Dat zou een wonder zijn. Er zijn te veel heuveltjes voor de finish en de finish zelf is redelijk steil.quote:
quote:Maandag 02/07
Kern (Fra): pijn aan achillespees
Sieberg (Dui): maagproblemen
Horner (VSt) en Roy (Fra): schaafwonden na val in eerste etappe
Bozic (Sln): wonde aan rechterelleboog (val aan km65), radiografie volgt
Rojas (Spa): pijn aan het bekken na val in eerste etappe
Bouet (Fra): hoofdpijn
Rogers (Aus): pijn aan linkerknie na val in eerste etappe
Millar (GBr): huidirritatie
Cav zat in de ZLM toer goed van voren op een aankomst ''bergop''. Maar die aankomst was toch een stuk minder zwaarder volgens mij.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sagan duidelijk nummer 1.
Cav kansloos noemen durf ik niet. Zal zich hier wel willen testen voor box hill.
twitter:thejensie twitterde op zondag 17-06-2012 om 10:28:29We are on the famous" la redoute" climb and 2 of my teammates just attacked and went of the front. Of course some counterattacks behind... reageer retweet
twitter:thejensie twitterde op zondag 17-06-2012 om 10:29:54I try to keep them in check and its pretty sticky already, and there is 5riders just ahead of me, and then i look to side and guess what??? reageer retweet
twitter:thejensie twitterde op zondag 17-06-2012 om 10:31:10I see the worldchampion Marc Cavendish in his yellow jersey shifting 2gears bigger and just jumping to the counterattack, totally easy!!! reageer retweet
twitter:thejensie twitterde op zondag 17-06-2012 om 10:32:26I could see how Cav thought" i know i am supposed to be a sprinter, but i dont care!!" And he crossed the Hilltop in first place. reageer retweet
twitter:thejensie twitterde op zondag 17-06-2012 om 10:35:26Cav totally made this climb his bi..atch, i was sooo totally impressed to eyewitness that!! He is a champ, and watch out for him at olymics! reageer retweet
Nee viel mee. De uiteindelijke sprint van La Gileppe is gewoon vlak. Dat is dit zeker niet. Plus de aanloopfase naar de finish hier is echt lastiger dan toen in de ZLM Toer. En vergeet ook het niveau van wedstrijd niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:50 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Cav zat in de ZLM toer goed van voren op een aankomst ''bergop''. Maar die aankomst was toch een stuk zwaarder volgens mij.
Ik denk dat ze bij Sky gewoon voor EBH gaan. Lijkt me de meeste kans te geven op een etappezege.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sagan duidelijk nummer 1.
Cav kansloos noemen durf ik niet. Zal zich hier wel willen testen voor box hill.
Nou, nou. Nizzolo, Vantomme, De Kort, Boom...... Sagan, Valverde, Gilbert, Evans...... bijna hetzelfde.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef TheArt het volgende:
En vergeet ook het niveau van wedstrijd niet.
No way dat een Boom morgen op dit parcours zou kunnen winnen.
Volgens mij bedoelt hij dat juistquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou, nou. Nizzolo, Vantomme, De Kort, Boom...... Sagan, Valverde, Gilbert, Evans...... bijna hetzelfde.
Je zou ze in één adem kunnen noemen iddquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou, nou. Nizzolo, Vantomme, De Kort, Boom...... Sagan, Valverde, Gilbert, Evans...... bijna hetzelfde.
Denk ik ook. Beetje zoals vandaag en gisteren ieder voor zich. Ik denk dus wel dat cavendish het iig gaat proberen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Sky gewoon voor EBH gaan. Lijkt me de meeste kans te geven op een etappezege.
Dit is toch wel heel wat anders met 4 klimmetjes in de laatste 15-20 km.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorig jaar was er trouwens toch ook nog zo'n lastige sprint waar cavendish aardig in de buurt kwam?
Ik denk dat je Cap Frehel bedoelde vorig jaar, waar hij ook won na een vrije lastige sprint. Maar vergelijk het parcours van de laatste kilometers eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorig jaar was er trouwens toch ook nog zo'n lastige sprint waar cavendish aardig in de buurt kwam?
Eerder 25-30. Bovendien zijn de 2e en 3e echt wel klimmetjes waar een Cavendish in zn huidige toestand aan kan haken. Is de vraag of hij na de 1e en 4e terug kan komen. Hij is voor mij lang niet favoriet, maar ga wel eens extra op hem letten met het oog op de OSquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is toch wel heel wat anders met 4 klimmetjes in de laatste 15-20 km.
Top van het colletje van 4e categorie ligt op 18 km van de streep, daarna nog 2 van 4e en 1 van derde categorie. Is bijna Amstel Gold Race achtig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerder 25-30. Bovendien zijn de 2e en 3e echt wel klimmetjes waar een Cavendish in zn huidige toestan aan kan haken. Is de vraag of hij na de 1e en 4e terug kan komen. Hij is voor mij lang niet favoriet, maar ga wel eens extra op hem letten met het oog op de OS
Maar er is een verschil tussen nog kunnen aanhaken en meekunnen met de besten en dan ook nog eens een lastig oplopende sprint winnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerder 25-30. Bovendien zijn de 2e en 3e echt wel klimmetjes waar een Cavendish in zn huidige toestand aan kan haken. Is de vraag of hij na de 1e en 4e terug kan komen. Hij is voor mij lang niet favoriet, maar ga wel eens extra op hem letten met het oog op de OS
Daarom voor mij Sagan/EBH/Gilbert absoluut favoriet. Maar denk/hoop dat cav nog tot ver in de finale erbij zitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen nog kunnen aanhaken en meekunnen met de besten en dan ook nog eens een lastig oplopende sprint winnen.
Mollema in de aanvalquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:03 schreef Szura het volgende:
Maar ik hoop eigenlijk dat er al een groepje wegspringt op Quehen of de Lambert.
Denk het ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:17 schreef Tjacka het volgende:
Sagan pakt ze 2e tdf etappe in zijn debuutjaar.
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:45 schreef Ambrosius het volgende:
Kap eens met al dat gezeur over lijstjes enzo. Bedenk zelf wat.
Eh wat?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee viel mee. De uiteindelijke sprint van La Gileppe is gewoon vlak.
Ben ik het ook niet mee eens. Die hele etappe kende geen vlak stuk, en voor de slotsprint op de stuwdam moest in de laatste 28 kilometer twee keer datzelfde ding beklommen worden, maar dan nog een stuk langer, omdat de finish ergens halverwege geplaatst was.quote:Plus de aanloopfase naar de finish hier is echt lastiger dan toen in de ZLM Toer
Nog een stuk zwaarder dan ik dachtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Eh wat?
[ afbeelding ]
[..]
Ben ik het ook niet mee eens. Die hele etappe kende geen vlak stuk, en voor de slotsprint op de stuwdam moest in de laatste 28 kilometer twee keer datzelfde ding beklommen worden, maar dan nog een stuk langer, omdat de finish ergens halverwege geplaatst was.
Rolland gaat echt zn kruit nog niet verschieten denk ik hoor, die gaat pas in het hooggebergte wat laten zienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:14 schreef Guard het volgende:
Zin in vandaag, hopelijk een mooie ontsnapping met minstens Rolland en Hoogerland.
Ik weet ook wel dat hij niet zomaar mag gaan als op een dag als vandaag, maar hopen kan altijdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rolland gaat echt zn kruit nog niet verschieten denk ik hoor, die gaat pas in het hooggebergte wat laten zien
Precies. Laat de klassementsrenners zich maar alvast roeren. Wat verdomd héérlijk zou dit zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat hij niet zomaar mag gaan als op een dag als vandaag, maar hopen kan altijd
Hoogerland verwacht/hoop ik ook nog niet. Die kan zijn krachten beter gebruiken in het weekend.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rolland gaat echt zn kruit nog niet verschieten denk ik hoor, die gaat pas in het hooggebergte wat laten zien
ohjaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou, niet Edvald in ieder geval, want die stond er al bij.
nmquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou, niet Edvald in ieder geval, want die stond er al bij.
nm nm nm?quote:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:35:02Op weg naar de koers met @WoutPoels :-) http://t.co/lcZRt22y reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:45 schreef Mani89 het volgende:
Ahhh.twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:35:02Op weg naar de koers met @WoutPoels :-) http://t.co/lcZRt22y reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |