daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:25 schreef iwz het volgende:
Zo erg is 't niet dat Rojas eruit is. Bijna iedereen had hem. Nu kan je met andere keuzes 't verschil maken.
Hehe 1-0 voor jou . Al blijf ik erbij dat als hij niet moest knechten voor Cancellara hij veel betere klasseringen had gereden, nu deed hij niet eens mee in de sprintsquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik weet ook wel dat Basso vandaag net zoveel kans heeft als jouw geliefde Gallopin voor een dag top 20.
Hij zit er uiteraard in vanwege de 5 gegarandeerde bergpunten. Die pak ik liever dan mijn #6 in sprinters.
Gek dat Millar vandaag niet heeft meegesprint zoals wel te verwachten was...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:39 schreef iamsterdamm het volgende:
ik twijfel nog over 1 plaats voor morgen, zou Millar morgen nog wat kunnen doen?
Ik stel voor om gewoon normaal te reageren op iemand. Dank daarvoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gek dat Millar vandaag niet heeft meegesprint zoals wel te verwachten was...
Je voorstel is hierbij afgewezen, rellen maarrr!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:08 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ik stel voor om gewoon normaal te reageren op iemand. Dank daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |