Is eigenlijk wel waar.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef Sautor het volgende:
[..]
Goed voor de sponsor, goed voor de ploeg, dus ik snap het wel. Goed voor de renner ook,
Jeps.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Is toch ook puur centjes binnenhengelen voor de ploeg
Dadelijk ben ik nog op tijd thuis voor de finish ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog altijd 30 kilometer, schiet echt niet op
Ik ben renshaw overal vergeten, dus hoop dat ie er net zoveel van bakt als in de Giroquote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef iamsterdamm het volgende:
waarom ik greipel,kittel,sagan niet in me tourpoule heb gezet snap daar nog steeds niks van
Ik ben Boasson Hagen vaak vergetenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef iamsterdamm het volgende:
waarom ik greipel,kittel,sagan niet in me tourpoule heb gezet snap daar nog steeds niks van
Heb m zelf eerlijk gezegd vooral onderschat. Beetje balen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben Boasson Hagen vaak vergeten
Ja laat anderen maar in de waanquote:Op maandag 2 juli 2012 17:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die had totaal geen snelheid in de tussensprint.
Ja, goed, ik eerlijk gezegd ook. Ik dacht dat-ie met 2 grote kopmannen in de ploeg wel moest gaan knechten, maar hij heeft gewoon een vrije rol. Hoe doen ze dat toch daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb m zelf eerlijk gezegd vooral onderschat. Beetje balen.
Welke bergenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef Zhero het volgende:
Heb ook geen Kittel en Greipel, maar vond 4 sprinters beetje veel van het goede voor de toppers bij telesport poule. Daarbij gaat Kittel de bergen toch niet overkomen (denk ik
)
Mwah.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef TLC het volgende:
Vos met voorsprong Neerlands' beste vrouwelijke sporter
Ze doen het gewoon niet goed. Vraag maar aan Wiggins.quote:
Niet trollen!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke bergen![]()
Hopen op CavendishBaas dat het is.
Vrouwelijke Merckx (in het moderne wielrennen).quote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef TLC het volgende:
Vos met voorsprong Neerlands' beste vrouwelijke sporter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |