Ik snap niet dat ze ermee kunnen rijden. Ik rijd normaalgesproken met een gewone helm en dat vind ik al heet, die gaat bergop ook standaard af.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hebben ze kwartiertje geleden uitgelegd.
Aerodynamica enzo
Tja. Ze zeiden zelf iets over een opening van 3mm waardoor dan lucht zou komen ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:37 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze ermee kunnen rijden. Ik rijd normaalgesproken met een gewone helm en dat vind ik al heet, die gaat bergop ook standaard af.
Het is ook erg lelijk.
Bergaf vind ik het wel prettig, al helpt het niet zoveel bij een schuiver, maar mocht ik tegen een boom rijden, is het toch prettig als er nog wat tussen de schors en m'n hoofd zit.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Waarom doe je dan überhaupt een helm op, als het niet voor de veiligheid is?
Dat is dus gewoon minder ventilatie. Ik rijd met grotere gaten en dat is een groot verschil met geen helm.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja. Ze zeiden zelf iets over een opening van 3mm waardoor dan lucht zou komen ofzo.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:34 schreef Panthera. het volgende:
Nu vind ik het niet zo erg, er gebeurt toch niks, maar in de proloog was het erg storend ja, toen ze een nobody van Argos gingen interviewen terwijl Martin bezig was met zijn tijdrit.
Iets met aerodynamica ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben ze allemaal rare helmen?![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:41 schreef Sautor het volgende:
Rode lijn is de dichte helm, blauw lijn de "normale" helm. Die twee die elkaar overlappen zijn kaal hoofd en de tijdrithelm
Die waren in de aanbieding.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Schedelbreuk was het toch? Iig dat is bij Cech de reden.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
schedelbasisfractuur, maar volgens mij is dat hetzelfdequote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schedelbreuk was het toch? Iig dat is bij Cech de reden.
Dacht dat die van de brommer was gevallenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draagt die daarom een helm ja?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja al lijkt het mij heel stug dat deze 200 mannen ook een schedelbasisfractuur hebben opgelopen dat zou wel heel veel pech in 1 peloton zijn.quote:
zou wel spectaculaire beelden opleverenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja al lijkt het mij heel stug dat deze 200 mannen ook een schedelbasisfractuur hebben opgelopen dat zou wel heel veel pech in 1 peloton zijn.
Ogrady heeft alles gehad.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja al lijkt het mij heel stug dat deze 200 mannen ook een schedelbasisfractuur hebben opgelopen dat zou wel heel veel pech in 1 peloton zijn.
Die kerel zit inderdaad zo vol pinnen en bouten dat hij aan het WK Bionicathlon kan meedoenquote:
Bij wielrenners ter voorkoming van, bij Cech het 2e.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ter voorkoming van of omdat de schedel al minder sterk is door een eerder ongeval?
Een roze met groene stippen?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:55 schreef 1-0-8 het volgende:
Over helmen gesproken... Die gele helmen voor het ploegenklassement zijn echt reteirritant. Die zouden een andere kleur moeten hebben.
Echt hè, gewoon normale helmen. Het publiek interesseert het ploegenklassement toch niet echt.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:55 schreef 1-0-8 het volgende:
Over helmen gesproken... Die gele helmen voor het ploegenklassement zijn echt reteirritant. Die zouden een andere kleur moeten hebben.
Oh, zijn ze daarvoorquote:Op maandag 2 juli 2012 15:55 schreef 1-0-8 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |