echt de natuur viel me zo erg op vandaag geweldig om te zien, al zie ik liever mooie vrouwen Natuurlijk!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat moet er hier dan besproken worden? Hoe mooi de natuur is rond de wegen?
Dit dus, vreselijk irritant gedoe overalquote:Op maandag 2 juli 2012 18:45 schreef Ambrosius het volgende:
Kap eens met al dat gezeur over lijstjes enzo. Bedenk zelf wat.
Dat is vervelend, wat is er leuk aan het meedoen van een Tour pool als je niet eens zelf je ploeg kan samenstellen?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je kan best over kanshebbers praten zonder dat het gelijk "wie moet ik kiezen a of b" wordt.
Bovendien is Amsterdam de hele dag al allerlei topics aan het vervuilen met z'n falende tourpool.
Niks natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is vervelend, wat is er leuk aan het meedoen van een Tour pool als je niet eens zelf je ploeg kan samenstellen?
Het wordt wel een sprintje bergop ja. Sagan ftw.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Of toch een sprintje bergop? We zien het wel
Als je je er aan ergert, is het jouw probleem. Vragen over lijstjes mag je gewoon stellen. Doe niet zo moeilijk man.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit dus, vreselijk irritant gedoe overal
In het daarvoor bestemde topic iddquote:Op maandag 2 juli 2012 19:38 schreef JC14 het volgende:
[..]
Als je je er aan ergert, is het jouw probleem. Vragen over lijstjes mag je gewoon stellen. Doe niet zo moeilijk man.
Mijn excuses. Dat moet idd ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In het daarvoor bestemde topic idd
Lijkt mij te zwaar voor Dumoulin en Freire. Simon zou het kunnen maar moet ik nog van zien. Denk dat alleen de grote kanonnen hier overblijven.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:41 schreef Mr_DG het volgende:
Ik ben benieuwd naar mannen als Simon, Dumoulin en Freire. Sprinters die toch bergop wat zouden moeten kunnen uitrichten.
Minder zwaar dan gisteren, maar toch weer ook niet. De laatste kilometer is toch pittig, pittiger dan de laatste km. van gisteren.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel wat minder zwaar dan gisteren lijkt me. Alhoewel het voor de aankomst weer wat zwaarder is met wat bergjes van de 4e categorie.
Als Gesink morgen ook top 10 gaat rijden dan ga ik er echt vertrouwen in krijgen dat ie gewoon minimaal top 5 gaat halen in Parijs. Dan is ie nl. echt goed, waar hij de laatste jaren op dit soort aankomsten altijd wel wat tijd verloor.
Gisteren was laatste km. nog vlak en dat is morgen niet het geval.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Minder zwaar dan gisteren, maar toch weer ook niet. De laatste kilometer is toch pittig, pittiger dan de laatste km. van gisteren.
Daarom ook. De slotklim als geheel is minder zwaar morgen, maar omdat alles in de laatste kilometer ligt, is het toch weer lastiger. Plus, de hele finale is morgen lastig. Kans op waaiers en nog wat hellingen ervoor. Morgen wordt echt rotnerveus.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:56 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Gisteren was laatste km. nog vlak en dat is morgen niet het geval.
Tsja, de bedoeling is om de mooie vrouwen die er morgen eventueel te bewonderen zijn te bespreken.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat moet er hier dan besproken worden? Hoe mooi de natuur is rond de wegen?
Ja duidelijk, maar met mijn opmerking over Nibali had ik het over eventuele kanshebber en niet over tourpooltjesquote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, de bedoeling is om de mooie vrouwen die er morgen eventueel te bewonderen zijn te bespreken.![]()
In dit topic kan je bespreken welke van de renners jij denkt die morgen een bepaalde rol zouden kunnen gaan spelen.
Of renners waarvan je verwacht dat die het goed zullen doen.
Maar niet zoiets zeggen als: "verrek, is zo'n Nibali geen aardige keuze voor mijn tourpooltje?"
Dan kan er wellicht verwarring ontstaan en gaan er mensen weer op in.![]()
En er is juist een apart topic voor.
Nope, laten ze achterwege dit jaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
Orchies daar liggen toch ook kasseistroken? Gaan ze daar nog overheen?
RadioShack, die zullen altijd gaan rijden. En anders de teams van de klassementsrenners. BMC dan wel Sky zal altijd gaan rijden, ook al is het compleet onnodig, maar ze gaan het doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:26 schreef AXI-OMA het volgende:
De vraag is alleen: als er een groepje wegrijdt wie gaat ze dan halen en waarom?
Thanks!!! We gaan het morgen zien.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
RadioShack, die zullen altijd gaan rijden. En anders de teams van de klassementsrenners. BMC dan wel Sky zal altijd gaan rijden, ook al is het compleet onnodig, maar ze gaan het doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |