Nog een stuk zwaarder dan ik dachtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Eh wat?
[ afbeelding ]
[..]
Ben ik het ook niet mee eens. Die hele etappe kende geen vlak stuk, en voor de slotsprint op de stuwdam moest in de laatste 28 kilometer twee keer datzelfde ding beklommen worden, maar dan nog een stuk langer, omdat de finish ergens halverwege geplaatst was.
Rolland gaat echt zn kruit nog niet verschieten denk ik hoor, die gaat pas in het hooggebergte wat laten zienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:14 schreef Guard het volgende:
Zin in vandaag, hopelijk een mooie ontsnapping met minstens Rolland en Hoogerland.
Ik weet ook wel dat hij niet zomaar mag gaan als op een dag als vandaag, maar hopen kan altijdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rolland gaat echt zn kruit nog niet verschieten denk ik hoor, die gaat pas in het hooggebergte wat laten zien
Precies. Laat de klassementsrenners zich maar alvast roeren. Wat verdomd héérlijk zou dit zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat hij niet zomaar mag gaan als op een dag als vandaag, maar hopen kan altijd
Hoogerland verwacht/hoop ik ook nog niet. Die kan zijn krachten beter gebruiken in het weekend.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rolland gaat echt zn kruit nog niet verschieten denk ik hoor, die gaat pas in het hooggebergte wat laten zien
ohjaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou, niet Edvald in ieder geval, want die stond er al bij.
nmquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou, niet Edvald in ieder geval, want die stond er al bij.
nm nm nm?quote:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:35:02Op weg naar de koers met @WoutPoels :-) http://t.co/lcZRt22y reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:45 schreef Mani89 het volgende:
Ahhh.twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:35:02Op weg naar de koers met @WoutPoels :-) http://t.co/lcZRt22y reageer retweet
Ik verwacht dat hij even spannend word als gisteren maar dat in deze etappe de klassementsmannen nog zullen moeten werken om geen tijd te verliezenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:55 schreef Zhero het volgende:
Na gisteren wordt dit hopelijk een wat spectaculairdere etappe.
Even niet spannend dus? Verwacht er zelf juist wel veel van..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij even spannend word als gisteren maar dat in deze etappe de klassementsmannen nog zullen moeten werken om geen tijd te verliezen
Hommo'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:45 schreef Mani89 het volgende:
Ahhh.twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:35:02Op weg naar de koers met @WoutPoels :-) http://t.co/lcZRt22y reageer retweet
Bedoeld TheArt niet gewoon de top bovenop de Baraque Michel? Die is namelijk wel vlak. Bij Jalhay ben je natuurlijk nog maar halfin de echte beklimming.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Eh wat?
[ afbeelding ]
[..]
Ben ik het ook niet mee eens. Die hele etappe kende geen vlak stuk, en voor de slotsprint op de stuwdam moest in de laatste 28 kilometer twee keer datzelfde ding beklommen worden, maar dan nog een stuk langer, omdat de finish ergens halverwege geplaatst was.
Kan idd het geval zijn. Toch verwacht ik een pracht van een finale. En dan hopelijk gaan er één of twee ( of meer, maar zie dat niet gebeuren ) klassementsrenners aan de boom snoeien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:03 schreef Felagund het volgende:
Het kan ook tegenvallen met een relatief grote groep richting de laatste heuvel waar Sagan dan makkelijk wint.
Heb je Tamareee ook in je poule?quote:
Dat wordt dus Sagan, met 3 fietslengtesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:58 schreef Littlecreep het volgende:
De laatste kilometer vanuit de auto:
http://www.sporza.be/permalink/1.1353871
Vlakt dus wel wat af in de laatste 250 meter.
Fijn, die bochten ook, vooral als het regent..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:58 schreef Littlecreep het volgende:
De laatste kilometer vanuit de auto:
http://www.sporza.be/permalink/1.1353871
Vlakt dus wel wat af in de laatste 250 meter.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:28 schreef Ooku het volgende:
Gesink gooit ze er allemaal op op dat eerste stijle stuk en wint met +10 seconden
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:28 schreef Ooku het volgende:
Gesink gooit ze er allemaal op op dat eerste stijle stuk en wint met +10 seconden
Om 12:40 exact vertrekken ze, dus idd. Hopelijk valt de regen mee. Wellicht spectakulairder voor ons supporters en kijkers, maar voor de renners kan dat wel eens nadelige gevolgen gaan hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:29 schreef Zhero het volgende:
[..]Laten we het hopen, ze stappen zo op de fiets toch?
Fuck die stijl, zolang ie iedereen maar uit zn wiel rost als is naar boven klimtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:31 schreef Marcoss het volgende:
Mja, zo goed vind ik de stijl van Gesink niet..
Idd, doodzonde. Wellicht laten ze de start zien om 14:15.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:47 schreef Sdivad het volgende:
Blijft jammer dat we dit soort starts niet te zien krijgen. Ze schijnen flink los te gaan vanaf het begin.
Jepquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:53 schreef Marcoss het volgende:
Zijn dat weer Roux, LLS en Martin achteraan?
Tja, dit zijn ook kansloze ontsnappingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog steeds geen Nederlander mee gezeten
Twitter van Sebastien Piquet, de man van Radio Tour, die dus alle koersberichten door de volgerskaravaan gooit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:53 schreef JC14 het volgende:
[..]
Oei. Hopelijk dat het meevalt. Vanwaar heb je dat plaatje?
Mijn dank is groot. Lijkt me best een leuke baan van Piquet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Twitter van Sebastien Piquet, de man van Radio Tour, die dus alle koersberichten door de volgerskaravaan gooit.
Martijn Keizer heeft in de Giro al z'n best gedaan voor NL.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog steeds geen Nederlander mee gezeten
Tuurlijk, maar nog altijd beter dan roemloos mee rijden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, dit zijn ook kansloze ontsnappingen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Martijn Keizer heeft in de Giro al z'n best gedaan voor NL.
Die deed toen een Morkovje. Of Morkov doet nu een Keizertje, dat is nog beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Martijn Keizer heeft in de Giro al z'n best gedaan voor NL.
Het gros van de Nederlanders gaat ook geen enkele rol spelen aan het end, dus wat schiet je er mee op om nu niks te doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:04 schreef tdrone het volgende:
misschien is het wel beter dat hier geen nederlanders meezitten is toch weer zo'n tot mislukken gedoemde ontsnapping
Inderdaad. Er zijn genoeg ploegen die het gat wel dicht willen rijden. Radioshack, dat het geel wil behouden en ploegen als Liquigas, Movistar, BMC, OPQ die een kanshebber voor de etappe in de ploeg hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:04 schreef tdrone het volgende:
misschien is het wel beter dat hier geen nederlanders meezitten is toch weer zo'n tot mislukken gedoemde ontsnapping
Klopt wel. Wellicht wachten de meesten op het middelgebergte.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:05 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het gros van de Nederlanders gaat ook geen enkele rol spelen aan het end, dus wat schiet je er mee op om nu niks te doen?
Je hoeft ook niet elke dag een rol te spelen. Ik vind het juist goed dat ze hun momenten kiezen in plaats van steeds mee te springen in kansloze ontsnappingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:05 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het gros van de Nederlanders gaat ook geen enkele rol spelen aan het end, dus wat schiet je er mee op om nu niks te doen?
Van Hummel zei gisteren dat ze vandaag de kaart Boeckmans gingen trekken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Als ik gisterenavond de Avondetappe zag, lieten de meeste ook al niet veel los wat vandaag ging gebeuren. Van Vacansoleil hoeven we nog even niets te verwachten. Die zijn vanaf dit jaar al berekenend aan het rijden. Jammer dat die vrijbuiters mentaliteit die ze vorig jaar nog hadden, weg is.
Tuurlijk, dat moeten de Hoogerlandjes e.d. doen. Maar er zijn er genoeg waar een kansloze vlucht zoals vandaag het maximaal haalbare is. Voor de 3e keer dan niemand mee, maakt op zich niks uit, maar is wel jammer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:12 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke dag een rol te spelen. Ik vind het juist goed dat ze hun momenten kiezen in plaats van steeds mee te springen in kansloze ontsnappingen.
Je hebt de Giro niet gezien dus?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Als ik gisterenavond de Avondetappe zag, lieten de meeste ook al niet veel los wat vandaag ging gebeuren. Van Vacansoleil hoeven we nog even niets te verwachten. Die zijn vanaf dit jaar al berekenend aan het rijden. Jammer dat die vrijbuiters mentaliteit die ze vorig jaar nog hadden, weg is.
Nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt de Giro niet gezien dus?
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Als je momenten uit kiest, blijft er niets over, dan moet het ook allemaal maar lukken op het moment. Gewoon wat visjes uitgooien kan geen kwaad, je weet nooit wat er van komt.
Dat wordt altijd gezegd, maar vaak leidt dat tot een complete apathie in een ploeg, waardoor als de momenten er wel zijn, ze ook niet mee zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:12 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke dag een rol te spelen. Ik vind het juist goed dat ze hun momenten kiezen in plaats van steeds mee te springen in kansloze ontsnappingen.
De kans is ongeveer 0,01% dat zo'n vlucht als vandaag slaagt, dan is het gewoon onzin dat ze mee moeten zitten "om het meezitten". Kun je beter krachten sparen voor later in de Tour als er ritten zijn waar de kans 80/90 % is dat een vlucht slaagt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Als je momenten uit kiest, blijft er niets over, dan moet het ook allemaal maar lukken op het moment. Gewoon wat visjes uitgooien kan geen kwaad, je weet nooit wat er van komt.
Marcato zou hier toch ook 2e kunnen worden?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Van Hummel zei gisteren dat ze vandaag de kaart Boeckmans gingen trekken.
Eens!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat wordt altijd gezegd, maar vaak leidt dat tot een complete apathie in een ploeg, waardoor als de momenten er wel zijn, ze ook niet mee zijn.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Marcato zou hier toch ook 2e kunnen worden?
En dus wint Chris Anker Sörensen in de slotweek 3 etappes, enkel en alleen omdat ze over zijn ploegmaat Morkov hebben gepraat in de 1ste week!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat wordt altijd gezegd, maar vaak leidt dat tot een complete apathie in een ploeg, waardoor als de momenten er wel zijn, ze ook niet mee zijn.
Je rijdt als ploeg in beeld, je hebt het gevoel dat je meetelt en je weet nooit waartoe zo'n ontsnapping leidt. Als Mørkøv niet dag 1 meegesprongen was, denk je dan dat hij gisteren en vandaag wel vanzelfsprekend meegegaan was? Dat hij de bollentrui zou hebben? Dat veel mensen het over hem hebben?
Het kan echt totaal geen kwaad om eens een dagje er voor te gaan in het begin. Daar draai je warm van, in plaats van anderhalve week meepeddelen in het peloton.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:17 schreef Marcoss het volgende:
Kun je beter krachten sparen voor later in de Tour als er ritten zijn waar de kans 80/90 % is dat een vlucht slaagt.
Ja, dus gaan we in de eerste week al je krachten maar vergooien. Wacht nou gewoon tot de overgangsetappes komen, dan gaat het lukken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Je moet ook niet teveel plannen in zo'n tour. Dat doet Rabobank ook altijd. Je moete ook uit gaan van het moment. Als het lukt, lukt het. Niet teveel plannen, dan komt er meestal geen hol van terecht.
Maximaal dat er 1 vroege vlucht weg blijft. Dat is uiteraard exclusief etappe's in midden/hooggebergte's maar daar zijn de renners die in dit soort vluchten mee moeten zitten sowieso kansloos.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dus wint Chris Anker Sörensen in de slotweek 3 etappes, enkel en alleen omdat ze over zijn ploegmaat Morkov hebben gepraat in de 1ste week!
Of het gaat lukken weet ik niet, wellicht is de kans iets groter maar dan wel meer gegadigden. Ik wacht dus maar even af.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, dus gaan we in de eerste week al je krachten maar vergooien. Wacht nou gewoon tot de overgangsetappes komen, dan gaat het lukken.
Warm draaien, uiteraard..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het kan echt totaal geen kwaad om eens een dagje er voor te gaan in het begin. Daar draai je warm van, in plaats van anderhalve week meepeddelen in het peloton.
Als je dat zegt, lukt het juist niet...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, dus gaan we in de eerste week al je krachten maar vergooien. Wacht nou gewoon tot de overgangsetappes komen, dan gaat het lukken.
Dit ís een overgangsetappe. Maar ik denk dat áls er een vlucht wint, dat deze pas tot stand komt tegen de tijd dat de klimmetjes beginnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:19 schreef Sautor het volgende:
[..]
Denk dat niemand het over Rabo heeft op dit moment hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Warm draaien, uiteraard..
Net of Gesink en Mollema anders gaan rijden als Tjallingii de 1ste 3 dagen mee zit in een vlucht. Dat zal ze echt helemaal niks interesseren.
Dat slaat toch nergens op. Je moet toch met een plan van start gaan. Je kan onmogelijk die ritten ingaan met 'we zien wel wat het wordt en daar anticiperen we wel op'. Dat zou je reinste amateurisme zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Je moet ook niet teveel plannen in zo'n tour. Dat doet Rabobank ook altijd. Je moete ook uit gaan van het moment. Als het lukt, lukt het. Niet teveel plannen, dan komt er meestal geen hol van terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |