Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Condens lijkt me. Van alle mensen binnen in het stadion. Dan zal het gras vochtig van worden denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom moet de baan op temperatuur komen?
Esther Vergeer verdient het om een keer op centre court te staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef Tim86 het volgende:
Na de onderbreking gaan we door met rolstoeltennis denk ik.
Staan???quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef Niox het volgende:
[..]
Esther Vergeer verdient het om een keer op centre court te staan.
Helder.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Condens lijkt me. Van alle mensen binnen in het stadion. Dan zal het gras vochtig van worden denk ik.
ze willen waarschijnlijk de hele set onder dicht dak spelen + zekerheid voor de rest van de dagquote:
They see me rollin'quote:
Dat kunnen er ook 4 zijn he..quote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef Angelof9 het volgende:
Ik hoop echt dat die regen break goed is voor Fed. Dat ze even z'n rug los kunnen krijgen. Gelukkig hoeft ie nog maar twee sets.
quote:13:40Um. POSSIBLE DRAMA on Centre. Roger Federer has left the court for a medical time-out, leaving Xavier Malisse draped in towels in his chair. Seems to be the back that is bothering the six-time champion.
13:44I think that might have sounded like Federer had wrapped up Malisse before leaving the court. I would like to emphasise that Malisse wrapped himself up. He's now on his feet and trying to keep warm. Here comes Roger Federer, looking as cool as ever.
14:22Re 13:44 Cannot now get the image of Roger wrapping Xavier in towels out of my mind, 'now you keep warm, I won't be long , if you need anything ask the man in the big chair'
Weet niet of je het serieus bedoelt, maar dan wordt het spekglad en vergroot de kans op blessures nogal.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:07 schreef tja77 het volgende:
idd condens op gras... het doet al zeer als ik eraan denk.
Ik meende het serieus, ik heb vaak genoeg ellende met mijn enkels gehad door slecht onderhouden tennisbanen. En als ik aan condens op gras denk, doen mijn enkels al pijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet niet of je het serieus bedoelt, maar dan wordt het spekglad en vergroot de kans op blessures nogal.
Nee, maar ik bedoelde mijn zin niet met de nadruk op meteen maar op dak.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef Angelof9 het volgende:
Zijn ze nu wel het dak aan het dichtdoen dan??
Oké. Ik vind die betonbanen eng als ze glad zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik meende het serieus, ik heb vaak genoeg ellende met mijn enkels gehad door slecht onderhouden tennisbanen. En als ik aan condens op gras denk, doen mijn enkels al pijn.
Dat gaat idd alleen op als je stuk beter beter bent als je tegenstander.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:45 schreef Hazzard het volgende:
Ik zag in het vorige topic iemand zeggen dat Malisse vooral niets moet veranderen en zijn eigen spel moet blijven spelen.
Niet wat zijn service betreft.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef Angelof9 het volgende:
Federer speelt weer zie ik. Ziet het er nu beter uit?
Het lijkt inderdaad wat beter te gaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef Angelof9 het volgende:
Federer speelt weer zie ik. Ziet het er nu beter uit?
Daar gaat hij inderdaad niet voluit. Hij buigt zijn rug nog niet volledig.quote:
Hopelijk warmt hij gaandeweg op. Aan de andere kant, het maakt me weinig uit hoe hard hij serveert, als hij zijn servicegames maar binnenhaalt.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat hij inderdaad niet voluit. Hij buigt zijn rug nog niet volledig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |