Sommige personen lijken een wat kort lintje te hebben vandaag, dus tsja, maak je niet druk zeg over zulk soort mannen/vrouwen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:18 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
dat zeg je elke dag tegen mensen, maar laat ons lekker met elke info uitwisselen, ik heb 6 vaste
renners er al in zitten en twijfel nog over 3,
viel me een paar dagen op, dus reageer er nu pas op;-)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:20 schreef JC14 het volgende:
[..]
Sommige personen lijken een wat kort lintje te hebben vandaag, dus tsja, maak je niet druk zeg over zulk soort mannen/vrouwen.
Dat zeg ik voor de eerste keer, is toch niks aan om anderen je hele ploeg te laten voorkauwen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:18 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
dat zeg je elke dag tegen mensen, maar laat ons lekker met elke info uitwisselen, ik heb 6 vaste
renners er al in zitten en twijfel nog over 3,
netjes man!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
130 puntjes vandaag, gaat steeds beter. En Fok! heeft het weer erg goed gedaan.
gister ook al, maar deze topic is er juist om met elkaar van gedachte te wisselen, en nogmaals ik twijfel nog over 3 dus niet een hele ploeg!! laat ons lekker en ga jij vooral je eigen gang ;-)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik voor de eerste keer, is toch niks aan om anderen je hele ploeg te laten voorkauwen?
Schitterend dat je 107 punten hebt vandaag. Ik zeg, door alles wat er gebeurd is vandaag in de etappe, dat ik met mijn 41 puntjes ook best tevreden bent.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:22 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
netjes man!!
ik ben met 107 vandaag ook tevreden ik ben benieuwd naar morgen!!
Sprinters en klassement renners daar gaat het morgen vooral om bij de top 20 denk ik
Ik heb lekker wel Sagan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:24 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
;-)
en hoe hebt jij het gedaan vandaag?
41 is na vandaag zeker netjes, hoe de etappe zich ontwikkelde dacht ik, ik mag vandaag heel tevreden zijn met een score van tussen de 30 en 60 in. de rest is alleen maar bonusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:24 schreef JC14 het volgende:
[..]
Schitterend dat je 107 punten hebt vandaag. Ik zeg, door alles wat er gebeurd is vandaag in de etappe, dat ik met mijn 41 puntjes ook best tevreden bent.
Klinkt heel vreemd, maar ja, verschillende van mijn renners deden het niet goed of vielen voor de finale al uit. Dus vandaar wel ok.
Je hebt gelijk dat het morgen vooral sprinters zullen zijn. Waaiers kunnen nog wel een belangrijk opstakel gaan zijn, dus het wordt dringen geblazen om voorin te blijven.
De vraag is wie het meest oplettend is. Hopelijk weinig valpartijen, vandaag was natuurlijk te veel.
ik ben hier net op Fok. dus sta er niet in :-(quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoeveelste sta je in de Fok!pool iamsterdam?
daar heb jij een goede aan! vele ook, volgend jaar ga ik hem zeker niet over het hoofd zien;-)quote:
dat zijn dikke goede scores ;-) en ik met 107 bijna 8000 plaatsen gestegen maar ik stond ook ver achteraan na een dag score van 58;-)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef baggerbaas het volgende:
155 pts vandaag en ruim 2300 plaatsen gestegen
Mijn proloog was ronduit bagger en toen stond ik stijf onderaan bij Fok!. Inmiddels ben ik elke dag wat sneller geklommen, maar sta bij Fok! nog niet eens in de top 50. Algemeen sta ik op een bandlengte van plaats 10000quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:30 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
ik ben hier net op Fok. dus sta er niet in :-(
bij hyves 3513 en algemeen klassement 22569ste top 10.000 here i come haha ;-)
en jij?
Vervelend dat Rojas is uitgevallen voor jou en anderen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:27 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
41 is na vandaag zeker netjes, hoe de etappe zich ontwikkelde dacht ik, ik mag vandaag heel tevreden zijn met een score van tussen de 30 en 60 in. de rest is alleen maar bonus
morgen idd de sprinters maar ik houd nu natuurlijk wat klassement renners erin voor de punten sowiezo Evans en Wiggins. en omdat Rojas uit is gevallen worden keuze nu minder moeilijk ;-) al blijft het moeilijk daarom ook leuk en 1 dag voor een sprint etappe is het wel jammer dat Rojas uit is gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |