Ah ok. Prima dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja duidelijk, maar met mijn opmerking over Nibali had ik het over eventuele kanshebber en niet over tourpooltjes
Maar nu ik verder over Nibali nadenk, lijkt hij mij toch een mindere kanshebber.
Die afdaling is een weg met één serieuze bocht daarin. Daar gaat een goede daler dus echt geen voorsprong pakken. Denk eerder dat er een paar man wegrijden op het voorlaatste klimmetje.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ah ok. Prima dus.
Tsja Nibali. Ik vind hem een verduivelst goede kandidaat voor morgen. Kan prima dalen en als ik dan zo het kaartje voor morgen zie:
[ afbeelding ]
wordt het voor het laatste klimmetje nog best een stukje dalen.
Nibali zal hier zijn slagje gaan slaan.
Heb je wel gelijk in, maar ik hoop het eigenlijk dat Nibali een nummertje gaat opvoeren. Wellicht meer hoop dan realisme.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:43 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die afdaling is een weg met één serieuze bocht daarin. Daar gaat een goede daler dus echt geen voorsprong pakken. Denk eerder dat er een paar man wegrijden op het voorlaatste klimmetje.
Ja ok, maar plus die afdaling kan het best nog spektakel worden denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Sautor het volgende:
Het is maar 100m. De heuvels hier in Nederland zijn nog hoger
Dat zou een wonder zijn. Er zijn te veel heuveltjes voor de finish en de finish zelf is redelijk steil.quote:
quote:Maandag 02/07
Kern (Fra): pijn aan achillespees
Sieberg (Dui): maagproblemen
Horner (VSt) en Roy (Fra): schaafwonden na val in eerste etappe
Bozic (Sln): wonde aan rechterelleboog (val aan km65), radiografie volgt
Rojas (Spa): pijn aan het bekken na val in eerste etappe
Bouet (Fra): hoofdpijn
Rogers (Aus): pijn aan linkerknie na val in eerste etappe
Millar (GBr): huidirritatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |