dat ze dit jaar (tot nu toe) wat later aankomen. Zo kan ik na werk mooi nog de finale meepikken.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog altijd 30 kilometer, schiet echt niet op
Kloptquote:
Ik heb wel Greipel, maar geen Kittel omdat ik eerst wil zien wat hij er van bakt.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef Zhero het volgende:
Heb ook geen Kittel en Greipel, maar vond 4 sprinters beetje veel van het goede voor de toppers bij telesport poule. Daarbij gaat Kittel de bergen toch niet overkomen (denk ik
)
6 maal is scheepsrechtquote:Op maandag 2 juli 2012 17:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt
Dacht dat ze altijd tweede was geworden.
Dan win je nooit, als je alleen de gevestigde namen kiest.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb wel Greipel, maar geen Kittel omdat ik eerst wil zien wat hij er van bakt.
Bij telesport heb ik uiteindelijk gekozen voor Kittel omdat ik denk dat Greipel minder resultaten gaat rijden.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb wel Greipel, maar geen Kittel omdat ik eerst wil zien wat hij er van bakt.
Madaleine, Colombier, Aubisque etc.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke bergen![]()
Hopen op CavendishBaas dat het is.
Nee die gaat de etappe winnenquote:
Rijdt het peloton nog even op een minuutquote:
La Plance de belles filles, Croix de Fer,Col du Granier, Peyresourde, Port de Bales, Peyragudes, La Toussuirre.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |