abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2012 @ 20:47:10 #102
117098 Hathor
Effe niet
pi_113688206
quote:
2s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Onzin, toeristen zijn toeristen en dat is geld in het laadje. Wij zitten hier ook niet te wachten op relmarokkanen, toch zijn ze er.
Die boot moet gewoon lekker aanmeren, van de minister mag het dus klaar.
Blijven die relnichten daar permament dan?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 2 juli 2012 @ 20:48:26 #103
117098 Hathor
Effe niet
pi_113688267
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:00 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
1500 cruisende homo's is wel veel in een keer, zeg eerlijk...
Heb je niet genoeg glijmiddel in huis voor zo'n overweldigende meerderheid?
pi_113688543
zeg waar haalt marokko eigenlijk al die homo's vandaan
  maandag 2 juli 2012 @ 21:41:42 #105
241662 Jian
Well, well, well
pi_113691397
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zeg waar haalt marokko eigenlijk al die homo's vandaan
pi_113696341
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:44 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dus homo's zijn welkom, vrouwen in korte kledij ook en een kerk bouwen is geen probleem? Voorts kun je daar ongestoord vrouwen voor hoeren uitmaken en handtastelijk zijn? En zeg niet dat die laatste twee zaken hier ook niet mogen, want daar heb je gelijk in (op papier dan), in de praktijk is het echter anders.
De minister zegt net dat er niet wordt gekeken naar seksuele voorkeuren. En ja, de Marokkaanse stranden zitten vol met vrouwen in bikini en schaarse kleding, gekoppeld met Marokkaanse mooiboys die in dienst worden genomen om met de toeristen te flirten, dan heb ik het nog niet eens over Marokkaanse (gay) prostitutie waar je niet aan ontkomt als je maar een schijn van interesse toont. Daarnaast kent Marokko een grote jodenpopulatie, met al reeds aanwezige Synagoges die staatsubsidie krijgen, dus nogmaals waar heb je het over?
pi_113697673
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De minister zegt net dat er niet wordt gekeken naar seksuele voorkeuren. En ja, de Marokkaanse stranden zitten vol met vrouwen in bikini en schaarse kleding, gekoppeld met Marokkaanse mooiboys die in dienst worden genomen om met de toeristen te flirten, dan heb ik het nog niet eens over Marokkaanse (gay) prostitutie waar je niet aan ontkomt als je maar een schijn van interesse toont. Daarnaast kent Marokko een grote jodenpopulatie, met al reeds aanwezige Synagoges die staatsubsidie krijgen, dus nogmaals waar heb je het over?
Is dat werkelijk zo groot? Toen ik daar op vakantie was merkte ik alleen op dat je veel extravagante wijven in discotheken had en dat dat hoeren zijn. Op straat heb ik er niets van gemerkt.

Voor de rest klopt deze post wel naar mijn ervaringen.
pi_113697943
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef att.com het volgende:

[..]

Is dat werkelijk zo groot? Toen ik daar op vakantie was merkte ik alleen op dat je veel extravagante wijven in discotheken had en dat dat hoeren zijn. Op straat heb ik er niets van gemerkt.

Voor de rest klopt deze post wel naar mijn ervaringen.
Het is wel in de juiste omgeving terecht komen natuurlijk, maar jup, het is groter dan gedacht.

https://docs.google.com/v(...)Ev1JRs1Vduq6bQ&pli=1

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2012 23:26:47 ]
pi_113703149
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar je zegt eerder dat gedrag een eigen keuze is. Wat is het nou?
Dus? Als heterosexueel gedrag vertoond mag worden dan mag er ook homosexueel gedrag vertoont worden; anders dan dat is het discriminatie.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 02:45:13 #110
117098 Hathor
Effe niet
pi_113703269
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 02:28 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dus? Als heterosexueel gedrag vertoond mag worden dan mag er ook homosexueel gedrag vertoont worden; anders dan dat is het discriminatie.
En hoe zit het dan met pedofiel gedrag?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:31:22 #111
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_113705565
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 02:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is schadelijk voor minstens een partij, dat is niet te vergelijken.

Kunnen we niet een keer een discussie over homo's houden zonder meteen pedofielen erbij te betrekken?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:44:25 #112
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_113705859
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:51 schreef Jellereppe het volgende:
Alleen kaaskoppen komen op het plan om 1.500 homo's op een cruiseschip te zetten en uit varen te gaan. :') Ga dan anoniem en vestig niet de aandacht op jezelf door te vermelden dat je 1.500 gays op je schip hebt.
Alleen kortzichtige Fok!kers reageren zonder ff verder te lezen, de cruise organisator komt uit de VS, net als de meeste nichten daar aan boord :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_113706334
Kut marrokanen.
pi_113707769
Hadden ze niet beter bij SA of Iran kunnen afmeren. Als je dan wil provoceren, doe het dan ook goed
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:14:40 #115
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_113710093
De Arabische landen zijn een paradijs voor menig homoseksuele Europeaan. Genoeg jonge jongens te vinden die wel ff lekker aanrommelen. Stikt ervan. Alleen is de rode lijn dat je het niet te openlijk doet. En dat snappen Europeanen niet zo goed. Had de eigenaar van deze boot een Marokkaan geweest had hij het verkocht als boot van de scoutingboys die even gezamelijk een paar dagen de Marokkaanse cultuur willen opsnuiven en daarom aan wal gaan daar. Dan was er geen probleem geweest.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_113710598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:14 schreef Aloulou het volgende:
De Arabische landen zijn een paradijs voor menig homoseksuele Europeaan. Genoeg jonge jongens te vinden die wel ff lekker aanrommelen. Stikt ervan. Alleen is de rode lijn dat je het niet te openlijk doet. En dat snappen Europeanen niet zo goed. Had de eigenaar van deze boot een Marokkaan geweest had hij het verkocht als boot van de scoutingboys die even gezamelijk een paar dagen de Marokkaanse cultuur willen opsnuiven en daarom aan wal gaan daar. Dan was er geen probleem geweest.
Dat, of de reder/kapitein had gewoon helemaal niks doorgegeven. Hooguit even de passagiers van het bovenstaande en de geldende wetjes op de hoogte gebracht.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:29:45 #117
3542 Gia
User under construction
pi_113714802
Ik vind dat we onze normen en waarden niet mogen opdringen aan andere landen/culturen. In donker Afrika is het heel normaal als vrouwen rondlopen met blote borsten. Als zij naar Nederland zouden reizen, dan moeten zij zich houden aan onze wetten en hun borsten bedekken.

's Lands eer, 's lands wijs.
pi_113719321
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 02:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat is schadelijk voor minstens een partij, dat is niet te vergelijken.

Kunnen we niet een keer een discussie over homo's houden zonder meteen pedofielen erbij te betrekken?
Exact.

Het is hier noch de VS, noch de katholieke kerk.

[ Bericht 19% gewijzigd door Frutsel op 03-07-2012 16:27:51 ]
pi_113719497
Waarom word ik gemod? Volledig valide punt toch?
pi_113719707
edit: voegt niets toe

[ Bericht 93% gewijzigd door Frutsel op 03-07-2012 16:36:55 ]
pi_113720020
tuurlijk niet frutsel

Hoeveel subsidie krijgt Fok! ook alweer vanuit marokko?
pi_113720039
Uiteindelijke conclusie van dit topic: de 1500 cruisende homo's zijn welkom in Marokko.
Allah Al Watan Al Malik
pi_113720125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
Uiteindelijke conclusie van dit topic: de 1500 cruisende homo's zijn welkom in Marokko.
Zit BSB ook op dat schip als entertainer?
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 16:43:18 #124
8781 crew  Frutsel
pi_113720200
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
tuurlijk niet frutsel

Hoeveel subsidie krijgt Fok! ook alweer vanuit marokko?
Ca 12.500 euro per maand, mail Danny anders ff.
Graag weer ontopic
pi_113720315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

:X
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113725817
Zeer goed van Marokko dat ze het hebben verboden, we hebben geen Homos nodig in Marokko.
pi_113726114
Geen één land heeft homo's nodig, lijkt me.
Conscience do cost.
pi_113726263
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:11 schreef Hathor het volgende:
Serieus....vakanties voor geweigerd omdat er 1500 homosexuelen inzitten???? WTF is dat nou weer voor bullshit?
fixed that for ya... and yes your welcome :)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_113726309
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
nee dat zijn ze niet ze werden immers geweigerd dus dikke vinger voor je :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_113726349
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

ik hoorde dat hij daar aan boord was gegaan als fluffer :{
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:39:14 #131
117098 Hathor
Effe niet
pi_113734193
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:56 schreef De_Ilias het volgende:
Zeer goed van Marokko dat ze het hebben verboden, we hebben geen Homos nodig in Marokko.
Hahaha ik wou dat ik een euro kreeg voor elke homo die er in marokko woont, dan zou ik jou ook ook eens een avondje door wat blanke hoeren laten verwennen.
pi_113735705
quote:
:')

Moet jij eens voor de gein in Marrakech gaan kijken moslimreactionairtje van me :* ;)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:04:05 #133
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_113739102
quote:
Want..? Er zijn er al meer dan genoeg? :D
pi_113745263
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:07 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee dat zijn ze niet ze werden immers geweigerd dus dikke vinger voor je :{
Niet vanwege hun geaardheid, pik.
pi_113745542
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hahaha ik wou dat ik een euro kreeg voor elke homo die er in marokko woont, dan zou ik jou ook ook eens een avondje door wat blanke hoeren laten verwennen.
Sterker nog: daar koop je meerdere hoerenkasten voor.
pi_113749512
Wat dachten die homo's? Het is ons niet geluk om in de Oost-Europese landen en Rusland die achterlijke gayparade te houden, dus we proberen ons geluk in Marokkko?

Ik ben voor gelijkwaardigheid enzo, maar dit gaat echt te ver. Probeer je cultuur en je parktijken niet op te dringen aan mensen die daar geen behoefte aan hebben. Niet elke cultuur op de wereld vindt het normaal dat twee mannen elkaar in de kont raggen, dus graag eerst even nadenken voordat je homoseksualiteit als handelsproduct probeert te exporteren naar andere anden.
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:08:41 #137
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_113750147
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 08:27 schreef Marlan het volgende:
Wat dachten die homo's? Het is ons niet geluk om in de Oost-Europese landen en Rusland die achterlijke gayparade te houden, dus we proberen ons geluk in Marokkko?

Ik ben voor gelijkwaardigheid enzo, maar dit gaat echt te ver. Probeer je cultuur en je parktijken niet op te dringen aan mensen die daar geen behoefte aan hebben. Niet elke cultuur op de wereld vindt het normaal dat twee mannen elkaar in de kont raggen, dus graag eerst even nadenken voordat je homoseksualiteit als handelsproduct probeert te exporteren naar andere anden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:34:00 #138
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_113750652
quote:

Waar staat dat ze een Gay Parade wilden houden?

Over het opdringen van je cultuur en praktijken ben ik het met je eens, ik vind ook niet dat die achterlijke moslims dat in Nederland aan het opdringen zijn. Op de boot en terugsturen......
pi_113752429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:34 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Een paar geleden probeerden de homo's dit grapje ook al in Egypte. Onder het mom van boottochtjes in de Nijl, organiseerden ze orgies en naaktfeesten op cruise-schepen. De Egyptische politie was niet gecharmeerd van deze uitspattingen en arresteerde meteen honderden westerse homo''s.

quote:

[..]Over het opdringen van je cultuur en praktijken ben ik het met je eens, ik vind ook niet dat die achterlijke moslims dat in Nederland aan het opdringen zijn. Op de boot en terugsturen......
Ben ik met je eens. Als Moslims hier de sharia willen forceren moeten ze meteen gedeporteerd worden.
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:55:23 #140
3542 Gia
User under construction
pi_113754713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 10:47 schreef Marlan het volgende:

Ben ik met je eens. Als Moslims hier de sharia willen forceren moeten ze meteen gedeporteerd worden.
Niet alleen de sharia. Het is hier al sinds mensenheugenis niet geaccepteerd om met een volledig bedekt gelaat openbare gebouwen te betreden. Dus, boerka's zijn hier niet gewenst. Het is eigenlijk te triest dat het nodig is om hier een wet voor te maken.

Pas je aan, of blijf weg. En dat geldt ook voor homo's, voor landen waar homofilie verboden is.
pi_113755471
quote:

[..]

Over het opdringen van je cultuur en praktijken ben ik het met je eens, ik vind ook niet dat die achterlijke moslims dat in Nederland aan het opdringen zijn. Op de boot en terugsturen......
Precies. Bravo Mossad_Agent. Bravo. Jij snapt het.
pi_113773830
quote:
Niet elke cultuur op de wereld vindt het normaal dat twee mannen elkaar in de kont raggen
Meteen weer dat kont raggen :')
pi_113774507
Is er eigenlijk al een verklaring vn de HAL geweest over wat er nou aan de hand was?
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:10:29 #144
3542 Gia
User under construction
pi_113775013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:59 schreef Ulx het volgende:
Is er eigenlijk al een verklaring vn de HAL geweest over wat er nou aan de hand was?
Lijkt me niet zo moeilijk te bedenken.
Marokko vraagt niet naar de geaardheid van bezoekers.
Maar omdat die er in dit geval al vanaf droop wisten ze dat het een boot vol ongewenste individuen was en is ie geweigerd.
Andere optie was de boot toelaten en iedereen die de wet overtreedt vastzetten. Maar dat wilden ze vast hun 'eigen' gevangenen niet aandoen.
pi_113776850
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo moeilijk te bedenken.
Niet zo moeilijk om maar wat te gissen bedoel je? Hoezo moet Marokko weten wie er op zo'n boot zit? Hebben ze overal spionnen of zo?

Maar de HAL heeft dus geen verklaring naar buiten gebracht?
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:59:02 #146
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_113777465
quote:
Wat dachten die homo's?

Dat ze een cruise zouden maken met gelijkgestemden, onderling zodat ze kortzichtige peepz als jou niet voor t hoofd zouden stoten als ze elkaar een zoen geven in 't zwembad...
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 08:27 schreef Marlan het volgende:Het is ons niet geluk om in de Oost-Europese landen en Rusland die achterlijke gayparade te houden, dus we proberen ons geluk in Marokkko?
Vermoedelijk lag aanmeren in Marokko vast in het reisschema van het schip, of denk je dat ze tijdens een algemene vergadering voor vertrek een nieuwe land hadden gekozen om de pirde heen te brengen?
quote:
Ik ben voor gelijkwaardigheid enzo, maar dit gaat echt te ver.
Je kortzichtigheid en vooroordelen zijn anders aardig benauwend...
quote:
Probeer je cultuur en je parktijken niet op te dringen aan mensen die daar geen behoefte aan hebben. Niet elke cultuur op de wereld vindt het normaal dat twee mannen elkaar in de kont raggen
Denk nog even diep na over de eerste alinea die ik schreef, waarom gaan nichten met elkaar op een boot? Zodat ze kunnen kleffen, ouwehoeren, zonnen en feesten zonder intolerante hetero's voor t hoofd te stoten, jij geen last, zij geen last, zo moeilijk is t niet, daarnaast, en dat had je vast niet verwacht, de gaycruises zijn voor mannen&vrouwen, dus gerede kans dat een deel van de deelnemers vrouwen zijn die elkaar niet direkt in de kont raggen

quote:
dus graag eerst even nadenken voordat je homoseksualiteit als handelsproduct probeert te exporteren naar andere anden.
Als jij nou eerst eens nadenkt voor je je kortzichtige van vooroordelen doorspekte vuil exporteert is dat een goed begin...

Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')