Bedankt, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:24 schreef Samson het volgende:
sportsokken, Quarter running, coolmax Neon heten ze, verpakt per 2 paar, altijd 2 verschillende kleuren
ik heb er wel eens zo'n doos van pickwick gekocht met 9 smaken. die moeten ze weer eens op voorraad nemen. die was goeeeeed!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, dan skip ik het maar. Ik wilde het kopen zodat ik voor visite eens wat meer dan 2 of 3 smaken in huis heb. Maar dan ga ik wel gewoon voor wat kleine pakjes Pickwick.
wel zonnevlindersquote:
ik ook niet, maar stonden hier in de aanbieding vandaagquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
trampolines bij de action?
die heb ik er nog nooit gezien
Zijn wel felblauw en felgroen dus zullen ook wel opvallen.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:52 schreef lady-wrb het volgende:
ja ook wel, maar die vallen toch niet zo op?
Ik zag er gister eentje in de winkel ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
trampolines bij de action?
die heb ik er nog nooit gezien
Oh dat zou fijn zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er wel eens zo'n doos van pickwick gekocht met 9 smaken. die moeten ze weer eens op voorraad nemen. die was goeeeeed!
daar gaat je salarisquote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
whoehoe! Ik heb morgen mijn eerste dag bij mijn eerste echte baan, en ik zat even te kijken op de site van het winkelcentrumpje daar vlakbij (5 minuten lopen), en jawel, er zit een Action!!! Kan ik heerlijk in mijn pauze de Action leegkopen ;-)
Als je tijdens een pauze gaat kun je voornamelijk niet de grote dingen kopen, dat scheelt weer met aankopenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
whoehoe! Ik heb morgen mijn eerste dag bij mijn eerste echte baan, en ik zat even te kijken op de site van het winkelcentrumpje daar vlakbij (5 minuten lopen), en jawel, er zit een Action!!! Kan ik heerlijk in mijn pauze de Action leegkopen ;-)
Ja wat is groot, geen idee, ik zag het buiten op een reclamebord staan en binnen liep ik langs en zag ik het in een ooghoek.quote:
yes, maar blijkbaar al uitverkocht want van dr site afgehaald, wel nog in google cachequote:
Lolquote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds kort in de winkel. Maar 60 cent ofzo.
IK moet zeggen dat het wel wat helpt. Verwacht geen wonderen, maar het helpt wel een beetje
Ach, je kan het altijd proberen. En ik heb soms een puistje en dan plak ik zo'n ding erop.quote:
Plak dan je hele gezicht onder.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ach, je kan het altijd proberen. En ik heb soms een puistje en dan plak ik zo'n ding erop.
Het helpt wel een beetje. Die dingen zuigen zich vol met troep.
Die moet ik hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
IK moet zeggen dat het wel wat helpt. Verwacht geen wonderen, maar het helpt wel een beetje
In de zin van: "Goh, ik moet het echt hebben. Handig." of in de zin van: "bahaha wat een rommel" .?quote:
Ik heb overal al van die kleine putjes op mijn wangen zittenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:29 schreef mazaru het volgende:
Oh puistjes! Wat haatte ik die dingen! Nu heb ik ze niet meer, maar heb ik rimpels![]()
Dat is zonde, dan heb te veel lopen knijpen en krabbelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb overal al van die kleine putjes op mijn wangen zitten
En dat is nou juist iets wat ik niet veel doe en juist zoveel mogelijk probeer te beperken.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is zonde, dan heb te veel lopen knijpen en krabbelen.
gebeurd ook zonder knijpen en krabben wel...quote:Op zondag 15 juli 2012 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
juist door t laten zitten, worden de gaten groter.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moet ik hebben voor mijn puberdochter,ik word helemaal gek van het gezeur dat ze puisten heeft...(je vol plamuren maakt het alleen maar erger maar ja anders gaat ze de deur niet uit want weet je niet hoe errruuuggg ik er uit zie!!)quote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
Die tweedequote:Op zondag 15 juli 2012 20:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
In de zin van: "Goh, ik moet het echt hebben. Handig." of in de zin van: "bahaha wat een rommel" .?
Ach, het kost niks. Ik kon het altijd proberen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die tweedeAls het wondermiddel tegen puistjes voor 60 cent per 36 verkrijgbaar zou zijn bij de Action.....
Het werkt bij mij dus een beetje, de roodheid van de puistjes neemt wat af en het zuigt wat troep op, maar het is dus niet zo dat je puistje na een nacht compleet weg is. Dan had ik de action namelijk al lang leeggekocht.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:46 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Die moet ik hebben voor mijn puberdochter,ik word helemaal gek van het gezeur dat ze puisten heeft...(je vol plamuren maakt het alleen maar erger maar ja anders gaat ze de deur niet uit want weet je niet hoe errruuuggg ik er uit zie!!)
Daarom, voor 60 cent is het gewoon leuk om te proberenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:58 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ach, het kost niks. Ik kon het altijd proberen.
[..]
Het werkt bij mij dus een beetje, de roodheid van de puistjes neemt wat af en het zuigt wat troep op, maar het is dus niet zo dat je puistje na een nacht compleet weg is. Dan had ik de action namelijk al lang leeggekocht.
Nee hebben ze nietquote:Op maandag 16 juli 2012 13:36 schreef Koningin het volgende:
Voor de hobbyisten onder ons, hebben ze er ook sleutelringen.
Ben bezig om sleutelhangers te haken, maar moet wel van die ringen hebben.
Ik wilde heel hard roepen : IK HEB ER WEL 1 VOOR JE.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef heaven7 het volgende:
Bleeh ze hebben geen 16 inch laptophoezenOf 15 of 17 en ik heb een 15,6 laptop
Weet iemand een, liefst net zo goedkoop, alternatief?
In die van 15 past een 15,6 ook. Alleen past je adapter er niet naast maar moet ie er bovenop. Problem solved.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:35 schreef heaven7 het volgende:
Bleeh ze hebben geen 16 inch laptophoezenOf 15 of 17 en ik heb een 15,6 laptop
Weet iemand een, liefst net zo goedkoop, alternatief?
Eh nee dus, mijn moeder heeft een 15 inch en de flap vouwt niet goed dicht. Ik ben niet gek..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:37 schreef Puala het volgende:
[..]
In die van 15 past een 15,6 ook. Alleen past je adapter er niet naast maar moet ie er bovenop. Problem solved.
Komen vanzelf wel weerquote:Op zondag 15 juli 2012 20:29 schreef mazaru het volgende:
Oh puistjes! Wat haatte ik die dingen! Nu heb ik ze niet meer, maar heb ik rimpels![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:08 schreef tomaat52 het volgende:
![]()
inb4 trovey met kleine Chinese maatjes.
Nederlander in China die toevallig daar vakantiewerk heeft gedaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:03 schreef Puala het volgende:
Vreemd. Mijn 15,6 laptop had er geen problemen mee
Juistem!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:12 schreef trovey het volgende:
![]()
, 15,6 is nou eenmaal groter dan 15 dus gen wonder dat het ding niet past.
Wut? kunstbegittabletten voor nagels?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:16 schreef trovey het volgende:
Ik heb altijd gelijk...behalve als ik geen gelijk heb.
![]()
Heeft Action trouwens ook nog van die kunstgebittabletten? Nee, niet nodig voor de happers maar voor mijn nagels.
ik moet ze ook ff halen idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:22 schreef heaven7 het volgende:
Ja man, loeigoedkoop nagelbadje voor witte en schone nageltjes
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wut? kunstbegittabletten voor nagels?
Kijk zo, lkeer je nog eens watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wut? kunstbegittabletten voor nagels?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, niet zo vreemd hoor aangezien je ze ook kunt gebruiken voor andere dingen als je frituur en wc-pot. (nee, geen grap
):
Je gebruikt het om vlekjes van nagels te verwijderen en ze mooi wit te maken..ik heb eindelijk nagels die je een regelmatige lengte hebben (oké op eentje na dan) en voor mij als lang mogen worden beschouwd (anderen zullen er om lachen
) dus vijlen, schoonhouden, smeren met olie, creme enz. en voorzichtig zijn maar, bij dat laatste zal ik wel sneuvelen.
![]()
Ik wil natuurlijk wel de goedkoopste soort tableten gebruiken dus zijn ze er of moet ik weer een noodsprong maken richting drogist.....er is net een nieuwe trekplesiter hier, ga ik daar naartoe.
Edit: overload aan emoticons.![]()
Mijn god.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Kijk zo, lkeer je nog eens wat....smerige frituur, toiletpot waar je het kalksteen niet wegkrijgt....mik er een paar kunstgebittabletten in.....nu even de mix van citroensap, whitener tandpasta, en zuiveringszout van mijn nagels afhalen en daarna het toetsenbord ontplakken.
Nee, die heeft er niets mee te maken.quote:
Ik had een keer een vetvlek in een witte broek. Op de site van Omaweetraad stonden me toch iets te veel tips op.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Je zal er versteld van staan hoeveel 'omaweetraad' middeltjes helpen en je 1/4 kosten
Yes neem em mee, dan weet ik het zekerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef Kwork het volgende:
[..]
Xenos is altijd goed geprijsdWel weer goed op de maat letten.
Mijn godquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik had een keer een vetvlek in een witte broek. Op de site van Omaweetraad stonden me toch iets te veel tips op.![]()
Kookwas met 300 ml chloor en gaan met die banaan.![]()
Wassen a la tomaat52
Hele huis rook naar een zwembad, maar de vlek was er wel uit.quote:
Oh ja,je moet je foto`s eerst in een album zetten,vind ik altijd zo`n gedoequote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:03 schreef Mylene het volgende:
[ [url= url plaatje ]afbeelding[/url] ] en dan zonder spaties of gewoon de code kopieren van tinypic
Als dat niet werkt: Bij Albert Heijn hebben ze van het merk HG speciale tuintegelreiniger voor groene aanslagquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Tuindoek gekocht!Die met het bruggetje.
![]()
Ze hadden nog diverse soorten, zelfs de koeien, maar daar zouden mijn katten van in de war kunnen raken.![]()
En verder schoonmaakazijn met lavendelgeur (a la oma weet raad: zouden die de groene aanslag van mijn tuintegels verwijderen?), M&Ms in rwb en oranje (olee!) en wat pennen.
Lukt het niet om ze hier te plaatsen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:14 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Oh ja,je moet je foto`s eerst in een album zetten,vind ik altijd zo`n gedoe![]()
Nou ja,er staat al een foto van de krabpaal op
2 oplossen in een bodempje water en hier je nagels een 15 minuten in laten weken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:01 schreef AnnaStesia het volgende:
Geen gebittabletten gevonden(was ook wel nieuwsgierig naar de werking op mijn nageltjes,tips??) wel SCRUBZOUTgelijk 2 potten meegenomen
![]()
En een krabpaal en zachte deken voor mijn kittens![]()
En sneakersokjes
totaal 15 euro nog wat (betaal je normaal alleen voor de krabpaal!)
Ik zie ze wel tegenwoordig overal opduiken zoals bij de Aldi, maar volgens mij nog niet bij de Action?quote:
Heb ik ook wel eens gebruikt (de blonde versie) en werkte prima. Nu de iets duurdere 10-minutenversie van ik ben te ongeduldig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef WinnieWana het volgende:
Ben nu de haarverf van 1.59 aan het proberen. Twee pakjes gekocht want lang haar. Normaal gesproken ben ik bij de kruidvat etc ongeveer 15 euro kwijt en dan koop ik de aanbiedingen. Nu dus voor 3.20
Oh oke. Ik weet dat ze wel eens 'vakantie artikelen' verkopen ..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie ze wel tegenwoordig overal opduiken zoals bij de Aldi, maar volgens mij nog niet bij de Action?
oehhhhh morgen naar de action!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Miendientje het volgende:
Iemand deze al in het echt gezien?
[ afbeelding ]
¤2,69
Zijn horloges die je zo om je amd klikt (net als die armbanden vroeger. Ziet er best leuk uit op het plaatje en voor die prijs is het wel leuk om meerdere kleurtjes te halen.
Hoe noem je dat ook al weer? Dat iets nogal voor de hand ligt? Dat bijv zwart zo donker is. Of een vrouw die geen geduld heeft? 1 of ander duur woord. Denk denk...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gebruikt (de blonde versie) en werkte prima. Nu de iets duurdere 10-minutenversie van ik ben te ongeduldig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |