Ik ga 2 weken all-inclusive naar turkijequote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef Metalfrost het volgende:
Wat doe jij op dat autistische kamp, TS?
Hij zit in Renessequote:
Waarom heb jij dan last van die mensen in Renesse?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken all-inclusive naar turkije
Heel facebook wordt volgespamt met 'hoe leuk ze het wel niet hebben' en dan godverdomme elk uur: "lekker een sapje doen met de meiden, helemaal gek doen". Ik word er godverdomme niet goed vanquote:
Ik heb dat nagenoeg altijd met topics van jou.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heel facebook wordt volgespamt met 'hoe leuk ze het wel niet hebben' en dan godverdomme elk uur: "lekker een sapje doen met de meiden, helemaal gek doen". Ik word er godverdomme niet goed van
De optie 'alleen belangrijke berichten weergeven' aanzetten, te selecteren vanuit een keuzemenu, rechtsboven een geplaatst bericht in Facebook.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heel facebook wordt volgespamt met 'hoe leuk ze het wel niet hebben' en dan godverdomme elk uur: "lekker een sapje doen met de meiden, helemaal gek doen". Ik word er godverdomme niet goed van
Op vijftien of zestien jarige leeftijd waren die campings en infantiele feesten wel leuk inderdaad.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:24 schreef sinepedraap het volgende:
Leuk om gedaan te hebben die jeugdvakanties. Meer niet.
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb dat nagenoeg altijd met topics van jou.
Dit is een beetje een gevalletje de pot verwijt de ketel haan.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:27 schreef haan33 het volgende:
En dan gaan ze heel stoer bierkratjes opstapelen, want iedereen moet zien dat jij de week erna met levercirrose zit en dat je nooit meer een werkende lever hebt. Tuig
Ik stapel geen bierkratten op en shit. Smijt die flesjes en kratten gewoon over de schutting heenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is een beetje een gevalletje de pot verwijt de ketel haan.
Heel fort bouwen.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:27 schreef haan33 het volgende:
En dan gaan ze heel stoer bierkratjes opstapelen, want iedereen moet zien dat jij de week erna met levercirrose zit en dat je nooit meer een werkende lever hebt. Tuig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |