Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nope, dan zou ik hem gelijk geven

Zoals ik in deel 1 al zei, toen lag de oostzee waar dit ligt onder een zeer dikke ijslaag.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef Dance99Vv het volgende:
ergens gelezen dat voor het eind van de laatste ijstijd de zeespiegel veel lager was en dat er diverse gedeelten ,maar ook hele steden onder water liggen, ook deze "steenformatie en de koolstofresten die men vond doen aan die situatie denken. zal de link daarover nog even opzoeken .

Zelfs na de Middeleeuwen is zelfs een waddeneiland in Nederland onder de golven verdwenen. Geef me een reden waarom dat hier niet het geval zou kunnen zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik in deel 1 al zei, toen lag de oostzee waar dit ligt onder een zeer dikke ijslaag.

Het is geen waddeneiland dat loopt, waddeneilanden "lopen"quote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zelfs na de Middeleeuwen is zelfs een waddeneiland in Nederland onder de golven verdwenen. Geef me een reden waarom dat hier niet het geval zou kunnen zijn.

En nu in het Nederlands gaarne.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 06:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is geen waddeneiland dat loopt, waddeneilanden "lopen"
Als er een geul is lopen ze de geul in.

Een neergestort vliegtuig vliegt ook niet, maar dan blijft het toch een vliegtuig?quote:Op zondag 1 juli 2012 08:49 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Unidentified FLYING Object... dit ding vliegt niet.
"Ik leg het gewoon even voor je uit."

Nou, dat lijkt me niet eens zo'n gek idee. 'We' hebben een naam hoog te houden op baggergebied-en ik bedoel niet FOK!-dus laat Smit Tak hun ding daar eens doen en die USO boven water halenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef popolon het volgende:
Baggertijd! Ik zeg Ballast Nedam erheen en omhoog met dat kreng.

Ah, de komende dagen dus weer updates te verwachtenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:36 schreef KroodjeBip het volgende:
Ze zijn gisteren weer vertrokken naar het object en ze komen op de 21e weer terug.
http://www.oceanexplorer.se/

Met die duikers erbij krijg je een aardig beeld over de grootte van dat ding.quote:

Leuk gemaakt, dat zeker.quote:

En verwondering te kweken, want het is gewoon perrrty!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:25 schreef Green1 het volgende:
De bedoeling van dat plaatje is denk ik ook niet om iemand te laten geloven dat het echt is, maar meer om te laten zien hoe het er ongeveer uit zou kunnen zijn.

Ligt die site nou plat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:36 schreef KroodjeBip het volgende:
Ze zijn gisteren weer vertrokken naar het object en ze komen op de 21e weer terug.
http://www.oceanexplorer.se/

Je komt het gewoon nooit te weten, de waarheid..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef huupia het volgende:
een USO dus--- unidentified submerged object ... ben benieuwd wat hier uit komt rollen... berichtgevingg is zoals gebruikelijk vaag .

De laatste geruchten die ik gehoord heb:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:52 schreef huupia het volgende:
een USO dus--- unidentified submerged object ... ben benieuwd wat hier uit komt rollen... berichtgevingg is zoals gebruikelijk vaag .

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |