Gallopinquote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer dat er nauwelijks Franse sprinters meedoen. Geen Casper, Bouhanni, Demare, Petit, Poulhies, Feillu
Van mij mag het nerveus worden. Dan gebeurd er in elk geval ietsquote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef MaleDuck het volgende:
Dat wordt een samensmelting met nog 20 km te gaan ofzo... lekker nerveuze laatste 20 km dan, hopen dat ze niet met teveel gaan vallen...
Bij FdJ begrijp ik die keuze niet, Demare en Bouhanni zouden toch minstens evenver moeten kunnen komen dan Hutarovich.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer dat er nauwelijks Franse sprinters meedoen. Geen Casper, Bouhanni, Demare, Petit, Poulhies, Feillu
in veel poker toernooien krijg je 20.000 als je 20ste word ;-)quote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef TLC het volgende:
De winnaar van de etappe krijgt 8000 euro, als je 20'ste eindigt mag je ook niet klagen met nog altijd 2000 euro.
Hoetarowicz is niet veel waardquote:Op maandag 2 juli 2012 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij FdJ begrijp ik die keuze niet, Demare en Bouhanni zouden toch minstens evenver moeten kunnen komen dan Hutarovich.
Die is wel snel, maar dat vind ik toch geen pure sprinter, toch niet om met Kittel, Cav en Greipel te gaan duelleren.quote:
Hij had Cav in die etappe verslagen. De snelheid is er bij deze man wel aanwezig.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Hutarovich heeft wel een keer een Vuelta-etappe gewonnen. Hij kan het dus wel.
Is toch ook puur centjes binnenhengelen voor de ploegquote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef JC14 het volgende:
Altijd die Fransen die het rode rugnummer willen en er op het laatst nog van door gaan.
Het is goed hoor dat ze dat willen, maar soms is het wel wat overdreven.
Goed voor de sponsor, goed voor de ploeg, dus ik snap het wel. Goed voor de renner ook,quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef JC14 het volgende:
Altijd die Fransen die het rode rugnummer willen en er op het laatst nog van door gaan.
Het is goed hoor dat ze dat willen, maar soms is het wel wat overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |