SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Koester het momentquote:Vandaar dat ik zeg:quote:Op maandag 2 juli 2012 01:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hell nawZie zo al lippenstift, oogschaduw en mascara.
quote:ik heb het idee dat ze op deze ook zonder make-up is, maar jullie vrouwen zien sneller wat make-up is![]()
Thanks, wilde een winkel zodat ik het snel kon hebben, maar goed sowieso handig om een link te hebbenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In Nederland weet ik niet, maar je hebt van die webshops die veel van dat soort dingen verkopen. Heb daar laatst mooie jarretels besteldIk link je wel wat via DM.
![]()
![]()
Ze heeft wel een leuke tattoo op dr bovenbeen: "We are searching for security in tragedy"
Evenals dr piercings![]()
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dr ass.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:25 schreef Ishimaru het volgende:
Ze heeft wel een leuke tattoo op dr bovenbeen: "We are searching for security in tragedy"
Evenals dr piercings![]()
Nat gewordenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.![]()
De Canei doet zn werkquote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mwah, ben nog niet verder gekomen dan één glasquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zoek een vriend, kan je het allemaal doen bij hem.... poor fellowquote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
![]()
Idd ik had ook een zo'n wijf die me gewoon t vel van mijn lijf scheurde met haar nagels. Ik was toen kanker erg verbrand en had dr toen een pats gegevendaar ik haar al meerdere keren gewaarschuwd had. Psycho bitch dat t me was
![]()
Ga m'n kutje likken dan.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Terecht dat je dr klaptequote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef RickoKun het volgende:
Idd ik had ook een zo'n wijf die me gewoon t vel van mijn lijf scheurde met haar nagels. Ik was toen kanker erg verbrand en had dr toen een pats gegevendaar ik haar al meerdere keren gewaarschuwd had. Psycho bitch dat t me was
Normaal mag het maar niet als je bent verbrand, the pain
Sry voor dubbelpost, mobiele layout![]()
![]()
Ik durf te wedden dat ze die pats geil vond.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:42 schreef RickoKun het volgende:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
dat wilde ik net zeggen, waarschijnlijk ging ze daarna alleen maar doorquote:Op maandag 2 juli 2012 01:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze die pats geil vond.
Jawel, je keek.![]()
Gewoon volle pets tussen d'r ogen toch.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze die pats geil vond.Deathlift or Die.![]()
Welke béta's heb jij in bed?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Domineren, bijten, slaan, knijpen, krabben. Ik wil het. Nu.Deathlift or Die.![]()
Ik ben te gevaarlijk voor jou, misschien moet je op FOK! iemand zoeken.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef Juminelle het volgende:
Deze man laat de vrouwtjes smachtend achter.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben te gevaarlijk voor jou, misschien moet je op FOK! iemand zoeken.Deathlift or Die.![]()
Helaas behoren ook mannetjes tot de slachtoffers.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze man laat de vrouwtjes smachtend achter.![]()
Even een heel ander onderwerp; met dit weer ga ik vandaag die tanktop rocken, wat jij?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Helaas behoren ook mannetjes tot de slachtoffers.Deathlift or Die.![]()
Ik draag een nieuwe hoodie op een mooie spijkerbroek, noem mij maar Rocky.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Even een heel ander onderwerp; met dit weer ga ik vandaag die tanktop rocken, wat jij?
Tanktops draag ik niet plein-public, ga jij nog een tattoo zetten?![]()
Toen ik laatst voor m'n werk in een tatshop was, pleitten ze voor een sleeve tat op die badass armen van me. Ook JB lijkt het wel wat, maar ik blijf au naturel.
How about yourself?Deathlift or Die.![]()
Ik heb je arm gezien op die foto, het liet me niet onberoerd. Kwalijk, ik neem het ze niet. Mooi man.
Zelf zit ik hier aan te denken.
Ja, dit lijkt me wel wat.![]()
![]()
"Ik kwam, zag en overwon", of laat me het anders formuleren. Ik zag en overwon. En toen kwam ik. Ook leuk om dat nadien op de bil van je princess te schrijven, met de datum erbij. Sharpies are forever, de highlighter van de avond.
![]()
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben te gevaarlijk voor jou, misschien moet je op FOK! iemand zoeken.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Klinkt als een levensmotto.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb je arm gezien op die foto, het liet me niet onberoerd. Kwalijk, ik neem het ze niet. Mooi man.
[ afbeelding ]
![]()
"Ik kwam, zag en overwon", of laat me het anders formuleren. Ik zag en overwon. En toen kwam ik. Ook leuk om dat nadien op de bil van je princess te schrijven, met de datum erbij. Sharpies are forever, de highlighter van de avond.
Tat-waardig.
Deathlift or Die.![]()
Zonde, sleevesquote:Op maandag 2 juli 2012 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
Toen ik laatst voor m'n werk in een tatshop was, pleitten ze voor een sleeve tat op die badass armen van me. Ook JB lijkt het wel wat, maar ik blijf au naturel.
How about yourself?
Practice what you preach, maar Jumi wil niet meewerken. Nog niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klinkt als een levensmotto.Tat-waardig.
![]()
ditquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neem een sleeve en wellicht zal ze glibberenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Practice what you preach, maar Jumi wil niet meewerken. Nog niet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Interessant, maar ik ben vrij confident dat ik nu al genoeg glibber-able content te bieden heb. You can lead a horse to water, but you can't make it drink.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Neem een sleeve en wellicht zal ze glibberen![]()
Alsof jij met die 80cm biceps een paard niet kan overmeesteren en in een headlock nemen. Om hem zo te laten drinken.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Interessant, maar ik ben vrij confident dat ik nu al genoeg glibber-able content te bieden heb. You can lead a horse to water, but you can't make it drink.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Alles behoort tot de mogelijkheden. Wat zijn wij een stel walgelijke mannetjes op internet trouwens, een beetje impliceren dat Jumi een paard is.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof jij met die 80cm biceps een paard niet kan overmeesteren en in een headlock nemen. Om hem zo te laten drinken.![]()
Ik had het over Sarah Jessica Parker.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles behoort tot de mogelijkheden. Wat zijn wij een stel walgelijke mannetjes op internet trouwens, een beetje impliceren dat Jumi een paard is.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
To be or not to be, hè?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles behoort tot de mogelijkheden. Wat zijn wij een stel walgelijke mannetjes op internet trouwens, een beetje impliceren dat Jumi een paard is.Deathlift or Die.![]()
Daar zou ik echt nooit op kunnen vallen. Ik vind dat ze iets doods heeft, bah. Ze mist voor mij die blend tussen elegantie en cuteness.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik had het over Sarah Jessica Parker.Dat is nu juist de question, Ophelia.quote:![]()
En een paardenhoofd.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar zou ik echt nooit op kunnen vallen. Ik vind dat ze iets doods heeft, bah. Ze mist voor mij die blend tussen elegantie en cuteness.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Damn er zit hier een blonde langharige man tegenover me, ongeschoren, zo'n drug skinny lichaam, zwart shirt met de tekst 'ilovetoeatpussy'.
Deathlift or Die.![]()
En dat is natuurlijk onmogelijk, want je moet alfa zijn en armen hebben als bazookasquote:Op maandag 2 juli 2012 13:16 schreef Ethanolic het volgende:
Damn er zit hier een blonde langharige man tegenover me, ongeschoren, zo'n drug skinny lichaam, zwart shirt met de tekst 'ilovetoeatpussy'.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee, hij had ook een Ajax tas.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk onmogelijk, want je moet alfa zijn en armen hebben als bazookasDeathlift or Die.![]()
Dan terecht.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Doet mij denken aan Zyzz. 2 gasten die ik ken en ook aan BB doen hebben dit ook, op dezelfde manier als Zyzz maar dan andere tekst.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
If not now, then when.![]()
Ja die hebben dat waarschijnlijk ook van Zyzz.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Zyzz. 2 gasten die ik ken en ook aan BB doen hebben dit ook, op dezelfde manier als Zyzz maar dan andere tekst.Copycats.
Deathlift or Die.![]()
![]()
[ Bericht 34% gewijzigd door Juminelle op 02-07-2012 14:10:27 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die komen zacht en niet zo mannelijk en/of bitchy over.
Yeah right
![]()
Niets in het leven is zeker, behalve dat als dWc een mening verkondigd dat Vas deze dan tegenspreekt, en vice versa
Jawel, je keek.![]()
Dat 2e hoor ik sowieso wel vaak jaquote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt tats en je komt mannelijk en/of bitchy over.
Mijn stelling klopt dus.
Door m'n evil wenkbrauwen.
Haatliefde enzoquote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef jna het volgende:
Niets in het leven is zeker, behalve dat als dWc een mening verkondigd dat Vas deze dan tegenspreekt, en vice versa![]()
![]()
Dat haarquote:Op maandag 2 juli 2012 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chicks zonder tats.
[ afbeelding ]
Die komen zacht en niet zo mannelijk en/of bitchy over.
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas is voor mij net een gastarbeider, ik kan niet met en ook niet zonder![]()
![]()
Yeah, precies. Vind een pec-tattoo wel wat hebben, maar niet wanneer je niet meer in vorm bent. En tattoo's zijn in principe forever, dus daar begin ik niet aan. Forever lean, forever buff, dat wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Zyzz. 2 gasten die ik ken en ook aan BB doen hebben dit ook, op dezelfde manier als Zyzz maar dan andere tekst.Ik heb hem al zo vaak gezien maar zat toch te grijnzen hier, en ik bleef kijken.quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb hem al zo vaak gezien maar zat toch te grijnzen hier, en ik bleef kijken.![]()
![]()
99 Cent-week bij AH. 3 Van die Unox Good Noodles voor 99 cent
. En die Rustler's burgers zijn voor 99 cent ook ineens wel te knagen
. [/spam]
![]()
![]()
Die dingen zijn smerig manquote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. [/spam]
[ afbeelding ]Indomie moet je nemen
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
. [/spam]
[ afbeelding ]
YUMYUM FTW![]()
Deze meisje weetquote:Op maandag 2 juli 2012 17:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die dingen zijn smerig manIndomie moet je nemen
Oh dacht dat dit KLB was
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Die special edition soorten die ze nu hebbenquote:
Die moet ik nog een keer proberenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die special edition soorten die ze nu hebben
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Welke zijn dat dan? Overigens zijn die ook in de aanbieding hoor, alle instant noodlesquote:Op maandag 2 juli 2012 17:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die special edition soorten die ze nu hebben. Maar juist omdat ik die altijd haal dacht ik even wat variatie te proberen
. Ik zag laatst trouwens Unox Good Pasta carbonara voor het eerst in zo'n soort beker, gewoon instant pasta! Was wel prima te doen eigenlijk
.
![]()
Die hebben zilveren verpakkingen, ik weet even niet uit mijn hoofd welke smaken het zijn maar ze bevatten in ieder geval ook extra groenten etc. Maar chill, dat is cheapquote:Op maandag 2 juli 2012 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke zijn dat dan? Overigens zijn die ook in de aanbieding hoor, alle instant noodles. Maar juist omdat ik die altijd haal dacht ik even wat variatie te proberen
. Ik zag laatst trouwens Unox Good Pasta carbonara voor het eerst in zo'n soort beker, gewoon instant pasta! Was wel prima te doen eigenlijk
.
Kant en klare pasta's heb ik nooit geprobeerd eigenlijk. Maar mijn pasta carbonara is echt
en is binnen no-time gefixed, dus ik houd het bij vers.
Ik heb nu zin om naar een toko te gaan om te kunnen kiezen uit 10.000 verschillende smaken noodles. Sowieso verse pasta (uit de koeling
), maar voor een instant noodles torie is die carbonara zeker niet verkeerd
.
![]()
Zelf pasta maken met deegquote:Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb nu zin om naar een toko te gaan om te kunnen kiezen uit 10.000 verschillende smaken noodles. Sowieso verse pasta (uit de koeling
), maar voor een instant noodles torie is die carbonara zeker niet verkeerd
.
Moet je wel de tijd voor nemen tho.
Moet je helemaal aan de slag met tipo 00 meel ofzoquote:Op maandag 2 juli 2012 17:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zelf pasta maken met deegMoet je wel de tijd voor nemen tho.
. Mensen zonder eigen molen voor hun meel
.
![]()
Is die 99 cent week van de ah niet gewoon producten die vorige week 1,02 ofzo waren?
Jawel, je keek.![]()
http://www.ah.nl/bonus/quote:Op maandag 2 juli 2012 17:48 schreef jna het volgende:
Is die 99 cent week van de ah niet gewoon producten die vorige week 1,02 ofzo waren?
Oorspronkelijke prijzen staan erbij.
![]()
quote:In after retards die niet erkennnen dat dat een mooie chick is.quote:full stops and exclamation marks![]()
Ik vind haar dus best wel mooi ZONDER makeup. Met makeup vind ik het echt vreselijk. Alleen nogal bleek wat niet mijn smaak isquote:Op maandag 2 juli 2012 17:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
In after retards die niet erkennnen dat dat een mooie chick is.![]()
![]()
Ik zie een zekere vooruitgang hier.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind haar dus best wel mooi ZONDER makeup. Met makeup vind ik het echt vreselijk. Alleen nogal bleek wat niet mijn smaak is
full stops and exclamation marks![]()
Die noodles zijn wel een goede. Maar beter binnenkort even naar oriental delft. Daar hebben ze fakking veelquote:Op maandag 2 juli 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/bonus/
Oorspronkelijke prijzen staan erbij.
Oh mi gado, ze hebben ook een webshop zie ik nu. KOPEN KOPEN KOPEN![]()
http://www.orientalwebshop.nl/
[ Bericht 13% gewijzigd door jna op 02-07-2012 18:08:13 ]Jawel, je keek.![]()
Ik vind haar zowel met make-up als zonder lelijk. Dat lichaam daarentegen
Van gerechten die de 2e dag nóg lekkerder zijn staat saotosoep toch wel stipt op één. Hoe ziek lekker die soep na een dagje intrekken nu smaakt..
!
![]()
Wát een waarheidquote:Op zondag 1 juli 2012 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heel facebook wordt volgespamt met 'hoe leuk ze het wel niet hebben' en dan godverdomme elk uur: "lekker een sapje doen met de meiden, helemaal gek doen". Ik word er godverdomme niet goed van![]()
.
![]()
Blijf jij nou altijd maar over eten praten? Je bent net Jumiquote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van gerechten die de 2e dag nóg lekkerder zijn staat saotosoep toch wel stipt op één. Hoe ziek lekker die soep na een dagje intrekken nu smaakt..
!
![]()
![]()
Beter over eten dan gare tattoo's, dooie muziek of rare drugs.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijf jij nou altijd maar over eten praten? Je bent net Jumi![]()
Nee man, bruine bonen de 2e dagquote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
!
Jawel, je keek.![]()
Niets mis mee. Knisperende andijviestamppot met hard gebakken spekjes en speklappen hierquote:Op maandag 2 juli 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijf jij nou altijd maar over eten praten? Je bent net Jumi
Waarom zoek je daar op dan? En post die pic eensquote:Op maandag 2 juli 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha tim als je kaak schaatsen gif intypt bij google afbeeldingen krijg ik een foto van jouDeathlift or Die.![]()
Gelachen om 'knisperende'quote:Op maandag 2 juli 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niets mis mee. Knisperende andijviestamppot met hard gebakken spekjes en speklappen hier.
![]()
Om dWc te stangen jwz. En is gewoon die fernandespicca.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zoek je daar op dan? En post die pic eens
Forum Opties Forumhop: Hop naar: