Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
ai dat zuigt... kan je je nog herinneren hoe je bent gelopen? Dan zou ik hem handmatig invoeren met kaart... Of de afstand metenen met afstandmeten.nl of gmap-pedometer.com en die afstand als handmatige workout nemen...
Ja, ik ga wel proberen of ik hem handmatig kan tekenen. Editten is echt geen doen Wel heel jammer
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja, ik ga wel proberen of ik hem handmatig kan tekenen. Editten is echt geen doen Wel heel jammer
klopt, maar je weet de exacte tijd en het zal je verbazen hoe goed je de route nog weet
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Heerlijke schoenen . Wel jammer dat ze wat breed zijn voor mijn voet = blaren, maar los daarvan .
Ga je de nieuwe generatie halen? (29, toch?)
Ik ga misschien ook over op minimalistisch schoeisel. Ben 2 jaar geleden overgegaan op voorvoetlanding en heb dus niets aan demping in de hak.
Ik heb deze schoenen al sinds ik ben begonnen met hardlopen eind 2008. In 2009 nauwelijks gelopen en pas sinds 2010 loop ik regelmatig. In 2011 lang geblesseerd geweest, maar toch ook nog veel kilometers kunnen maken. Dit jaar ben ik begonnen met een intervalschema
klopt, maar je weet de exacte tijd en het zal je verbazen hoe goed je de route nog weet
Dan komt het neer op 4.32 km in 30.13 min
Waarom juicht er niemand voor mn eerste onafgebroken 30 minuten?
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik ga misschien ook over op minimalistisch schoeisel. Ben 2 jaar geleden overgegaan op voorvoetlanding en heb dus niets aan demping in de hak.
Ik heb deze schoenen al sinds ik ben begonnen met hardlopen eind 2008. In 2009 nauwelijks gelopen en pas sinds 2010 loop ik regelmatig. In 2011 lang geblesseerd geweest, maar toch ook nog veel kilometers kunnen maken. Dit jaar ben ik begonnen met een intervalschema
Buiten lopen is zo veel lekkerder dan binnen lopen! Dat je dat nog nooit gedaan hebt! Wind door je haren, zon op je snoet, voorbijgangers groeten, genieten van de omgeving .
Ik heb het een paar keer gedaan, maar het heeft nog echt niet mijn voorkeur Het is zoveel makkelijker om even de loopband te stappen. Maar hopelijk gaat het veranderen hoor
maar goed vanochtend 3x 3min hl/2min w op de loopband
Ik heb het een paar keer gedaan, maar het heeft nog echt niet mijn voorkeur Het is zoveel makkelijker om even de loopband te stappen. Maar hopelijk gaat het veranderen hoor
Yep, niet in één keer volledig overstappen, Sarabi . Miss eerst enkele weken twee keer op onverharde grond en één keer op verharde, dan twee keer op verhard en dan uiteindelijk drie keer op verhard? Maar ik ben er eigenlijk wel een voorstander van om ook regelmatig op onverharde grond te lopen, dus dat wil ik ook gaan doen. Lekker door het bos .
Even de hardloopwinkels hier in het centrum bij langs geweest maar nog geen goed hardloopjack gevonden voor in de winter. Wellicht dat ik de verkeerde periode er naar zoek
Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef Wiehoe het volgende: Even de hardloopwinkels hier in het centrum bij langs geweest maar nog geen goed hardloopjack gevonden voor in de winter. Wellicht dat ik de verkeerde periode er naar zoek