SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Koester het momentquote:Vandaar dat ik zeg:quote:Op maandag 2 juli 2012 01:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hell nawZie zo al lippenstift, oogschaduw en mascara.
quote:ik heb het idee dat ze op deze ook zonder make-up is, maar jullie vrouwen zien sneller wat make-up is![]()
Thanks, wilde een winkel zodat ik het snel kon hebben, maar goed sowieso handig om een link te hebbenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In Nederland weet ik niet, maar je hebt van die webshops die veel van dat soort dingen verkopen. Heb daar laatst mooie jarretels besteldIk link je wel wat via DM.
![]()
![]()
Ze heeft wel een leuke tattoo op dr bovenbeen: "We are searching for security in tragedy"
Evenals dr piercings![]()
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dr ass.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:25 schreef Ishimaru het volgende:
Ze heeft wel een leuke tattoo op dr bovenbeen: "We are searching for security in tragedy"
Evenals dr piercings![]()
Nat gewordenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.![]()
De Canei doet zn werkquote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mwah, ben nog niet verder gekomen dan één glasquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zoek een vriend, kan je het allemaal doen bij hem.... poor fellowquote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
![]()
Idd ik had ook een zo'n wijf die me gewoon t vel van mijn lijf scheurde met haar nagels. Ik was toen kanker erg verbrand en had dr toen een pats gegevendaar ik haar al meerdere keren gewaarschuwd had. Psycho bitch dat t me was
![]()
Ga m'n kutje likken dan.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Terecht dat je dr klaptequote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef RickoKun het volgende:
Idd ik had ook een zo'n wijf die me gewoon t vel van mijn lijf scheurde met haar nagels. Ik was toen kanker erg verbrand en had dr toen een pats gegevendaar ik haar al meerdere keren gewaarschuwd had. Psycho bitch dat t me was
Normaal mag het maar niet als je bent verbrand, the pain
Sry voor dubbelpost, mobiele layout![]()
![]()
Ik durf te wedden dat ze die pats geil vond.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef RickoKun het volgende:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
dat wilde ik net zeggen, waarschijnlijk ging ze daarna alleen maar doorquote:Op maandag 2 juli 2012 01:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze die pats geil vond.
Jawel, je keek.![]()
Gewoon volle pets tussen d'r ogen toch.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze die pats geil vond.Deathlift or Die.![]()
Welke béta's heb jij in bed?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.Deathlift or Die.![]()
Ik ben te gevaarlijk voor jou, misschien moet je op FOK! iemand zoeken.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Deze man laat de vrouwtjes smachtend achter.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben te gevaarlijk voor jou, misschien moet je op FOK! iemand zoeken.Deathlift or Die.![]()
Helaas behoren ook mannetjes tot de slachtoffers.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze man laat de vrouwtjes smachtend achter.![]()
Even een heel ander onderwerp; met dit weer ga ik vandaag die tanktop rocken, wat jij?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Helaas behoren ook mannetjes tot de slachtoffers.Deathlift or Die.![]()
Ik draag een nieuwe hoodie op een mooie spijkerbroek, noem mij maar Rocky.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Even een heel ander onderwerp; met dit weer ga ik vandaag die tanktop rocken, wat jij?
Tanktops draag ik niet plein-public, ga jij nog een tattoo zetten?![]()
Toen ik laatst voor m'n werk in een tatshop was, pleitten ze voor een sleeve tat op die badass armen van me. Ook JB lijkt het wel wat, maar ik blijf au naturel.
How about yourself?Deathlift or Die.![]()
Ik heb je arm gezien op die foto, het liet me niet onberoerd. Kwalijk, ik neem het ze niet. Mooi man.
Zelf zit ik hier aan te denken.
Ja, dit lijkt me wel wat.![]()
![]()
"Ik kwam, zag en overwon", of laat me het anders formuleren. Ik zag en overwon. En toen kwam ik. Ook leuk om dat nadien op de bil van je princess te schrijven, met de datum erbij. Sharpies are forever, de highlighter van de avond.
![]()
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben te gevaarlijk voor jou, misschien moet je op FOK! iemand zoeken.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: