Ik ga 2 weken all-inclusive naar turkijequote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef Metalfrost het volgende:
Wat doe jij op dat autistische kamp, TS?
Hij zit in Renessequote:
Waarom heb jij dan last van die mensen in Renesse?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken all-inclusive naar turkije
Heel facebook wordt volgespamt met 'hoe leuk ze het wel niet hebben' en dan godverdomme elk uur: "lekker een sapje doen met de meiden, helemaal gek doen". Ik word er godverdomme niet goed vanquote:
Ik heb dat nagenoeg altijd met topics van jou.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heel facebook wordt volgespamt met 'hoe leuk ze het wel niet hebben' en dan godverdomme elk uur: "lekker een sapje doen met de meiden, helemaal gek doen". Ik word er godverdomme niet goed van
De optie 'alleen belangrijke berichten weergeven' aanzetten, te selecteren vanuit een keuzemenu, rechtsboven een geplaatst bericht in Facebook.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heel facebook wordt volgespamt met 'hoe leuk ze het wel niet hebben' en dan godverdomme elk uur: "lekker een sapje doen met de meiden, helemaal gek doen". Ik word er godverdomme niet goed van
Op vijftien of zestien jarige leeftijd waren die campings en infantiele feesten wel leuk inderdaad.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:24 schreef sinepedraap het volgende:
Leuk om gedaan te hebben die jeugdvakanties. Meer niet.
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb dat nagenoeg altijd met topics van jou.
Dit is een beetje een gevalletje de pot verwijt de ketel haan.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:27 schreef haan33 het volgende:
En dan gaan ze heel stoer bierkratjes opstapelen, want iedereen moet zien dat jij de week erna met levercirrose zit en dat je nooit meer een werkende lever hebt. Tuig
Ik stapel geen bierkratten op en shit. Smijt die flesjes en kratten gewoon over de schutting heenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is een beetje een gevalletje de pot verwijt de ketel haan.
Heel fort bouwen.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:27 schreef haan33 het volgende:
En dan gaan ze heel stoer bierkratjes opstapelen, want iedereen moet zien dat jij de week erna met levercirrose zit en dat je nooit meer een werkende lever hebt. Tuig
Toch nog een plaatsje kunnen krijgen in de bagageruimte?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat vakantie noemenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, wacht maar. Ik kan mijzelf elke dag 'zonder extra kosten' volvreten en bier drinken.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:33 schreef Blester het volgende:
[..]
Toch nog een plaatsje kunnen krijgen in de bagageruimte?
Hele dag aan het strand/zwembad liggen, 's avonds die vieze prut van het hotel eten en dan gaan slapen. 2 weken langquote:
Terschellingquote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef Chai het volgende:
Jij stapelt liever kratjes bier op Terschelling?
Dat kun je thuis ook wel doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:34 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, wacht maar. Ik kan mijzelf elke dag 'zonder extra kosten' volvreten en bier drinken.
Ik ben 5 maal naar een all incl. hotel geweest in Turkije, ik weet er alles van. Maar ik ging niet op mijn vakantie op de computer en ik denk dat jij dat wel gaat doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:34 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee, wacht maar. Ik kan mijzelf elke dag 'zonder extra kosten' volvreten en bier drinken.
stimmtquote:Op zondag 1 juli 2012 16:36 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Appelhof is bagger, Terpstra is beter.
Gelukkig hebben in ze in het hotel ook een "Friet van Piet", want wat de boer niet kent dat vreet ie niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:35 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Hele dag aan het strand/zwembad liggen, 's avonds die vieze prut van het hotel eten en dan gaan slapen. 2 weken lang
ze hebben wi-fi en ik zeeen van tijdquote:Op zondag 1 juli 2012 16:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik ben 5 maal naar een all incl. hotel geweest in Turkije, ik weet er alles van. Maar ik ging niet op mijn vakantie op de computer en ik denk dat jij dat wel gaat doen.
Moet je geen 15 jarige hockeykutjes op je facebook hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, waarom zou je er anders heen gaan?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:45 schreef sig000 het volgende:
De echte kenners weten dat je in Renesse alleen maar komt om chicks te scoren die je dan meeneemt naar de duinen en strand van Haamstede.
Nou de meeste figuren die naar Renesse gaan weten echt niet waar Haamstede ligt.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:52 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, waarom zou je er anders heen gaan?
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker hosselen in Trinity, 't Roefke Club 4en Pinkies.
Euhh.. mijn grote vraag is dan waarom je "paupers" op je facebook hebt?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Die wil ik wel inkoppen, alle paupers zitten op Facebook.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:39 schreef Antwoordapparaat het volgende:
[..]
Euhh.. mijn grote vraag is dan waarom je "paupers" op je facebook hebt?
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die wil ik wel inkoppen, alle paupers zitten op Facebook.
QFTquote:Op zondag 1 juli 2012 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb dat nagenoeg altijd met topics van jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |