Dat hebben ze nu aangepast in de stand hoor, opeens zijn er volgens letour.com wel tijdsverschillen, waarbij dit eerst niet het geval was.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:28 schreef Yoerr het volgende:
Wel zo eerlijk als iedereen zelfde tijd aangerekend krijgt die opgehouden werd in laatste km..
jammer dat ik S Sanchez niet geselecteerd had omdat hij niet in vorm leek.. Maar wel P velits geselecteerd.. dus dat is dan weer een meevaller..
5 punten voor de nummer 1 alleen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:48 schreef DeParo het volgende:
Voor de witte trui krijg je volgens mij toch geen punten.
Ik zou het toejuichen als Hagen de witte trui overneemtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:47 schreef Grumpey het volgende:
Ze zijn wel aan het kloten met die einduitslag, nu is opeens van Garderen ook teruggezet op 8 seconden, net als een hele groep favorieten overigens, wat zou betekenen dat Hagen de witte trui overneemt.
Ach joh, bijna iedereen heeft Hagen vandaag opgesteld en de komende dagen ook: dus daar ga je niet mee uitlopen. Voordeel is natuurlijk wel dat anderen dan niet meer op jou uitlopen ...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
1, 2, 4, 6, 11 had beter gekund als ik S Sanchez had op gesteld, maar daar hebben wel meer mensen last van. En Rojas weg is vervelend voor de komende sprintritten.
[..]
Ik zou het toejuichen als Hagen de witte trui overneemt
Ach, iedereen heeft Rojas en Tony Martin.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:54 schreef Mujahedine het volgende:
Evans niet opgesteld. Dom, want verder met 1,2,3 en 5 wel aardig gescoord. Rojas kwijt wel en ook voor Sanchez en T. Martin gaat het niet goed.
S. Sanchez eindigde anders aardig hoog.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:54 schreef Mujahedine het volgende:
Evans niet opgesteld. Dom, want verder met 1,2,3 en 5 wel aardig gescoord. Rojas kwijt wel en ook voor Sanchez en T. Martin gaat het niet goed.
Ik heb Rojas, maar geen Tony Martin.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:56 schreef Klapdeur het volgende:
Ach, iedereen heeft Rojas en Tony Martin.
Ja en ja afgestapt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef Yoerr het volgende:
Hij bedoelt LL Sanchez wss..
Rojas afgestapt dan??
Gevallen, kon niet verder.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef Yoerr het volgende:
Hij bedoelt LL Sanchez wss..
Rojas afgestapt dan??
Netjes!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Subpoule ranglijst bijgewerkt. FOK! met 157,6 punten wederom één van de betere poules van de dag en 1,6 punt beter dan concurrent Wielerflits.
Nog steeds 2e, op 14 punten achter Wielerflits. Lekker bezig mannen
Zijn de punten van jou persoonlijk al bijgewerkt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Subpoule ranglijst bijgewerkt. FOK! met 157,6 punten wederom één van de betere poules van de dag en 1,6 punt beter dan concurrent Wielerflits.
Nog steeds 2e, op 14 punten achter Wielerflits. Lekker bezig mannen
Vul in ieder geval 1 plek eens zelf in zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef iamsterdamm het volgende:
2,4,6,8,18
ik blijf het zeggen zo dom dat ik Sagan over het hoofd heb gezien haha;-)
Morgen welke klassement renners en aanvallers zullen er top 20 rijden ?
Ik denk Evans,Wiggins,S Sanchez,Gesink,vinokoerov
en wat kunnen Millar en T Martin morgen doen?
Vandaag me eerste afvaller Rojas :-( en dat een dag voor een sprintersEtappe
Niet bij de echte ranglijst, wel als je op Etappeselectie klikt. Daar zie je iig hoeveel punten de spelers hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef JC14 het volgende:
[..]
Zijn de punten van jou persoonlijk al bijgewerkt?
Bij mij niet.
dat zeg je elke dag tegen mensen, maar laat ons lekker met elke info uitwisselen, ik heb 6 vastequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vul in ieder geval 1 plek eens zelf in zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |