SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Koester het momentquote:Vandaar dat ik zeg:quote:Op maandag 2 juli 2012 01:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hell nawZie zo al lippenstift, oogschaduw en mascara.
quote:ik heb het idee dat ze op deze ook zonder make-up is, maar jullie vrouwen zien sneller wat make-up is![]()
Thanks, wilde een winkel zodat ik het snel kon hebben, maar goed sowieso handig om een link te hebbenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In Nederland weet ik niet, maar je hebt van die webshops die veel van dat soort dingen verkopen. Heb daar laatst mooie jarretels besteldIk link je wel wat via DM.
![]()
![]()
Ze heeft wel een leuke tattoo op dr bovenbeen: "We are searching for security in tragedy"
Evenals dr piercings![]()
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dr ass.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:25 schreef Ishimaru het volgende:
Ze heeft wel een leuke tattoo op dr bovenbeen: "We are searching for security in tragedy"
Evenals dr piercings![]()
Nat gewordenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.![]()
De Canei doet zn werkquote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mwah, ben nog niet verder gekomen dan één glasquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zoek een vriend, kan je het allemaal doen bij hem.... poor fellowquote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
![]()
Idd ik had ook een zo'n wijf die me gewoon t vel van mijn lijf scheurde met haar nagels. Ik was toen kanker erg verbrand en had dr toen een pats gegevendaar ik haar al meerdere keren gewaarschuwd had. Psycho bitch dat t me was
![]()
Ga m'n kutje likken dan.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Terecht dat je dr klaptequote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef RickoKun het volgende:
Idd ik had ook een zo'n wijf die me gewoon t vel van mijn lijf scheurde met haar nagels. Ik was toen kanker erg verbrand en had dr toen een pats gegevendaar ik haar al meerdere keren gewaarschuwd had. Psycho bitch dat t me was
Normaal mag het maar niet als je bent verbrand, the pain
Sry voor dubbelpost, mobiele layout![]()
![]()
Ik durf te wedden dat ze die pats geil vond.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef RickoKun het volgende:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
dat wilde ik net zeggen, waarschijnlijk ging ze daarna alleen maar doorquote:Op maandag 2 juli 2012 01:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze die pats geil vond.
Jawel, je keek.![]()
Gewoon volle pets tussen d'r ogen toch.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze die pats geil vond.Deathlift or Die.![]()
Welke béta's heb jij in bed?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.Deathlift or Die.![]()
Ik ben te gevaarlijk voor jou, misschien moet je op FOK! iemand zoeken.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Deze man laat de vrouwtjes smachtend achter.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben te gevaarlijk voor jou, misschien moet je op FOK! iemand zoeken.Deathlift or Die.![]()
Helaas behoren ook mannetjes tot de slachtoffers.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze man laat de vrouwtjes smachtend achter.![]()
Even een heel ander onderwerp; met dit weer ga ik vandaag die tanktop rocken, wat jij?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Helaas behoren ook mannetjes tot de slachtoffers.Deathlift or Die.![]()
Ik draag een nieuwe hoodie op een mooie spijkerbroek, noem mij maar Rocky.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Even een heel ander onderwerp; met dit weer ga ik vandaag die tanktop rocken, wat jij?
Tanktops draag ik niet plein-public, ga jij nog een tattoo zetten?![]()
Toen ik laatst voor m'n werk in een tatshop was, pleitten ze voor een sleeve tat op die badass armen van me. Ook JB lijkt het wel wat, maar ik blijf au naturel.
How about yourself?Deathlift or Die.![]()
Ik heb je arm gezien op die foto, het liet me niet onberoerd. Kwalijk, ik neem het ze niet. Mooi man.
Zelf zit ik hier aan te denken.
Ja, dit lijkt me wel wat.![]()
![]()
"Ik kwam, zag en overwon", of laat me het anders formuleren. Ik zag en overwon. En toen kwam ik. Ook leuk om dat nadien op de bil van je princess te schrijven, met de datum erbij. Sharpies are forever, de highlighter van de avond.
![]()
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben te gevaarlijk voor jou, misschien moet je op FOK! iemand zoeken.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Klinkt als een levensmotto.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb je arm gezien op die foto, het liet me niet onberoerd. Kwalijk, ik neem het ze niet. Mooi man.
[ afbeelding ]
![]()
"Ik kwam, zag en overwon", of laat me het anders formuleren. Ik zag en overwon. En toen kwam ik. Ook leuk om dat nadien op de bil van je princess te schrijven, met de datum erbij. Sharpies are forever, de highlighter van de avond.
Tat-waardig.
Deathlift or Die.![]()
Zonde, sleevesquote:Op maandag 2 juli 2012 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
Toen ik laatst voor m'n werk in een tatshop was, pleitten ze voor een sleeve tat op die badass armen van me. Ook JB lijkt het wel wat, maar ik blijf au naturel.
How about yourself?
Practice what you preach, maar Jumi wil niet meewerken. Nog niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klinkt als een levensmotto.Tat-waardig.
![]()
ditquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neem een sleeve en wellicht zal ze glibberenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Practice what you preach, maar Jumi wil niet meewerken. Nog niet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Interessant, maar ik ben vrij confident dat ik nu al genoeg glibber-able content te bieden heb. You can lead a horse to water, but you can't make it drink.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Neem een sleeve en wellicht zal ze glibberen![]()
Alsof jij met die 80cm biceps een paard niet kan overmeesteren en in een headlock nemen. Om hem zo te laten drinken.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Interessant, maar ik ben vrij confident dat ik nu al genoeg glibber-able content te bieden heb. You can lead a horse to water, but you can't make it drink.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Alles behoort tot de mogelijkheden. Wat zijn wij een stel walgelijke mannetjes op internet trouwens, een beetje impliceren dat Jumi een paard is.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof jij met die 80cm biceps een paard niet kan overmeesteren en in een headlock nemen. Om hem zo te laten drinken.![]()
Ik had het over Sarah Jessica Parker.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles behoort tot de mogelijkheden. Wat zijn wij een stel walgelijke mannetjes op internet trouwens, een beetje impliceren dat Jumi een paard is.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
To be or not to be, hè?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles behoort tot de mogelijkheden. Wat zijn wij een stel walgelijke mannetjes op internet trouwens, een beetje impliceren dat Jumi een paard is.Deathlift or Die.![]()
Daar zou ik echt nooit op kunnen vallen. Ik vind dat ze iets doods heeft, bah. Ze mist voor mij die blend tussen elegantie en cuteness.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik had het over Sarah Jessica Parker.Dat is nu juist de question, Ophelia.quote:![]()
En een paardenhoofd.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar zou ik echt nooit op kunnen vallen. Ik vind dat ze iets doods heeft, bah. Ze mist voor mij die blend tussen elegantie en cuteness.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Damn er zit hier een blonde langharige man tegenover me, ongeschoren, zo'n drug skinny lichaam, zwart shirt met de tekst 'ilovetoeatpussy'.
Deathlift or Die.![]()
En dat is natuurlijk onmogelijk, want je moet alfa zijn en armen hebben als bazookasquote:Op maandag 2 juli 2012 13:16 schreef Ethanolic het volgende:
Damn er zit hier een blonde langharige man tegenover me, ongeschoren, zo'n drug skinny lichaam, zwart shirt met de tekst 'ilovetoeatpussy'.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee, hij had ook een Ajax tas.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk onmogelijk, want je moet alfa zijn en armen hebben als bazookasDeathlift or Die.![]()
Dan terecht.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Doet mij denken aan Zyzz. 2 gasten die ik ken en ook aan BB doen hebben dit ook, op dezelfde manier als Zyzz maar dan andere tekst.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
If not now, then when.![]()
Ja die hebben dat waarschijnlijk ook van Zyzz.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Zyzz. 2 gasten die ik ken en ook aan BB doen hebben dit ook, op dezelfde manier als Zyzz maar dan andere tekst.Copycats.
Deathlift or Die.![]()
![]()
[ Bericht 34% gewijzigd door Juminelle op 02-07-2012 14:10:27 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die komen zacht en niet zo mannelijk en/of bitchy over.
Yeah right
![]()
Niets in het leven is zeker, behalve dat als dWc een mening verkondigd dat Vas deze dan tegenspreekt, en vice versa
Jawel, je keek.![]()
Dat 2e hoor ik sowieso wel vaak jaquote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt tats en je komt mannelijk en/of bitchy over.
Mijn stelling klopt dus.
Door m'n evil wenkbrauwen.
Haatliefde enzoquote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef jna het volgende:
Niets in het leven is zeker, behalve dat als dWc een mening verkondigd dat Vas deze dan tegenspreekt, en vice versa![]()
![]()
Dat haarquote:Op maandag 2 juli 2012 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chicks zonder tats.
[ afbeelding ]
Die komen zacht en niet zo mannelijk en/of bitchy over.
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas is voor mij net een gastarbeider, ik kan niet met en ook niet zonder![]()
![]()
Yeah, precies. Vind een pec-tattoo wel wat hebben, maar niet wanneer je niet meer in vorm bent. En tattoo's zijn in principe forever, dus daar begin ik niet aan. Forever lean, forever buff, dat wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Zyzz. 2 gasten die ik ken en ook aan BB doen hebben dit ook, op dezelfde manier als Zyzz maar dan andere tekst.Ik heb hem al zo vaak gezien maar zat toch te grijnzen hier, en ik bleef kijken.quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb hem al zo vaak gezien maar zat toch te grijnzen hier, en ik bleef kijken.![]()
![]()
99 Cent-week bij AH. 3 Van die Unox Good Noodles voor 99 cent
. En die Rustler's burgers zijn voor 99 cent ook ineens wel te knagen
. [/spam]
![]()
![]()
Die dingen zijn smerig manquote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. [/spam]
[ afbeelding ]Indomie moet je nemen
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. [/spam]
[ afbeelding ]
YUMYUM FTW![]()
Deze meisje weetquote:Op maandag 2 juli 2012 17:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die dingen zijn smerig manIndomie moet je nemen
Oh dacht dat dit KLB was
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Die special edition soorten die ze nu hebbenquote:
Die moet ik nog een keer proberenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die special edition soorten die ze nu hebben
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Welke zijn dat dan? Overigens zijn die ook in de aanbieding hoor, alle instant noodlesquote:Op maandag 2 juli 2012 17:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die special edition soorten die ze nu hebben. Maar juist omdat ik die altijd haal dacht ik even wat variatie te proberen
. Ik zag laatst trouwens Unox Good Pasta carbonara voor het eerst in zo'n soort beker, gewoon instant pasta! Was wel prima te doen eigenlijk
.
![]()
Die hebben zilveren verpakkingen, ik weet even niet uit mijn hoofd welke smaken het zijn maar ze bevatten in ieder geval ook extra groenten etc. Maar chill, dat is cheapquote:Op maandag 2 juli 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke zijn dat dan? Overigens zijn die ook in de aanbieding hoor, alle instant noodles. Maar juist omdat ik die altijd haal dacht ik even wat variatie te proberen
. Ik zag laatst trouwens Unox Good Pasta carbonara voor het eerst in zo'n soort beker, gewoon instant pasta! Was wel prima te doen eigenlijk
.
Kant en klare pasta's heb ik nooit geprobeerd eigenlijk. Maar mijn pasta carbonara is echt
en is binnen no-time gefixed, dus ik houd het bij vers.
Ik heb nu zin om naar een toko te gaan om te kunnen kiezen uit 10.000 verschillende smaken noodles. Sowieso verse pasta (uit de koeling
), maar voor een instant noodles torie is die carbonara zeker niet verkeerd
.
![]()
Zelf pasta maken met deegquote:Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nu zin om naar een toko te gaan om te kunnen kiezen uit 10.000 verschillende smaken noodles. Sowieso verse pasta (uit de koeling
), maar voor een instant noodles torie is die carbonara zeker niet verkeerd
.
Moet je wel de tijd voor nemen tho.
Moet je helemaal aan de slag met tipo 00 meel ofzoquote:Op maandag 2 juli 2012 17:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zelf pasta maken met deegMoet je wel de tijd voor nemen tho.
. Mensen zonder eigen molen voor hun meel
.
![]()
Is die 99 cent week van de ah niet gewoon producten die vorige week 1,02 ofzo waren?
Jawel, je keek.![]()
http://www.ah.nl/bonus/quote:Op maandag 2 juli 2012 17:48 schreef jna het volgende:
Is die 99 cent week van de ah niet gewoon producten die vorige week 1,02 ofzo waren?
Oorspronkelijke prijzen staan erbij.
![]()
quote:In after retards die niet erkennnen dat dat een mooie chick is.quote:full stops and exclamation marks![]()
Ik vind haar dus best wel mooi ZONDER makeup. Met makeup vind ik het echt vreselijk. Alleen nogal bleek wat niet mijn smaak isquote:Op maandag 2 juli 2012 17:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
In after retards die niet erkennnen dat dat een mooie chick is.![]()
![]()
Ik zie een zekere vooruitgang hier.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind haar dus best wel mooi ZONDER makeup. Met makeup vind ik het echt vreselijk. Alleen nogal bleek wat niet mijn smaak is
full stops and exclamation marks![]()
Die noodles zijn wel een goede. Maar beter binnenkort even naar oriental delft. Daar hebben ze fakking veelquote:Op maandag 2 juli 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/bonus/
Oorspronkelijke prijzen staan erbij.
Oh mi gado, ze hebben ook een webshop zie ik nu. KOPEN KOPEN KOPEN![]()
http://www.orientalwebshop.nl/
[ Bericht 13% gewijzigd door jna op 02-07-2012 18:08:13 ]Jawel, je keek.![]()
Ik vind haar zowel met make-up als zonder lelijk. Dat lichaam daarentegen
Van gerechten die de 2e dag nóg lekkerder zijn staat saotosoep toch wel stipt op één. Hoe ziek lekker die soep na een dagje intrekken nu smaakt..
!
![]()
Wát een waarheidquote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heel facebook wordt volgespamt met 'hoe leuk ze het wel niet hebben' en dan godverdomme elk uur: "lekker een sapje doen met de meiden, helemaal gek doen". Ik word er godverdomme niet goed van![]()
.
![]()
Blijf jij nou altijd maar over eten praten? Je bent net Jumiquote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van gerechten die de 2e dag nóg lekkerder zijn staat saotosoep toch wel stipt op één. Hoe ziek lekker die soep na een dagje intrekken nu smaakt..
!
![]()
![]()
Beter over eten dan gare tattoo's, dooie muziek of rare drugs.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijf jij nou altijd maar over eten praten? Je bent net Jumi![]()
Nee man, bruine bonen de 2e dagquote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
!
Jawel, je keek.![]()
Niets mis mee. Knisperende andijviestamppot met hard gebakken spekjes en speklappen hierquote:Op maandag 2 juli 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijf jij nou altijd maar over eten praten? Je bent net Jumi
Waarom zoek je daar op dan? En post die pic eensquote:Op maandag 2 juli 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha tim als je kaak schaatsen gif intypt bij google afbeeldingen krijg ik een foto van jouDeathlift or Die.![]()
Gelachen om 'knisperende'quote:Op maandag 2 juli 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niets mis mee. Knisperende andijviestamppot met hard gebakken spekjes en speklappen hier.
![]()
Om dWc te stangen jwz. En is gewoon die fernandespicca.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zoek je daar op dan? En post die pic eens![]()
huh?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha tim als je kaak schaatsen gif intypt bij google afbeeldingen krijg ik een foto van jou
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Noem me vette bastaard.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Flesje roodquote:Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon te koop bij AH.
Laat mij.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Switch niet zo vaak, jezus ben je schizofreen ofzoThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Over TT gesproken, wie gaat er naar Childish Gambino? Kwam er te laat achter![]()
Anyway, tantoescherpe lean teryaki beef gemaakt (vet simpel). En een eckte maaltijdsalade om de boel te blussen (maar daar zitten ook scherpe pickled pepers in)
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 02-07-2012 20:27:28 ]![]()
Verdomme, SinjiHet is dat ik al high maintenance ben.
Ja godverdomme ik had al trek in een salampizza en spareribs maar dat van Sinji kan er ook nog wel bij![]()
Fucking vreetschuur hierzo.![]()
Damn bwoy!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef Sinji het volgende:
Over TT gesproken, wie gaat er naar Childish Gambino? Kwam er te laat achter![]()
Anyway, tantoescherpe lean teryaki beef gemaakt (vet simpel). En een eckte maaltijdsalade om de boel te blussen (maar daar zitten ook scherpe pickled pepers in)
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:18 schreef Sinji het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]All good things are wild and free.![]()
Jackie, jij zocht toch die stockings met strikjes enzo?
Ik heb ze ooit besteld op www.uwantisell.nl , site ziet er ietwat hoerig uitMaar alles is wel van redelijk goede kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Ik dacht dat ik de ergste was vanavond met m'n fishsticks, maar gelukkigquote:Op maandag 2 juli 2012 22:09 schreef Ishimaru het volgende:
Al dat lekkers in dit topic, kom ik aankakken met mijn tosti's
Jawel, je keek.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de ergste was vanavond met m'n fishsticks, maar gelukkig![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef tliciouz het volgende:
Jackie, jij zocht toch die stockings met strikjes enzo?
Ik heb ze ooit besteld op www.uwantisell.nl , site ziet er ietwat hoerig uitMaar alles is wel van redelijk goede kwaliteit.
Me likeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb laatst cheapass babydolls/nachtsetjes bij de Primark gehaald, zijn best mooi
Ja voor dat geld kun je ze echt niet laten liggenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Me likeyIk heb laatst cheapass babydolls/nachtsetjes bij de Primark gehaald, zijn best mooi
Ik draag al zo lang bh's van de primark en geen 1 is er nog kapot. Soms hebben ze ook wel mooie korsetten
All good things are wild and free.![]()
Ik heb daar ook een bh gekocht, mi jezus. M'n tieten zitten zo ongeveer tegen m'n kinquote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja voor dat geld kun je ze echt niet laten liggenIk draag al zo lang bh's van de primark en geen 1 is er nog kapot. Soms hebben ze ook wel mooie korsetten
Maar klopt. Setjes voor 8 euro
Hehe kloptquote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een bh gekocht, mi jezus. M'n tieten zitten zo ongeveer tegen m'n kin
Maar klopt. Setjes voor 8 euro![]()
Ik heb ook 1 zo'n bh daar gekocht waardoor mijn boobies echt zo rond en hoog zitten dat het lijkt alsof het neppers zijn. Maar sommige zijn echt mooi voor 5 euro ofzo, met kant en alles
Waar komt dat jurkje trouwens vandaan uit het show hier je uitgaans foto topic? Staat je prachtig.All good things are wild and free.![]()
Ja, die van mij is ook met kantquote:Op maandag 2 juli 2012 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe kloptIk heb ook 1 zo'n bh daar gekocht waardoor mijn boobies echt zo rond en hoog zitten dat het lijkt alsof het neppers zijn. Maar sommige zijn echt mooi voor 5 euro ofzo, met kant en alles
Waar komt dat jurkje trouwens vandaan uit het show hier je uitgaans foto topic? Staat je prachtig.Zijn tof.
En dat is een catsuitHeerlijk trashy maar m'n jasje en rokje waren verdwenen in m'n wasted toestand.
http://www.asos.com/ASOS-(...)20&sort=-1&clr=BlackThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hoe dronken was jij?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die van mij is ook met kantZijn tof.
En dat is een catsuitHeerlijk trashy maar m'n jasje en rokje waren verdwenen in m'n wasted toestand.
http://www.asos.com/ASOS-(...)20&sort=-1&clr=Black![]()
Oh mooiIk ben op zoek naar iets met een open rug ofzo.
Mocht er interesse zijn dan zou ik wel een radio show willen doen op radio49 met user uit dit topic via skype. Iemand interesse?![]()
Mag ik de Spaanse radiodj uithangen? Ziek snel spaans praten met een geforceerde lage stem.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:43 schreef Ishimaru het volgende:
Mocht er interesse zijn dan zou ik wel een radio show willen doen op radio49 met user uit dit topic via skype. Iemand interesse?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Alles mag bij radio49, zelf live porno uitzendenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mag ik de Spaanse radiodj uithangen? Ziek snel spaans praten met een geforceerde lage stem.![]()
I'm in.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Alles mag bij radio49, zelf live porno uitzendenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Oh dear godquote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef Sala-adin het volgende:
Jumi gaat haar grotje lekker uit lepelen tijdens de show![]()
![]()
Doe je mee?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef Sala-adin het volgende:
Jumi gaat haar grotje lekker uit lepelen tijdens de show
En hoi
Gaan wij een item doen over de nieuwste Moker straatmode, Salade?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef Sala-adin het volgende:
Jumi gaat haar grotje lekker uit lepelen tijdens de showThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Degene die interesse hebben, stuur mij maar een pm met dagen + tijden waarop je kan dan ga ik kijken wat het beste uitkomt voor iedereen. Stuur tevens een lijst van 3 a 5 favo nummers van je mee, dan kan ik er een fernandes show van maken.![]()
Sowieso dat dwc la rouge gaat opsturenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:51 schreef Ishimaru het volgende:
Degene die interesse hebben, stuur mij maar een pm met dagen + tijden waarop je kan dan ga ik kijken wat het beste uitkomt voor iedereen. Stuur tevens een lijst van 3 a 5 favo nummers van je mee, dan kan ik er een fernandes show van maken.Jawel, je keek.![]()
is helemaal geen probleem, echt alles mag...dat is 1 van de 2 regels die er zijn. Andere is dat je je op tijd op rooster moet laten zetten of doorgeeft wanneer je gedraaid hebtquote:![]()
Salaaquote:Op maandag 2 juli 2012 22:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Misschien zien we dan wel![]()
Alles lekker enzo?
Is deze al hier langs gekomen?![]()
Alles goed? Die film![]()
![]()
Jawel, nu nog even aan het bikkelen voor een toelatingsexamen voor morgen waarvan ik weet dat ik toch al ga falen maar waar ik alsnog 600 km voor kan gaan reizenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Misschien zien we dan wel![]()
Alles lekker enzo?
Is deze al hier langs gekomen?En met jou?
Die film
open your hand, take a glassquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:53 schreef junamii het volgende:
Let it beat, baby breathe
I swear, I'm right here
We'll be good, I promise
We'll be so good.
don't be scared, i'm right here
even though you don't roll
trust me girl, you wanna be high for this![]()
![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. [/spam]
[ afbeelding ]![]()
![]()
My drugs are on discountquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:40 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Fernandes in de aanbieding bij AH, 99 cent![]()
![]()
![]()
![]()
Plaatje werkt nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag uitgekomen, MOET ik zien!
Jawel, je keek.![]()
Ik wist niet dat het vandaag was en CB brengt me pas net op de hoogtequote:Kutleven.
CG-Raad | Chronisch zieken en Gehandicapten Raad Nederlandquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het vandaag was en CB brengt me pas net op de hoogteKutleven.
?
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CG-Raad | Chronisch zieken en Gehandicapten Raad Nederland?
En durf niet te zeggen dat je het niet digged
Ohja, duh. Vind ik wel hard hoor, ken 'm door CBquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En durf niet te zeggen dat je het niet digged.
![]()
Snap ik niet, maar love you 2.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Netals je kapsel / ziektebed / woonplek.
Die wietpas gaat echt nog eens m'n dood worden. Van de week gewoon zwaar bedreigd door zo'n stomme neger die me dwong zijn shit te kopen.
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap ik niet, maar love you 2.
Die wietpas gaat echt nog eens m'n dood worden. Van de week gewoon zwaar bedreigd door zo'n stomme neger die me dwong zijn shit te kopen.
! Reminds me, ik moet nog naar de shoppa
.
Spacen op Demons. Kænkerlekker refrein, wat jij? Ik ga hier zo goed op
.
![]()
Ja, echt sick hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Reminds me, ik moet nog naar de shoppa
.
Spacen op Demons. Kænkerlekker refrein, wat jij?
. Gelukkig heb ik genoeg addict vrienden die me uit de brand helpen.
Ik stel voor dat je 'Brand New Guy' even grijs gaat draaien.
![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, duh. Vind ik wel hard hoor, ken 'm door CB.
Vond dat nummer juist weer een mindere combo met Schoolboy Q nadat ik Hands On The Wheel in een loop hadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, echt sick hoor. Gelukkig heb ik genoeg addict vrienden die me uit de brand helpen.
Ik stel voor dat je 'Brand New Guy' even grijs gaat draaien.
.
![]()
Geef me nog wat nieuwe maybach music hits dangquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond dat nummer juist weer een mindere combo met Schoolboy Q nadat ik Hands On The Wheel in een loop had.
.
![]()
Even om dit topic nog een beetje op peil te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zonde dit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het vandaag was en CB brengt me pas net op de hoogteKutleven.
![]()
Met stipt op 1: Rick Ross ft. Stalley & Meek Mill - BCGMMG (Remix)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geef me nog wat nieuwe maybach music hits dang.
Gevolgd door: Rick Ross ft. Usher - Lemme See
Verder nog: Meek Mill ft. Wale & French Montana - Actin' Up
En een non-MMG (maar Taylor Gang), fucking laid back: Juicy J. - Codeine Cups
Ohja, en ken je deze al: N.O.R.E. ft. Busta Rhymes, The Game & Waka Flocka Flame - Lehhhgooo![]()
![]()
De 1e en 4e ken ik niet. Even luisterenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met stipt op 1: Rick Ross ft. Stalley & Meek Mill - BCGMMG (Remix)
Gevolgd door: Rick Ross ft. Usher - Lemme See
Verder nog: Meek Mill ft. Wale & French Montana - Actin' Up
En een non-MMG (maar Taylor Gang), fucking laid back: Juicy J. - Codeine Cups
Ohja, en ken je deze al: N.O.R.E. ft. Busta Rhymes, The Game & Waka Flocka Flame - Lehhhgooo.
![]()
Ik ging echt Chriz2k hard toen ik die 5e voor het eerst hoorde. Godverdomme. DIE BEAT!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De 1e en 4e ken ik niet. Even luisteren.
![]()
Het sociale deel heb ik echt gekilledquote:Maar dat is dan ook het enige. Ik kreeg allemaal wiskunde B vragen terwijl ik wiskunde A heb gehad, moest logaritmes uit m'n hoofd kennen terwijl ik dat nog nooit zonder rekenmachine heb gedaan etc.
Letterlijk alles gegokt verder. Later moest ik 6 A4'tjes tekst lezen over een shitload aan hormonen met eigen functies en afkortingen waarna ik na een pauze daar vragen over moest maken zonder de tekst opnieuw te raadplegen. M'n geheugen is naar de kanker want ik wist letterlijk niets meer van wat ik gelezen had
![]()
Nu hopen dat ik nog een beetje redelijk heb gegokt.Waarom ga jij nietquote:?
Toevallig vroeg ik me gister in mezelf af of je nog zou blazen zo nu en dan (momenteel)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef Juminelle het volgende:
M'n geheugen is naar de kanker want ik wist letterlijk niets meer van wat ik gelezen had![]()
![]()
.
![]()
LEHGAUWUWUWWWquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ging echt Chriz2k hard toen ik die 5e voor het eerst hoorde. Godverdomme. DIE BEAT!.
![]()
Natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toevallig vroeg ik me gister in mezelf af of je nog zou blazen zo nu en dan (momenteel)![]()
.
Hier is de wietpas nog niet geïntroduceerd, dus ik heb nergens last van
![]()
Heb hier nog home-grown liggen van een vriend overigens
Dat is van the weeknd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die Codeine Cups moet je eigenlijk pas luisteren als je skaffa bent.
![]()
Codeine cups paint a picture so vivid.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NatuurlijkHier is de wietpas nog niet geïntroduceerd, dus ik heb nergens last van
![]()
Heb hier nog home-grown liggen van een vriend overigensDeze smaquote:![]()
!
Waar is het weeknd deel dan? Ik hoor alleen Juicy J. rappenquote:. Of is het het refrein?
![]()
Heheh, hoop dat je het een beetje goed hebt gedaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het sociale deel heb ik echt gekilledMaar dat is dan ook het enige. Ik kreeg allemaal wiskunde B vragen terwijl ik wiskunde A heb gehad, moest logaritmes uit m'n hoofd kennen terwijl ik dat nog nooit zonder rekenmachine heb gedaan etc.
Letterlijk alles gegokt verder. Later moest ik 6 A4'tjes tekst lezen over een shitload aan hormonen met eigen functies en afkortingen waarna ik na een pauze daar vragen over moest maken zonder de tekst opnieuw te raadplegen. M'n geheugen is naar de kanker want ik wist letterlijk niets meer van wat ik gelezen had
![]()
Nu hopen dat ik nog een beetje redelijk heb gegokt.
[..]
Waarom ga jij niet?
Dacht dat 3 juli op woensdag viel dus had op werk gezegd dat ik vandaag kon werken. Ben nu op werk, maar het is zo kankerrustig hier dat ik gewoon echt baal dat ik niks te doen heb en CG mis door te niksen op werk.![]()
Nope, daar blijkbaar welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef Chai het volgende:
Jammer Jumi. Alleen logaritmes hoef je bij Wi B toch ook niet uit je hoofd te kennen?Ik kreeg ook vragen over integralen (?) e.d. Nog nooit van gehoord ook.
Ah, kut levenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef junamii het volgende:
[..]
Heheh, hoop dat je het een beetje goed hebt gedaan.
Dacht dat 3 juli op woensdag viel dus had op werk gezegd dat ik vandaag kon werken. Ben nu op werk, maar het is zo kankerrustig hier dat ik gewoon echt baal dat ik niks te doen heb en CG mis door te niksen op werk.Ik was ook in verwarring, ik dacht dat het de 7e pas was.
Gewoon full on smoken en bij serieuze school shit even wat ritalin knallenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NatuurlijkHier is de wietpas nog niet geïntroduceerd, dus ik heb nergens last van
![]()
Heb hier nog home-grown liggen van een vriend overigens.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Deze sma![]()
!
[..]
Waar is het weeknd deel dan? Ik hoor alleen Juicy J. rappen. Of is het het refrein?
![]()
Mijn spreekwoordelijke armharen (heb ik natuurlijk amper) gaan rechtop staan bij jullie gepraat over wiskunde
.
Oh, wist ik nietquote:. Die van Juicy J. vind ik toch wel een factor sappiger
.
Gewoon elke dag 1 jonko in de avond (behalve weeknd) en bij serieuze school shit ook gewoon nogquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon full on smoken en bij serieuze school shit even wat ritalin knallen.
.
![]()
Ik wil hirlak illegaal Sims spelen verdomme, torrents werken niet mee
Gisterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:54 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil hirlak illegaal Sims spelen verdomme, torrents werken niet meeRollercoaster Tycoon 1
gedownload
. De nostalgie
.
![]()
The Weeknd heeft wel echt juicy skaffa muziek.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn spreekwoordelijke armharen (heb ik natuurlijk amper) gaan rechtop staan bij jullie gepraat over wiskunde
.
[..]
Oh, wist ik niet. Die van Juicy J. vind ik toch wel een factor sappiger
.
[..]
Gewoon elke dag 1 jonko in de avond (behalve weeknd) en bij serieuze school shit ook gewoon nog.
![]()
Deze man komt met ideeënquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
GisterRollercoaster Tycoon 1
gedownload
. De nostalgie
.
Jawel, je keek.![]()
Die heb ik ook nog ergens liggen jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
GisterRollercoaster Tycoon 1
gedownload
. De nostalgie
.
Bazenspel.
Vroeger immer kotsende mensen oppakken met die haak en ze dan in een vijver dumpen, psycho kind dat ik was.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Uiteraard vind je die beterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[..]
Oh, wist ik niet. Die van Juicy J. vind ik toch wel een factor sappiger
.
[..]
Gewoon elke dag 1 jonko in de avond (behalve weeknd) en bij serieuze school shit ook gewoon nog.
.
Ik krijg echt het geheugen van een ei dan.
Waarom heb ik zo'n skere vrienden. Bellen ze me net op dat ze me komen ophalen om iets stoms te gaan doen, terwijl ik al 3 dagen zeg dat ik moet leren. Laat me met rust lijers
.
![]()
Of bocht uit een achtbaan halenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ergens liggen jaBazenspel.
Vroeger immer kotsende mensen oppakken met die haak en ze dan in een vijver dumpen, psycho kind dat ik was.Jawel, je keek.![]()
Die loop zo hard laten gaan dat die karretjes uit de achtbaan vlogenquote:
Zocht net even wat muziek op van hun (@ A_F) maar het is niet echt mijn soort muziek inderdaadquote:![]()
.
Ik weet ook niet hoe ik maintain, maar het lukt me tot nog toe primaquote:Ik krijg echt het geheugen van een ei dan.
.
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zocht net even wat muziek op van hun (@ A_F) maar het is niet echt mijn soort muziek inderdaad![]()
.
[..]
Ik weet ook niet hoe ik maintain, maar het lukt me tot nog toe prima.
Deze is ook wel wat voor je.
Props, dat lukt mij niet. Maar heb ook al een paar maanden geen colleges en shit meer. Dan is die focus sowieso al weg
.
![]()
Zit die universiteit van Antwerpen eigenlijk een beetje in het centrum Jumi? Of beetje verspreid zoals de UvA?Jawel, je keek.![]()
Aightquote:Nipsey Hussle ft. Dom Kennedy - I Need That is ook fucking lekker btw
.
Hahaha, om 10u een serieuze presentatie moeten geven met de leftover kush nog in je longen; ik deed het afgelopen semesterquote:Props, dat lukt mij niet. Maar heb ook al een paar maanden geen colleges en shit meer. Dan is die focus sowieso al weg
.
. Ik vind het vooral BAWS hoe bijv. een Wiz Khalifa nog gewoon de studio kan induiken of een optreden kan geven nadat hij liters sterke drank en ponden wiet verder is
.
![]()
Yes. 15 minuten loopafstand van het Centraal Stationquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:14 schreef jna het volgende:
Zit die universiteit van Antwerpen eigenlijk een beetje in het centrum Jumi? Of beetje verspreid zoals de UvA?
Hoe zit dat nu eigenlijk? Ga je naar Amsterdam of naar Antwerpen? Of weet je nog niets?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yes. 15 minuten loopafstand van het Centraal Station
Ik zou zo naar Antwerpen kunnen verhuizen. Heerlijke stad
Antwerpen heeft chill centrum
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Volgende week dinsdag hoor ik of ik geslaagd ben voor het toelatingsexamen, maar de uitslag van criminologie (wat ik dus in Amsterdam wil doen) hoor ik pas eind juli. Als ik tot beide studies wordt toegelaten heb ik echt geen flauw ideequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu eigenlijk? Ga je naar Amsterdam of naar Antwerpen? Of weet je nog niets?
Ik zou zo naar Antwerpen kunnen verhuizen. Heerlijke stadDe stad Amsterdam spreekt me wel meer aan om te wonen tho, maar criminologie heeft niet echt een gunstig toekomstperspectief denk ik. Tevens kan ik echt zulke chille studio's fixen in Antwerpen, midden in het centrum en het is echt heel cheap tegenover Nederland
Antwerpen is echt
Gister toevallig even snel op die site van de universiteit daar gekeken welke masters ze allemaal hebben.Jawel, je keek.![]()
Jumi criminologie is een toffe studie om te doen, maar je toekomstperspectief is inderdaad niet echt geweldig. Als je de keuze hebt tussen beide zou ik voor Antwerpen kiezen wel.
Daarnaast is Antwerpen ook gewoon een toffe stad![]()
![]()
En de andere was verpleegkundige toch of ben ik nu met iemand anders in de war?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag hoor ik of ik geslaagd ben voor het toelatingsexamen, maar de uitslag van criminologie (wat ik dus in Amsterdam wil doen) hoor ik pas eind juli. Als ik tot beide studies wordt toegelaten heb ik echt geen flauw ideeDe stad Amsterdam spreekt me wel meer aan om te wonen tho, maar criminologie heeft niet echt een gunstig toekomstperspectief denk ik. Tevens kan ik echt zulke chille studio's fixen in Antwerpen, midden in het centrum en het is echt heel cheap tegenover Nederland
Hmm dat word wel moeilijk doen, toch zou ik persoonlijk meer neigen naar Antwerpen. Qua reistijd met de auto scheelt het nog geen kwartier met Amsterdam. En inderdaad Antwerpen is echt heel goedkoop met woonruimtes, had laatst voor de gein zelf een keer gekeken naar een appartement daar. Antwerpen heb ik sowieso altijd al een leuke stad gevonden, uitgaan, eten en winkelen is daar echt perfect
Mijn lokale idool openly mirin', ik kan vredig sterven.
In deze feestvreugde geef ik jullie:
full stops and exclamation marks![]()
Nieuwsgroep/Usenetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:54 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil hirlak illegaal Sims spelen verdomme, torrents werken niet mee![]()
Torrents
![]()
![]()
If only.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:14 schreef junamii het volgende:
Gaat iemand naar PITCH festival vrijdag en/of zaterdag?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Geen idee, maar het is al een tijdje 20 juli (helaasquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef JackieBrown het volgende:
De release van The dark knight rises was toch 10 juli??! Nu staat ie ineens op 20 juli wat is dezen)
Jawel, je keek.![]()
Ja begin ook steeds meer te twijfelen aan mezelf, wishful thinking waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:49 schreef jna het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is al een tijdje 20 juli (helaas)
[ afbeelding ].
Al klaar met je tentamens/scriptie jna??![]()
Oh ga je naar dat festival dit weekend?quote:Dat word normaal altijd gehouden in Arnhem. Best vaak heen geweest.
Jep! Drie dagen lang op een legerbasis in Ede, waarvan twee dagen 24 uur lang door. Heel veel zin in. Je slaapt dan op de stormbaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ga je naar dat festival dit weekend?Dat word normaal altijd gehouden in Arnhem. Best vaak heen geweest.
. De locatie is heel tof en de line up ook.
![]()
Zit nu in de bieb te "werken" aan die scriptie. Het schiet alleen niet erg op vandaag, heb pas 300 woorden getypt vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja begin ook steeds meer te twijfelen aan mezelf, wishful thinking waarschijnlijk.
Al klaar met je tentamens/scriptie jna??. Gelukkig heb ik nog tot 1 augustus
![]()
Hoe is het met jouw tentamens?Jawel, je keek.![]()
![]()
Deze tracks en met name de bovensteDe rest van die mixtape is totaal niet mijn ding. Ik dig die featurings en die 'Drake-rap' niet zo. dWc, jij gaat dat wel goed waarderen denk ik.
Ga met me mee als ik ga.quote:
M'n partners in crime gaan hoogstwaarschijnlijk vrijdag gewoon niet met me mee.![]()
Laatste gehad, ik wacht nog op de uitslag maar als ik dit vak gehaald heb, heb ik nooit meer tentamensquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef jna het volgende:
[..]
Zit nu in de bieb te "werken" aan die scriptie. Het schiet alleen niet erg op vandaag, heb pas 300 woorden getypt vandaag. Gelukkig heb ik nog tot 1 augustus
![]()
Hoe is het met jouw tentamens?.
Moet nu eigenlijk ook wel een scriptie maken, eentje waar geen deadline voor is eigenlijk en daardoor sleep ik het nu al maanden meediscipline shmiscipline
![]()
![]()
Bij mij werkt het vaak andersom
Als het iets leuks of interessants is zonder deadline doe ik het vanzelf, maar zodra er druk op komt te staan en het MOET dan blijft het ineens liggen![]()
![]()
Apart wel. Ik ben juist van het presteren onder druk. Geen deadline = eerst leukere dingen/dingen die wel een deadline hebben doen.
Probleem is ook nog eens dat het niet bijster leuk is. Onderzoek met maar weinig boeiend resultaat![]()
![]()
Ga gewoon hbo doen joh. Verdien je meer en doe je ook nog eens wetenschappelijk onderwijs.Deathlift or Die.![]()
Oh snap.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:28 schreef JackieBrown het volgende:
En dan lekker een McDonalds franchiseje openenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
gwn goeie cariere hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:28 schreef JackieBrown het volgende:
En dan lekker een McDonalds franchiseje openenDeathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:28 schreef JackieBrown het volgende:
En dan lekker een McDonalds franchiseje openen
Jawel, je keek.![]()
Ik kan best goed werken onder drukquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:22 schreef JackieBrown het volgende:
Apart wel. Ik ben juist van het presteren onder druk. Geen deadline = eerst leukere dingen/dingen die wel een deadline hebben doen.
Probleem is ook nog eens dat het niet bijster leuk is. Onderzoek met maar weinig boeiend resultaatprobleem is alleen dat ik het dan zover laat komen dat er druk is..
Maar als dingen echt chaotisch worden bij presentaties enzo, dan is het wel fijndan wordt ik vanzelf heel rustig
![]()
Maar moet je dan niet volgend collegejaar weer gewoon inschrijven als je die scriptie nog niet af hebt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laatste gehad, ik wacht nog op de uitslag maar als ik dit vak gehaald heb, heb ik nooit meer tentamens.
Moet nu eigenlijk ook wel een scriptie maken, eentje waar geen deadline voor is eigenlijk en daardoor sleep ik het nu al maanden meediscipline shmiscipline
Jawel, je keek.![]()
Dit. Tegenwoordig maak ik lijstjes met shit die ik ga doen, maar daarvoor moest ik altijd externe dingen/mensen hebben die me pushten. Alles op het laatste moment ook vaak.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:22 schreef JackieBrown het volgende:
Probleem is ook nog eens dat het niet bijster leuk is. Onderzoek met maar weinig boeiend resultaat![]()
![]()
Ja, wel. Maar dat moest ik sowieso wel want ik moet nog wat stages lopen. Wat me eigenlijk ook wel dwars zit, ik volg geen onderwijs verder maar moet wel collegegeld betalenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:31 schreef jna het volgende:
[..]
Maar moet je dan niet volgend collegejaar weer gewoon inschrijven als je die scriptie nog niet af hebt?
Lijstjes maken en dan afvinkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Tegenwoordig maak ik lijstjes met shit die ik ga doen, maar daarvoor moest ik altijd externe dingen/mensen hebben die me pushten. Alles op het laatste moment ook vaak.![]()
Ik ben nooit gepusht en had het eigenlijk ook niet nodig, maar ik begin nu te vermoeden dat het komt doordat ik niet vaak voor dit soort 'open-einde' dingen ben gekomen
Bachelorwerkstuk ook, niet persé een deadline en je mocht gewoon mastervakken volgen, half jaar in de master pas ingeleverd![]()
![]()
Mijn studie speelde het juist nogal in de hand, last minute dingen. Je was constant bezig met projecten die nooit af waren, ontwerpen die verder uitgewerkt konden worden, dat soort dingen
Alles werd echt gepushed tot tegen de deadline aan, en als jij eerder met iets anders verder ging zodat je tijd over had, dan was er iemand anders die een beter project had omdat die er wel mee door ging.
Ik ben er eigenlijk niet blij mee dat ik dat zo heb, alles voor de deadlineweet niet hoe ik dat kan verbeteren
![]()
net als die editquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:47 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik probeerde het subtiel te doen wel.![]()
Lijstjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. Tegenwoordig maak ik lijstjes met shit die ik ga doen, maar daarvoor moest ik altijd externe dingen/mensen hebben die me pushten. Alles op het laatste moment ook vaak.
Mensen die een agenda hebben
Deathlift or Die.![]()
Ja oke dan heeft het ook echt zin om het nog niet in te leveren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef Maisnon het volgende:
Mijn studie speelde het juist nogal in de hand, last minute dingen. Je was constant bezig met projecten die nooit af waren, ontwerpen die verder uitgewerkt konden worden, dat soort dingen
Alles werd echt gepushed tot tegen de deadline aan, en als jij eerder met iets anders verder ging zodat je tijd over had, dan was er iemand anders die een beter project had omdat die er wel mee door ging.
Ik ben er eigenlijk niet blij mee dat ik dat zo heb, alles voor de deadlineweet niet hoe ik dat kan verbeteren
Ik wilde je tips geven zoals; gelijk beginnen, elke dag een stukje doen enzo... maar dat is dus precies wat ik zelf moet doen nuquote:![]()
![]()
Waar gaat je scriptie eigenlijk overquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja oke dan heeft het ook echt zin om het nog niet in te leveren.
Ik wilde je tips geven zoals; gelijk beginnen, elke dag een stukje doen enzo... maar dat is dus precies wat ik zelf moet doen nu(of ja waar moet ie over gaan uiteindelijk
)
![]()
Scripties zijn voor mij gewoon te groot om tegen een deadline aan te werken![]()
De rest van de dingen doe ik overigens wel tegen de deadline aan
Jawel, je keek.![]()
Vakantie geboekt![]()
Nu nog volhouden tot de 24e.Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Scriptie over een onderzoeksprojectquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waar gaat je scriptie eigenlijk over(of ja waar moet ie over gaan uiteindelijk
)
![]()
![]()
Ik wil ook. Not gonna happen tho.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:56 schreef IvanTower het volgende:
Vakantie geboekt![]()
Nu nog volhouden tot de 24e.![]()
Waar ga je heen?![]()
Om te beginnen 2 weken aan de "Russische Riviera", terug via Budapest om Sziget nog ff mee te pakken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wil ook. Not gonna happen tho.![]()
Waar ga je heen?Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:22 schreef JackieBrown het volgende:
Nice!
Goed, off to zhe gym. Trainen tot je kotst awyeah
[ afbeelding ]kotsen bij 100kg DL
Deathlift or Die.![]()
Ik ga ook trainen zoquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:22 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goed voer man.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GET IN MY BELLY!Deathlift or Die.![]()
Dit dus...quote:
Heb een hekel aan mensen die opeens aardig doen en doen alsof ze geintresseerd zijn nu ik weer een auto heb en hun niet![]()
![]()
oh leuk, m'n zusje gaat over een jaar naar een concert van Justin Bieber![]()
Dit ga ik nog een jaar lang aanhoren.
Deathlift or Die.![]()
Teh horror.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef Ethanolic het volgende:
oh leuk, m'n zusje gaat over een jaar naar een concert van Justin Bieber![]()
Dit ga ik nog een jaar lang aanhoren.
Blij dat die van mij wel smaak heeft
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Heb het nog niet opgegeven; 14 jaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:39 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Teh horror.
Blij dat die van mij wel smaak heeft
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:22 schreef JackieBrown het volgende:
Nice!
[ afbeelding ]die reacties
![]()
Ricko, waarom reageer je niet op mijn 14-jarige zusje? In jouw geval ben ik beledigd.quote:
Deathlift or Die.![]()
Die post was nog niet gepost op mijn postmobiel Iphone 4Squote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ricko, waarom reageer je niet op mijn 14-jarige zusje? In jouw geval ben ik beledigd.
Desalniettemin zou ik graag een pic willen zien maarja![]()
Die kerel is briljantquote:
Deathlift or Die.![]()
Het is te laat, komt niet goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb het nog niet opgegeven; 14 jaar.
Heb mijn broertje vanaf een vroege leeftijd een goede muzieksmaak meegegeven, vind ik dan.
Rock & metal![]()
![]()
Of deze met zn paquote:![]()
Jawel, je keek.![]()
Deathlift or Die.![]()
quote:zojuist echt meer dan een half uur aan filmpjes van hem gekeken
![]()
Deathlift or Die.![]()
Hij moet echt hier komen postenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]zojuist echt meer dan een half uur aan filmpjes van hem gekeken
![]()
Jawel, je keek.![]()
Alsof jij niet al een apple bottom hebtquote:.
Saaangquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GET IN MY BELLY!.
![]()
Godverdomme nog aan toe, de ouders moeten ze met bakfiets en al volgeladen met beton in het kanaal dumpenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef jna het volgende:
Chick op tv die Tijgerlelie van dr voornaam heet!!!
.
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef jna het volgende:
Chick op tv die Tijgerlelie van dr voornaam heet!!!
!
Verveel me de pleuris. Kan anime gaan kijken op me laptop, gamen of film gaan kijken. Wat doe ik? Lig ik op me bed angry birds space te spelen op mijn mobiel![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef Ishimaru het volgende:
Verveel me de pleuris. Kan anime gaan kijken op me laptop, gamen of film gaan kijken. Wat doe ik? Lig ik op me bed angry birds space te spelen op mijn mobielAlleen dan andere games op mijn telefoon. Maar sowieso films kijken en gamen. Heerlijk
Damn best Nice zo een late-night gym sessie, alleen wel saai als er maar 5 andere mensen zijn.
Deathlift or Die.![]()
Rare is dat ik nu tijd heb om te gamen, game ik niet. Toen ik het druk had met school en werk wou ik alleen maar gamen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Herkenbaar.Alleen dan andere games op mijn telefoon. Maar sowieso films kijken en gamen. Heerlijk
Heb alle andere spellen op mijn mobiel uitgespeeld. Er is niets leuks meer te vinden in de app store. Heb ik weer![]()
![]()
Nee man, rustig trainen in de gym met amper mensen aanwezig is heerlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
Damn best Nice zo een late-night gym sessie, alleen wel saai als er maar 5 andere mensen zijn.![]()
![]()
Zo fucking herkenbaar ditquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Rare is dat ik nu tijd heb om te gamen, game ik niet. Toen ik het druk had met school en werk wou ik alleen maar gamen.
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: