Dat is de gok. Als..... Misschien dat ie morgen ook nog achterin hangt met zijn virus. Volgens mij komen er nu 3 sprintdagen na elkaar. Kans dat ie het laat schieten voor herstel is dus ook aanwezig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Morgen is het bijna gegarandeerd sprinten. Als hij meesprint is het sowieso beter dan een klassementsrenner. Kan me dus niet voorstellen dat hij niet bij je beste 9 zouden zitten.
Dat wordt flink scoren morgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef iamsterdamm het volgende:
alle plekken voor morgen heb ik nu bezet, al twijfel ik wel over Millar en daar in de plaats gewoon S Sanches of Gesink erin zetten..
Me Selectie voor morgen
M. Cavendish,K. Boeckmans,E. Hagen ,P. Gilbert ,J. Roy ,D. Millar ,B. Wiggins ,F. Cancellara,Evans
ik hoop het;-)quote:
ik verlang al naar de bergetappes maarjah helaas zijn dat er niet heel veel:-(quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoerenteam morgen, maar kan niet anders.
Etappe 4 Definitief:
Cavendish, Sagan (kopman), Bozic, Farrar, Hagen, Wiggins (punten geel), Basso(punten bollen), Casar en Roy voor de aanval.
Even overleven komende dagen, daarna de klassementsrenners.
Lastig. Zit nou niet echt lekker in de koers, maar ja, wie weet eindigt hij morgen wel vooraan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:39 schreef iamsterdamm het volgende:
ik twijfel nog over 1 plaats voor morgen, zou Millar morgen nog wat kunnen doen?
precies het kan snel gaan in de tour, en vertrouwen houden in je keuzes is ook niet verkeerd;-)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef JC14 het volgende:
[..]
Lastig. Zit nou niet echt lekker in de koers, maar ja, wie weet eindigt hij morgen wel vooraan.
maar het kan snel gaan hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef Yoerr het volgende:
Ik ben gezakt naar plaats 2278Uit de beste 1500. Morgen weer terug knokken!
idd balen,ik ook had Rojasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:09 schreef theodoor9 het volgende:
Ik sta nu rond plaats 700. Balen van Rojas, had maar 8 sprinters. Dus zet voor morgen Cancellara en Chavanel erbij. En dan heb ik Kittel ook nog binnen die 8 sprinters..
Ik heb echt veel te weinig sprinters geselecteerd, nu heb ik er nog maar 4quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:09 schreef theodoor9 het volgende:
Ik sta nu rond plaats 700. Balen van Rojas, had maar 8 sprinters. Dus zet voor morgen Cancellara en Chavanel erbij. En dan heb ik Kittel ook nog binnen die 8 sprinters..
daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:25 schreef iwz het volgende:
Zo erg is 't niet dat Rojas eruit is. Bijna iedereen had hem. Nu kan je met andere keuzes 't verschil maken.
Hehe 1-0 voor jou . Al blijf ik erbij dat als hij niet moest knechten voor Cancellara hij veel betere klasseringen had gereden, nu deed hij niet eens mee in de sprintsquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik weet ook wel dat Basso vandaag net zoveel kans heeft als jouw geliefde Gallopin voor een dag top 20.
Hij zit er uiteraard in vanwege de 5 gegarandeerde bergpunten. Die pak ik liever dan mijn #6 in sprinters.
Gek dat Millar vandaag niet heeft meegesprint zoals wel te verwachten was...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:39 schreef iamsterdamm het volgende:
ik twijfel nog over 1 plaats voor morgen, zou Millar morgen nog wat kunnen doen?
Ik stel voor om gewoon normaal te reageren op iemand. Dank daarvoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gek dat Millar vandaag niet heeft meegesprint zoals wel te verwachten was...
Je voorstel is hierbij afgewezen, rellen maarrr!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:08 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ik stel voor om gewoon normaal te reageren op iemand. Dank daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |