Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Condens lijkt me. Van alle mensen binnen in het stadion. Dan zal het gras vochtig van worden denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom moet de baan op temperatuur komen?
Esther Vergeer verdient het om een keer op centre court te staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef Tim86 het volgende:
Na de onderbreking gaan we door met rolstoeltennis denk ik.
Staan???quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Niox het volgende:
[..]
Esther Vergeer verdient het om een keer op centre court te staan.
Helder.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Condens lijkt me. Van alle mensen binnen in het stadion. Dan zal het gras vochtig van worden denk ik.
ze willen waarschijnlijk de hele set onder dicht dak spelen + zekerheid voor de rest van de dagquote:
They see me rollin'quote:
Dat kunnen er ook 4 zijn he..quote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef Angelof9 het volgende:
Ik hoop echt dat die regen break goed is voor Fed. Dat ze even z'n rug los kunnen krijgen. Gelukkig hoeft ie nog maar twee sets.
quote:13:40Um. POSSIBLE DRAMA on Centre. Roger Federer has left the court for a medical time-out, leaving Xavier Malisse draped in towels in his chair. Seems to be the back that is bothering the six-time champion.
13:44I think that might have sounded like Federer had wrapped up Malisse before leaving the court. I would like to emphasise that Malisse wrapped himself up. He's now on his feet and trying to keep warm. Here comes Roger Federer, looking as cool as ever.
14:22Re 13:44 Cannot now get the image of Roger wrapping Xavier in towels out of my mind, 'now you keep warm, I won't be long , if you need anything ask the man in the big chair'
Weet niet of je het serieus bedoelt, maar dan wordt het spekglad en vergroot de kans op blessures nogal.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:07 schreef tja77 het volgende:
idd condens op gras... het doet al zeer als ik eraan denk.
Ik meende het serieus, ik heb vaak genoeg ellende met mijn enkels gehad door slecht onderhouden tennisbanen. En als ik aan condens op gras denk, doen mijn enkels al pijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet niet of je het serieus bedoelt, maar dan wordt het spekglad en vergroot de kans op blessures nogal.
Nee, maar ik bedoelde mijn zin niet met de nadruk op meteen maar op dak.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef Angelof9 het volgende:
Zijn ze nu wel het dak aan het dichtdoen dan??
Oké. Ik vind die betonbanen eng als ze glad zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik meende het serieus, ik heb vaak genoeg ellende met mijn enkels gehad door slecht onderhouden tennisbanen. En als ik aan condens op gras denk, doen mijn enkels al pijn.
Dat gaat idd alleen op als je stuk beter beter bent als je tegenstander.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:45 schreef Hazzard het volgende:
Ik zag in het vorige topic iemand zeggen dat Malisse vooral niets moet veranderen en zijn eigen spel moet blijven spelen.
Niet wat zijn service betreft.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef Angelof9 het volgende:
Federer speelt weer zie ik. Ziet het er nu beter uit?
Het lijkt inderdaad wat beter te gaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef Angelof9 het volgende:
Federer speelt weer zie ik. Ziet het er nu beter uit?
Daar gaat hij inderdaad niet voluit. Hij buigt zijn rug nog niet volledig.quote:
Hopelijk warmt hij gaandeweg op. Aan de andere kant, het maakt me weinig uit hoe hard hij serveert, als hij zijn servicegames maar binnenhaalt.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat hij inderdaad niet voluit. Hij buigt zijn rug nog niet volledig.
en hoe doe je dat dan? daarop inspelen? Toen hij nog niet doorhad dat Federer geblesseerd was had hij het betere van het spel en leek hij te gaan winnen. Daarna heeft Federer opgebiecht dat hij geblesseerd was en plotseling ligt er veel meer druk op Malisse en geeft hij de set uit handen. In mijn ogen doordat:quote:Op maandag 2 juli 2012 15:45 schreef Hazzard het volgende:
Ik zag in het vorige topic iemand zeggen dat Malisse vooral niets moet veranderen en zijn eigen spel moet blijven spelen. Wat een onzin vind ik dat zeg. Ja als je een labiele idioot bent moet je dat vooral doen ja, maar als je een topsporter bent en je tegenstander krijgt er ineens een paar zwakke punten bij dan moet je daarop inspelen en niet "lekker je eigen spelletje blijven spelen"
In mijn ogen doordatquote:Op maandag 2 juli 2012 16:01 schreef XL het volgende:
[..]
en hoe doe je dat dan? daarop inspelen? Toen hij nog niet doorhad dat Federer geblesseerd was had hij het betere van het spel en leek hij te gaan winnen. Daarna heeft Federer opgebiecht dat hij geblesseerd was en plotseling ligt er veel meer druk op Malisse en geeft hij de set uit handen. In mijn ogen doordat:
1) Hij fouten maakt doordat hij Federer probeert te slim af te zijn
2) Federer de moeilijkere afwijkende keuzes van Malisse afstraft met zijn sterke slagenarsenaal
Zie hier de reden dat YouTube uitgevonden is.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:06 schreef tja77 het volgende:
Kom op zeg, ik slag met mijn lul nog harder.
Stijf of slap?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:06 schreef tja77 het volgende:
Die 2e service van Malisse gemiddeld 85 m/ph Kom op zeg, ik slag met mijn lul nog harder. Hij wint er ook maar 20% van zijn punten op.
Nee, dan zou het verschil tussen voor en na de blessure niet zo groot zijn. Wat jij aangeeft is wel een goede reden waarom het Malisse niet lukt om zijn eigen spel te blijven spelen. Zoals ik al aangaf, ik zou het ook niet kunnen... maar het was het enige juiste geweest om te doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:07 schreef Hazzard het volgende:
[..]
In mijn ogen doordat
Malisse een ongemotiveerde labiele idioot is die totaal niet professioneel met zijn sport bezig is.
Maar laat dat na. 4*-2.quote:
Ik bedoel eigenlijk dat als je gewoon mentaal sterk bent je toch moet kunnen inspelen op de zwakkere punten zonder dat je je eigen spel verstoort en compleet uit je ritme raakt. Maarja van Malisse is dat natuurlijk iets teveel gevraagdquote:Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, dan zou het verschil tussen voor en na de blessure niet zo groot zijn. Wat jij aangeeft is wel een goede reden waarom het Malisse niet lukt om zijn eigen spel te blijven spelen. Zoals ik al aangaf, ik zou het ook niet kunnen... maar het was het enige juiste geweest om te doen.
Hij is zo goed dat het pijn doet.quote:
Hij heeft zich laten behandelen aan zijn onderrug en staat plotseling relatief rechtop als hij slaat en serveert veel langzamer dan normaal gesproken. Ook de service ziet er qua beweging niet zo goed uit als gewoonlijk.quote:
En weg.quote:
Een open kanaal? BBC 1?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:25 schreef Hazzard het volgende:
Is Federer nog ergens op een open kanaal te zien?
Aaaaaand it's gone.quote:
Betaal jij geen kijk- en luisterdeld dan?quote:
Scherp!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Betaal jij geen kijk- en luisterdeld dan?
Heel af en toe.quote:
Nee en ik hoop voor jou dat dat voor jou ook geldt, want de omroepbijdrage is in 2000 afgeschaft.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Betaal jij geen kijk- en luisterdeld dan?
Toch houden we van je.quote:
en te kleine tieten...net de dingen waar het om draait in de WTAquote:Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef qwerty-nl het volgende:
Waarom zo"n haat aan Sharapova? Alleen om haar gekreun?
Ik vind 'r lang, dun, chagrijnig en helemaal niet mooi.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef qwerty-nl het volgende:
En toch...ik zou er wel eens in willen klimmen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 'r lang, dun, chagrijnig en helemaal niet mooi.
Het gekreun, die saggerijnige blik, haar hele gezicht staat me tegen eigenlijk. Dat vuistje.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef qwerty-nl het volgende:
Dit. Sabientjequote:Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/v-4/2/6/v-420624.htmlquote:Op maandag 2 juli 2012 16:34 schreef truedestiny het volgende:
BBC waardefuck zijn jullie mee bezig vandaag. Niet iedereen heeft die red button van jullie.
Ik vind haar best een mooie vrouw hoor..maar dat terzijde. Dus eigenlijk kijken jullie naar het uiterlijk? Deze vrouw heeft zo'n doorzettingsvermogen waar je gewoon respect voor moet hebben. Maarja ik een vrouw en snap dit waarschijnlijk nietquote:Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zij is ook niet perse mooi, maar zij is wel het perfecte voorbeeld van leukquote:Op maandag 2 juli 2012 16:37 schreef Columbiafan het volgende:
Die Lisicki is toch helemaal niet mooi? Niet dat het er iets doet maar goed...
Heb ik ook wel respect voor hoor. Maar ze staat me gewoon zo tegen, ik kan er niets aan doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:44 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Ik vind haar best een mooie vrouw hoor..maar dat terzijde. Dus eigenlijk kijken jullie naar het uiterlijk? Deze vrouw heeft zo'n doorzettingsvermogen waar je gewoon respect voor moet hebben. Maarja ik een vrouw en snap dit waarschijnlijk niet
Ja, het is vooral haar gekreun en slechts een klein beetje dat ik haar uberlelijk vind.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:44 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Ik vind haar best een mooie vrouw hoor..maar dat terzijde. Dus eigenlijk kijken jullie naar het uiterlijk? Deze vrouw heeft zo'n doorzettingsvermogen waar je gewoon respect voor moet hebben. Maarja ik een vrouw en snap dit waarschijnlijk niet
Ik kijk meer naar de uitstraling dan naar het uiterlijk. Ik bedoel, iemand die 'objectief gezien' mooi is maar die chagrijnig is of er dom uitziet, vind ik niet snel leuk. Ik vind Paszek wel leuk.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:44 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Ja..wat is dat toch triest..als die jongen aanvallend speelt zoals aan het einde tegen Baggy...is het geweldig...maar hij lijkt dat echt nooit zelf te beseffen :/quote:
Mee eens.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kijk meer naar de uitstraling dan naar het uiterlijk. Ik bedoel, iemand die 'objectief gezien' mooi is maar die chagrijnig is of er dom uitziet, vind ik niet snel leuk. Ik vind Paszek wel leuk.
quote:
Had meer het idee dat Baggy z'n koppie liet hangen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja..wat is dat toch triest..als die jongen aanvallend speelt zoals aan het einde tegen Baggy...is het geweldig...maar hij lijkt dat echt nooit zelf te beseffen :/
Maar je bent wel een Federer fan..quote:Op maandag 2 juli 2012 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kijk meer naar de uitstraling dan naar het uiterlijk. Ik bedoel, iemand die 'objectief gezien' mooi is maar die chagrijnig is of er dom uitziet, vind ik niet snel leuk. Ik vind Paszek wel leuk.
Inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef Niox het volgende:
McEnroe jinxt Malisse en Federer breekt terug. 2-2 nu.
En wat maakte Baghdatis veel fouten zeg. Niet te naar.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef Rosario het volgende:
[..]
Had meer het idee dat Baggy z'n koppie liet hangen.
Gun factor.quote:
Onder meer. Maar al die namen passen niet in mijn username.quote:
Waar hoor jij McEnroe?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef Niox het volgende:
McEnroe jinxt Malisse en Federer breekt terug. 2-2 nu.
In m'n hoofd, elke nacht.quote:
quote:
Och arme. Dat vind ik echt heel erg voor je.quote:
BBC Streamquote:
Kun je daar dan ook de taal instellen?quote:
Nevermind, GSM Kerber. 6-1, 6-1.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef Niox het volgende:
Clijsters begint nu aan de mooiste comeback van het toernooi.
Ja. Gewoon Engels commentaar. Staat standaard op bij mij.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je daar dan ook de taal instellen?
Wist ik niet eens. Wat suf.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Gewoon Engels commentaar. Staat standaard op bij mij.
Soms draaien ze de stream opeens om en moet je het weer omzetten. Is mij opgevallen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Gewoon Engels commentaar. Staat standaard op bij mij.
Prima hij moet namelijk nog 1 of andere djokovic verslaan en #1 van de wereld worden dit toernooi.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
Het kan overigens best meevallen met Federer. Hij heeft vaker last van back 'spasms'. Deze zijn goed te behandelen waardoor hij er vaak snel van hersteld is.
Soms kloten ze er wel eens mee inderdaad. Dan hoor ik ineens het geluid van een andere partij...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Soms draaien ze de stream opeens om en moet je het weer omzetten. Is mij opgevallen.
Details, details.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Prima hij moet namelijk nog 1 of andere djokovic verslaan en #1 van de wereld worden dit toernooi.
Nee.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef Syntix het volgende:
Wat vinden jullie... zelfs als je niks van tenissen snapt zie je alsnog dat Federer gewoon het mooiste speelt door zijn techniek?
Klinkt goed. Als hij deze wint hoeft hij er nog maar drie te winnen, dus hopelijk houdt hij het nog even vol.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
Het kan overigens best meevallen met Federer. Hij heeft vaker last van back 'spasms'. Deze zijn goed te behandelen waardoor hij er vaak snel van hersteld is.
Ik vind Nalbandians techniek het mooist.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef Syntix het volgende:
Wat vinden jullie... zelfs als je niks van tenissen snapt zie je alsnog dat Federer gewoon het mooiste speelt door zijn prachtige techniek?
quote:
Ja. Maar ik snap tennis wel, dus ik weet niet of het telt. Ik vind zijn spel absoluut prachtig.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef Syntix het volgende:
Wat vinden jullie... zelfs als je niks van tenissen snapt zie je alsnog dat Federer gewoon het mooiste speelt door zijn prachtige techniek?
Het telt als je het hebt over de schoonheid van het spel, niet als je het hebt over resultaten.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik snap tennis wel, dus ik weet niet of het telt. Ik vind zijn spel absoluut prachtig.
Wat een baas. Ik denk dat Chuck Norris in een Federer pyjama slaapt.quote:
Wat is er mis met Federer's resultaten dan? Hij houdt bijna elk record!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het telt als je het hebt over de schoonheid van het spel, niet als je het hebt over resultaten.
Woensdag, tegen Youzhny of Istomin.quote:
Nee, ik vind gewoon niet dat Federer het mooiste speelt door enkel zijn "techniek".quote:
Ik zeg toch niet dat er iets mis is met Federers resultaten?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Federer's resultaten dan? Hij houdt bijna elk record!
We kleppen langs elkaar heen. Ik bedoelde ik weet niet of mijn mening telt want de originele vrager zei "als je geen verstand hebt van tennis".quote:Op maandag 2 juli 2012 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er iets mis is met Federers resultaten?Jij vraagt of de schoonheid van iemand spel telt en ik antwoord dat het telt als je het hebt over de schoonheid van het spel en niet als je het hebt over resultaten. Dat wil uiteraard niet zeggen dat iemand met mooi spel niet succesvol kan zijn.
Connors heeft er 84...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef TheGeneral het volgende:
Federer zijn 850e overwinning.![]()
En hij heeft nu ook de meeste overwinningen op Wimbledon, neemt het record over van Sampras. Ik weet alleen even niet meer hoeveel dat er zijn. Ik dacht 63/64 ofzo.
Ik hoop dat hij die "meeste weken op nummer 1" nog even meepakt...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer heeft meer dan genoeg records zonder erover te liegen.![]()
Kan bijna niet missen. Djokovic verdedigt 3600 in de US Open swing, Federer iets van 1000, hij zal wel een paar weekjes op zijn minst de nummer 1 kunnen stelen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:18 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij die "meeste weken op nummer 1" nog even meepakt...
Oh.. Dan heb ik dat blijkbaar verkeerd verstaanquote:Op maandag 2 juli 2012 17:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Connors heeft er 84...
Je hebt ook nog zo'n vervelende Spanjaard die in zijn nek hijgtquote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kan bijna niet missen. Djokovic verdedigt 3600 in de US Open swing, Federer iets van 1000, hij zal wel een paar weekjes op zijn minst de nummer 1 kunnen stelen.
Die is op de korte termijn niet zo heel gevaarlijk voor de nummer 1 ranking.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zo'n vervelende Spanjaard die in zijn nek hijgt
http://www.telegraaf.nl/t(...)_63_____zeges__.htmlquote:Op maandag 2 juli 2012 17:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Connors heeft er 84...
Ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_63_____zeges__.html
??
Of heeft Connors er echt 84?![]()
Gast, ben jij aan het wedden of zo?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef Szura het volgende:
0-30 Youzhny, echt wat een taffesdebiel die Oezbeek
Choker
Weet ik niet, maar je maakt je druk om wedstrijden en scheldt op spelers die niet echt boeien.quote:
Doe maar mee met de XL-game, dan snap je het.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:34 schreef Rosario het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar je maakt je druk om wedstrijden en scheldt op spelers die niet echt boeien.
Hij kan toch nog een favoriet hebben, ik vind het ook wel leuk om mensen als Istomin ver te zien komen. Neemt niet weg dat ie gewoon een falertje isquote:Op maandag 2 juli 2012 17:34 schreef Rosario het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar je maakt je druk om wedstrijden en scheldt op spelers die niet echt boeien.
Oh ja, dat kan ook nog.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Doe maar mee met de XL-game, dan snap je het.
Nice.quote:
twitter:Wimbledon twitterde op maandag 02-07-2012 om 19:14:29We're starting to dislike these weather experts. Apparently more rain is forming and no play forecast for the foreseeable future. #Wimbledon reageer retweet
Ferrer - Del Potro (of Baker - Kohlquote:Op maandag 2 juli 2012 20:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ze zullen wel een wedstrijd na Djokovic op CC zetten. Wedstrijden moeten geloof ik afgemaakt worden op dezelfde baan, dus dat zal een onbegonnen wedstrijd zijn?
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:10 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
We kleppen langs elkaar heen. Ik bedoelde ik weet niet of mijn mening telt want de originele vrager zei "als je geen verstand hebt van tennis".
Hihihi!
twitter:BBCSport twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:56:23Djokovic breezes past Troicki in 1 hr 30 to reach quarters - 6-3 6-1 6-3 but more one-sided than that. No more play at Wimbledon today. reageer retweet
Balen. Bedankt voor de 'retweet'.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef borisz het volgende:
twitter:BBCSport twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:56:23Djokovic breezes past Troicki in 1 hr 30 to reach quarters - 6-3 6-1 6-3 but more one-sided than that. No more play at Wimbledon today. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |