Een goede helm ventileert prima en moet ook bergop niet storend zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Voor mij gaat dit totaal niet op, ik merk duidelijk verschil tussen wel of geen helm dragen.
Storend is anders, maar ik vind het prettiger en luchtiger zonder.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een goede helm ventileert prima en moet ook bergop niet storend zijn.
Lelijk ding wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:06 schreef Bastiefcg het volgende:
wie heeft dat van die gele helm bedacht ? ah maarten gaat het voor me navragen
Helm (Ammophila arenaria) is een vaste plant, die tot de grassenfamilie (Poaceae) behoort. Het is een pioniersplant die belangrijk is bij de vorming van duinen. De plant produceert lange wortelstokken en waar deze wortelstokken met licht in aanraking komen ontstaat een nieuwe spruit...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:08 schreef Guard het volgende:
pfft ik heb wel weer genoeg gehoord/gelezen over helmen...
Leuk manquote:Op maandag 2 juli 2012 16:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Helm (Ammophila arenaria) is een vaste plant, die tot de grassenfamilie (Poaceae) behoort. Het is een pioniersplant die belangrijk is bij de vorming van duinen. De plant produceert lange wortelstokken en waar deze wortelstokken met licht in aanraking komen ontstaat een nieuwe spruit...
Ik verwacht wel wat, wil ik even meepikken voordat ik weer ga leren.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:11 schreef Zhero het volgende:
Tussensprintje straks, gaan de grote mannen zich inspannen zo 'vlak voor het einde'?
Ze hebben het ook altijd over Paris is nog ver.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef -Willempie- het volgende:
Waarom hebben ze het niet gewoon over Doornik?
Omdat Franse termen of namen chique staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:13 schreef -Willempie- het volgende:
Waarom hebben ze het niet gewoon over Doornik?
Sjiek?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat Franse termen of namen chique staan.
Maar ze hebben het dan wel weer over Luik en Namen. Gewoon willekeur zal het zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gebruikelijker? Ik zal ook eerder Luik zeggen dan Liège.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar ze hebben het dan wel weer over Luik en Namen. Gewoon willekeur zal het zijn
nee, het zal wel weer gevaarlijk worden als alles weer bij elkaar isquote:Op maandag 2 juli 2012 16:17 schreef MaleDuck het volgende:
Vandaag nog geen noemenswaardige valpartijen of wel?
Ik ook hoor, daar niet van. Vooral omdat mijn Frans om te huilen isquote:Op maandag 2 juli 2012 16:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gebruikelijker? Ik zal ook eerder Luik zeggen dan Liège.
Ik zeg ook gewoon Doornikquote:Op maandag 2 juli 2012 16:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gebruikelijker? Ik zal ook eerder Luik zeggen dan Liège.
In dit geval lijkt het me eerder onwetendheid. Althans, als we het over de clowns op de Nederlandse televisie hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
niet veel morkov heeft het bergpunt gepaktquote:Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef Pro_Shifty het volgende:
Kan iemand mij bijpraten? Net terug van mijn werk.
Ik zie dat het nog 58 km is en dat er een kopgroep is die 3.28 heeft.
Verder nog iets gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |