SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 01-07-2012 12:41:16 ]
Ja desuquote:Op zondag 1 juli 2012 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
ik heb nu een heel topic mee zitten posten, ben ik nu weeaboo?
Slot.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoezo kan Robin dat binnenkort?
Een slot op zijn deur na zijn verhuizing naar een Duits ziekenhuis.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoezo kan Robin dat binnenkort?
'Robin, waarom zit je deur de hele tijd op slot?'quote:
Ouders die niet kloppen.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En je kunt zonder slot niet veilig masturberen omdat...?
er dan mensen op zijn hobby in komen lopen..quote:Op zondag 1 juli 2012 01:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En je kunt zonder slot niet veilig masturberen omdat...?
quote:
boku no picoquote:
zelf eigenlijk nooit last van gehad, maar ik wacht dan ook totdat ze beneden zijn en onze trappen zijn enorm gehorig en met een ochtendjas kan je alles goed verbergenquote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
er dan mensen op zijn hobby in komen lopen..
Hmm. Ik twijfel. Het leukste aan EVA is het eerst te laten interpreteren op je eigen manier, om vervolgens te kijken of je het goed had.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
TT![]()
Bij Girl met die Timeleaps is het idd niet zo erg, maar bij EVA of Madoka zou alles verpest zijn.
Zo oud is hij niet hoor, mocht je dat leuk vinden dan vind je Zelda ook wel wat.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Holy, Darksiders mag dan wel oud zijn, maar toch 1 van de vetste games die ik heb mogen spelen
ik ben nog maar beginnend weeaboo, doe niet zo moelijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You kidding me? Heb alle Zelda games gespeeld. Ik review zo nu en dan wat games voor een lokaal blad hier, dan krijg ik de game (die ik mag houden trouwens) en 25 euroquote:Op zondag 1 juli 2012 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo oud is hij niet hoor, mocht je dat leuk vinden dan vind je Zelda ook wel wat.
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:11 schreef mschol het volgende:
[..]Wat de fucking vliegende kutfuck is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Itadakimasu = Eet smakelijk of Lets eat volgens mij.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben nog maar beginnend weeaboo, doe niet zo moelijk
Dat dus!quote:Op zondag 1 juli 2012 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt ook ouders die wel kloppen maar dan 1 sec later de deur open doen. Tja, dan heb je ook niet genoeg tijd.
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
You kidding me? Heb alle Zelda games gespeeld. Ik review zo nu en dan wat games voor een lokaal blad hier, dan krijg ik de game (die ik mag houden trouwens) en 25 euro
Oootani-kun no baka! Konnichiwa, gohan wa oishii ne~???quote:Op zondag 1 juli 2012 01:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ben nog maar beginnend weeaboo, doe niet zo moelijk
Ik had het opgezocht jaquote:Op zondag 1 juli 2012 01:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Itadakimasu = Eet smakelijk of Lets eat volgens mij.
hing tong pang, whitu pigu go homequote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oootani-kun no baka! Konnichiwa, gohan wa oishii ne~???
De beste anime serie ooit. Representatief voor alles wat er na gemaakt is en het logische gevolg van alles wat er voor kwam. Bokuuuuu nooooo Picooooo~quote:Op zondag 1 juli 2012 01:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat de fucking vliegende kutfuck is dat?
Ik voel me weer aangesproken.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oootani-kun no baka! Konnichiwa, gohan wa oishii ne~???
Boku no Pico heeft EVA zelfs geïnspireerd.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De beste anime serie ooit. Representatief voor alles wat er na gemaakt is en het logische gevolg van alles wat er voor kwam. Bokuuuuu nooooo Picooooo~
wat betekende het wat je net zei?quote:
Jep, heb Spec Ops: The Line ook gedaan, in 3 dagen tijd uitgespeeld en gereviewed, en de game terug gebracht en het geld spaar ik lekker op voor rijlessen.quote:
Ze noemde je een dombo en zei ''het eten was lekker he?''quote:
Ocarina of Timequote:Op zondag 1 juli 2012 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo oud is hij niet hoor, mocht je dat leuk vinden dan vind je Zelda ook wel wat.
Huuuquote:Op zondag 1 juli 2012 01:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De beste anime serie ooit. Representatief voor alles wat er na gemaakt is en het logische gevolg van alles wat er voor kwam. Bokuuuuu nooooo Picooooo~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het wat? Dacht er over na om het tequote:Op zondag 1 juli 2012 01:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jep, heb Spec Ops: The Line ook gedaan, in 3 dagen tijd uitgespeeld en gereviewed, en de game terug gebracht en het geld spaar ik lekker op voor rijlessen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat ik er totaal niets van af weet.Godnondeju, hoe durft zequote:Op zondag 1 juli 2012 01:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ze noemde je een dombo en zei ''het eten was lekker he?''die gajin komt nooit glorieuze Nippon binnen als ze zo doet
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huuuik zie hier geen enkel probleem meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze lijken niet alleen op kinderen hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mag. Ik had wel even een wtf momentje. Maar dat is omdat ze eruit zien als kinderen.
Is toch juist lek-quote:Op zondag 1 juli 2012 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mag. Ik had wel even een wtf momentje. Maar dat is omdat ze eruit zien als kinderen.
ook nog op meisjes...quote:Op zondag 1 juli 2012 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ze lijken niet alleen op kinderen hoor
Ja dat kon ik ook eigenlijk wel raden.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ze lijken niet alleen op kinderen hoor
Ik ben bang dat ik op een FBI-Watchlist kom te staan als ik het ga kijken.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is het wat? Dacht er over na om het teDe multiplayer was slecht, controls voelen niet echt fijn aan en het is third person, dus veel mensen campen en gluren om het hoekje om je op te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat ik er totaal niets van af weet.
[..]
Godnondeju, hoe durft ze [ afbeelding ] die gajin komt nooit glorieuze Nippon binnen als ze zo doet
De singleplayer was leuk, vermakelijk, maar grafisch stelt het me enigszins teleur, en de controls waren ook niet geweldig.
Conclusie; game die je wellicht voor de singleplayer over een halfjaartje voor 20 á 30 euro uit de koopjes bak kunt vissen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik op een FBI-Watchlist kom te staan als ik het ga kijken.
De spieren aan de voorkant van mijn nek trokken zich onvrijwillig samen, daarna moest ik hieraan denken:quote:Op zondag 1 juli 2012 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Eh klinkt niet echt 50/60 euro waard nee. Pirateer het wel en koop het later wanneer het goedkoper is.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De multiplayer was slecht, controls voelen niet echt fijn aan en het is third person, dus veel mensen campen en gluren om het hoekje om je op te wachten.
De singleplayer was leuk, vermakelijk, maar grafisch stelt het me enigszins teleur, en de controls waren ook niet geweldig.
Conclusie; game die je wellicht voor de singleplayer over een halfjaartje voor 20 á 30 euro uit de koopjes bak kunt vissen.
En wat vind je van loli?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik op een FBI-Watchlist kom te staan als ik het ga kijken.
Maar goed, sowieso shota
Ik zou het puur kijken om tegen anderen te kunnen zeggen dat ik Boku no Pico heb gezien.
Je hebt me gewoon bewust Lovely Complex laten kijken.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De spieren aan de voorkant van mijn nek trokken zich onvrijwillig samen, daarna moest ik hieraan denken:Je keel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Human centipide.![]()
Goed plan. Heb je de Uncharted reeks gespeeld? Kan niet wachten op het nieuwe project van de developers van Uncharted, The Last of Usquote:Op zondag 1 juli 2012 01:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh klinkt niet echt 50/60 euro waard nee. Pirateer het wel en koop het later wanneer het goedkoper is.
Toen ik nog op /b/ keek heb ik ooit een link gevold die daar naartoe leidde.quote:
wat een boutfilm was dat, kon er alleen om lachen omdat hij zo slecht wasquote:
heb geen PS3quote:Op zondag 1 juli 2012 01:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Goed plan. Heb je de Uncharted reeks gespeeld? Kan niet wachten op het nieuwe project van de developers van Uncharted, The Last of Us
Oh dat had ik kunnen raden. Your loss buddyquote:Op zondag 1 juli 2012 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat een boutfilm was dat, kon er alleen om lachen omdat hij zo slecht was
[..]
heb geen PS3
Mwah. Ik vind dat een lastige kwestie. Echte loli vind ik smerig, maar K-ON meisjes vind ik wel oké. Dat zou ik ook niet echte loli's willen noemen.quote:
Pfft, PC meesterrasquote:Op zondag 1 juli 2012 01:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh dat had ik kunnen raden. Your loss buddy
Ik ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toen ik nog op /b/ keek heb ik ooit een link gevold die daar naartoe leidde.
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pfft, PC meesterras
Slaapse Klipnap
baka
PC is goed voor FPS vind ik, maar andere spellen speel ik liever op consolequote:Op zondag 1 juli 2012 01:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pfft, PC meesterras
Slaapse Klipnap
baka
RTS en RPGs zijn ook beter. Race-games zijn wat beter op console omdat je betere controle hebt. Tenzij je een stuur gebruikt oid voor je PC of je controller aansluit op je PC.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
PC is goed voor FPS vind ik, maar andere spellen speel ik liever op console
FUU VLAK VOORDAT IK SLAAPquote:Op zondag 1 juli 2012 01:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou kunnen. Het zag er een beetje als dit
[ afbeelding ] uit maar ik had geen kat in mijn neus.
Hmm, Skyrim op pc is wel /win idd.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
RTS en RPGs zijn ook beter. Race-games zijn wat beter op console omdat je betere controle hebt. Tenzij je een stuur gebruikt oid voor je PC of je controller aansluit op je PC.
Ook icm vele mods iddquote:Op zondag 1 juli 2012 01:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hmm, Skyrim op pc is wel /win idd.
ik ben een massamoordenaarquote:
10 seconden na mijn climax voel ik toch wel immense euforie daarna kijk ik naar mijn tabbladen en denk ik 'gadverdamme, fap ik daar op?'quote:
wat toepasselijk dat ik onderstaande quote net tegenkom:quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
10 seconden na mijn climax voel ik toch wel immense euforie daarna kijk ik naar mijn tabbladen en denk ik 'gadverdamme, fap ik daar op?'
quote:Op zondag 1 juli 2012 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie een parallel tussen madoka magica en steins gate.
Oh jeetje!quote:Op zondag 1 juli 2012 09:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juli 2012 09:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks moetquote:Op zondag 1 juli 2012 12:06 schreef Arashimashou het volgende:
Moet ik Steins Gate toch maar een keer gaan bekijken.
Goed idee.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:06 schreef Arashimashou het volgende:
Moet ik Steins Gate toch maar een keer gaan bekijken.
Och ja...quote:Op zondag 1 juli 2012 03:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat ik nou weer tegenkom
Hiroshima atoombom anime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Haha, nee maar je begrijpt wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 1 juli 2012 09:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
dit is een spoilertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij heb ik een nieuwe favoriete anime.
Vertelquote:Op zondag 1 juli 2012 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij heb ik een nieuwe favoriete anime.
Goede keuze.quote:
2deep4uquote:Op zondag 1 juli 2012 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waarom vindt iedereen Madoka zo goed? Ik vond het echt bagger verpakt in wat loli's.
quote:Op zondag 1 juli 2012 09:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Correctie. Het was geweldige stuff verpakt in wat loli's.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waarom vindt iedereen Madoka zo goed? Ik vond het echt bagger verpakt in wat loli's.
Tja, ''wat niet?'' is het enige wat ik kan bedenken als antwoord op die vraagquote:Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
2deep4u
Wat was er dan zo bagger aan?
Eens.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Correctie. Het was geweldige stuff verpakt in wat loli's.
Naja, imo
Hmm, grappig. Dat kan.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, ''wat niet?'' is het enige wat ik kan bedenken als antwoord op die vraag.. Animatie was wel leuk gedaan, en opzich waren de characters ook wel leuk, maar de main story sprak me gewoon niet echt aan.
Precies, YOUR opinion.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Correctie. Het was geweldige stuff verpakt in wat loli's.
Naja, imo
Juist wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, ''wat niet?'' is het enige wat ik kan bedenken als antwoord op die vraag.. Animatie was wel leuk gedaan, en opzich waren de characters ook wel leuk, maar de main story sprak me gewoon niet echt aan.
Nog niet gezien. Is dat hiervan?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Precies, YOUR opinion.Ik vond Hellsing Ultimate dan weer beter.. En die vind jij misschien niet leuk
Jep. Hellsing Ultimate moet je zien, obligatory!quote:
Hellsingquote:Op zondag 1 juli 2012 13:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Precies, YOUR opinion.Ik vond Hellsing Ultimate dan weer beter.. En die vind jij misschien niet leuk
Oooh het is casual... bah, casual...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hellsing![]()
Gore en 'horror' verpakt in een erg matig verhaal. Casual stuff man.
Hellsing of Hellsing Ultimate. Nogal een verschilquote:Op zondag 1 juli 2012 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hellsing![]()
Gore en 'horror' verpakt in een erg matig verhaal. Casual stuff man.
Er is dus eentje goed en eentje matig? Of gewoon alles zien?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hellsing of Hellsing Ultimate. Nogal een verschil
Ik heb geen flauw.ideequote:
Ik heb alleen Hellsing Ultimate gezien, Hellsing moet volgens velen echt crap zijn. Hellsing Ultimate is gewoon een vampier vs een leger. Zó bruut.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er is dus eentje goed en eentje matig? Of gewoon alles zien?
Steins;Gate staat ook al een tijdje op mijn to watch lijstje, maar ik stel het telkens weer uitquote:Op zondag 1 juli 2012 13:39 schreef Arashimashou het volgende:
-laat maar-
Hm.... oke. Maar eerst Elfen Lied 10.5 en Steins Gate.
Je zocht naar instappertjes, toch?quote:
Dit is waarom ik Hellsing in het engels kijk.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vond Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai echt geweldig, nog meer mensen hier die hem ook hebben gezien?
gezien.. en hij was redelijk, die laatst (2) afleveringen doen afbreuk aan de serie als geheel..quote:Op zondag 1 juli 2012 14:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vond Ano Hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai echt geweldig, nog meer mensen hier die hem ook hebben gezien?
Dat wel, het geheel was wel leuk vond ik.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien.. en hij was redelijk, die laatst (2) afleveringen doen afbreuk aan de serie als geheel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat wel, het geheel was wel leuk vond ik.Beter als Tasogare Otome x Amnesia..
die heb ik niet gezien... binnenkort wellicht eens proberen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik het goed heb vandaag de laatste episode van sankarea (oid), dan ga ik die na paprika checken..
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha, nee maar je begrijpt wel wat ik bedoel.Je bent dus al best verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je favo personage?![]()
Sankarea was vrijdag al uitquote:Op zondag 1 juli 2012 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien... binnenkort wellicht eens proberen..
als ik het goed heb vandaag de laatste episode van sankarea (oid), dan ga ik die na paprika checken..
8/10quote:Op zondag 1 juli 2012 14:46 schreef robin007bond het volgende:
Ano Hana is wel tof, maar niet super goed o.i.d.
Zonder subs jaquote:Op zondag 1 juli 2012 16:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sankarea was vrijdag al uit
[..]
8/10
Gewoon met subs hoor?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zonder subs ja
Als ik thuis ben ga ik hem kijken.
Team Anti-Wanko
Ben klaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je bent dus al best ver
Wat is je favo personage?
Homu Homuquote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben klaar.![]()
Moeilijk kiezen. Homura vond ik wel tof, omdat je haar steeds beter leert kennen.
Mami is natuurlijk het leukstequote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben klaar.![]()
Moeilijk kiezen. Homura vond ik wel tof, omdat je haar steeds beter leert kennen.
Goh ze heeft je wel echt veroverd inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tetten.
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goh ze heeft je wel echt veroverd inJa, dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tetten.![]()
Wel ironisch dat Madoka als hoofdpersonage zelfs nog minder geliefd is dan haar moeder.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben klaar.![]()
Is Madoka niet geliefd?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel ironisch dat Madoka als hoofdpersonage zelfs nog minder geliefd is dan haar moeder.
Das Bootquote:Op zondag 1 juli 2012 17:52 schreef Arashimashou het volgende:
Godver, alweer een AA-cruiser.... iemand nog een mooie Duitse naam voor een AA-cruiser?
Tja ik vind haar iets te zoetsappig. Maar ik vond haar als hoofdpersonage wel goed hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wel ironisch dat Madoka als hoofdpersonage zelfs nog minder geliefd is dan haar moeder.
waarom lees ik dat op een totaal verkeerde manier?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja ik vind haar iets te zoetsappig. Maar ik vond haar als hoofdpersonage wel goed hoor.
Omdat je het op die manier wilde lezen.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom lees ik dat op een totaal verkeerde manier?
Hihi. Goede lui.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:26 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Japanners houden zich ook bezig met het EK?
nee, dat wilde ik helemaal niet... my mind is playing tricks on mequote:Op zondag 1 juli 2012 18:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Omdat je het op die manier wilde lezen.![]()
Freudiaanse vergissing noemen ze dat.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat wilde ik helemaal niet... my mind is playing tricks on me
Je mind wilde het.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat wilde ik helemaal niet... my mind is playing tricks on me
Anti-climax, het was maar iemand die komt collecteren voor Kika. WHERE'S MAH PIZZA DAMN IT.quote:
GIVE HIM HIS PIZZA MAN.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Anti-climax, het was maar iemand die komt collecteren voor Kika. WHERE'S MAH PIZZA DAMN IT.
Omdat je een perv bent.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom lees ik dat op een totaal verkeerde manier?
Waarom die negerquote:
>die negerquote:
Ik neem het leven maar zoals het komt.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is er nu weer met je signature
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ik vond dat zo'n kut programma maar toch keek ik het elke keer. Masochisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Of pretentieuze toilethumor.quote:
quote:
Ik had hetzelfdequote:Op zondag 1 juli 2012 19:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond dat zo'n kut programma maar toch keek ik het elke keer. Masochisme.
Vind ik ook, Rea heeft Chihiro net zijn nieuwe plotharnas omgedaan, dat wil je toch niet verspillen?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sankarea moet wel een nieuw seizoen krijgen toch? Open eind...
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]Dacht ik dat het diep wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Ik kom nu tot de conclusie dat de personages mij niet boeienquote:Op zondag 1 juli 2012 19:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vind ik ook, Rea heeft Chihiro net zijn nieuwe plotharnas omgedaan, dat wil je toch niet verspillen?
Ook al wil ik stiekem dat deze regisseur aan ambitieuzere en serieuzere projecten gaat werken.
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moet ik 'm nu tweemaal in dezelfde thread zien?Wat een edit.
Dat is heel mooi. Maar jullie hebben nog steeds geen mooie naam voor mijn AA cruisers... dit begint moeilijk te worden.quote:
Wat is een AA cruiser?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is heel mooi. Maar jullie hebben nog steeds geen mooie naam voor mijn AA cruisers... dit begint moeilijk te worden.
Is dat niet die ene flikker van Twilight?quote:
Juust.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is dat niet die ene flikker van Twilight?
Nee!quote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is dat niet die ene flikker van Twilight?
Dubbele faggots.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee!
Het zijn twee flikkers van Twilight samengevoegd in een persoon!
Oooh ja nu zie ik het.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee!
Het zijn twee flikkers van Twilight samengevoegd in een persoon!
LETS KICK SOME SPANISH ASS.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:37 schreef Arashimashou het volgende:
Goed... ik ga eens kijken wat de foebelers van Italië gaan doen.
Nanba Mutta > Andre Kuipers.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:58 schreef Qunix het volgende:
Net de landing gezien van André Kuipers, ga ik Space Brothers kijken
volgens de nu.nl liveblog zijn ze aan het verliezen...quote:Op zondag 1 juli 2012 20:37 schreef Arashimashou het volgende:
Goed... ik ga eens kijken wat de foebelers van Italië gaan doen.
In de laatste gedeelte van Space Bros zie je ISS vlak voor het vertrek van o.a. André...quote:Op zondag 1 juli 2012 20:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nanba Mutta > Andre Kuipers.
Of maakt dat mij een onmoederlandslievende weebo?
Uhmik ben het alweer vergetenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Wat vond je van de episode?
En van Shinji zijn gedachtegang?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat vond je van het eind van de serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vaagquote:Op zondag 1 juli 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vond je van het eind van de serie?
FuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Teh Fuck You Wont.
Dus, Italie is geownt... weinig aan te doen. Sowwy Maus
Hoe dan ook, als ik me niet vergis is er buitenspel gefloten voor een situatie die bij Kroatië-Spanje voor een doelpunt voor Spanje zorgde... betekent dus dat zo'n situatie ook bij de scheidsrechters niet helemaal duidelijk is, of dat het vrij geïnterpreteerd kan/mag worden.
SPOILER: EVAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:43 schreef robin007bond het volgende:
Dit was ook zo'n WTF-moment!
hij moet wat deo gebruikenSPOILER: EVAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Nah, dat is niet helemaal waar.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
maar het vage blijft toch hoe kunnen ze organen hebben als ze worden bestuurd en een power supply hebben
Wienerschnitzel.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:49 schreef Arashimashou het volgende:
Zeg, ik wil niet offtopic gaan hoor, maar ik heb nog altijd namen nodig voor mijn Duitse Flakkreuzers
Admiral hipper, Prinz eugen, Blücher, Lützow, Seydlitz. Admiral Scheequote:Op zondag 1 juli 2012 22:49 schreef Arashimashou het volgende:
Zeg, ik wil niet offtopic gaan hoor, maar ik heb nog altijd namen nodig voor mijn Duitse Flakkreuzers
Die schepen varen al rond.... hoewel... misschien is er eentje gezonken. Lützow heet nog altijd Deutschland in mijn game.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Admiral hipper, Prinz eugen, Blücher, Lützow, Seydlitz
Ze zullen daar wel gedacht hebben:quote:Op zondag 1 juli 2012 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
maar het vage blijft toch hoe kunnen ze organen hebben als ze worden bestuurd en een power supply hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen spoiler voor jou. Misschien wel voor anderen![]()
wutquote:The MP Evangelions have all been furnished with S² Engines, eliminating the need for umbilical cables or internal batteries. However, unlike Angels, they do not utilize their organs for regenerative purposes (even though they theoretically could).
DAS MINGERquote:Op zondag 1 juli 2012 22:49 schreef Arashimashou het volgende:
quote:B’loody Mary was standing there. “Hajimemashite gurl.” she said happily (she spex Japanese so do i. dat menz ‘how do u do’ in japanese). “BTW Willow that fucking poser got expuld. she failed al her klasses and she skepped math.” (an: RAVEN U FUKIN SUK! FUK U!)
Dit is een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom de gewone EVA's organen kunnen hebben terwijl ze ook een power supply nodig hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2012 23:00:44 ]
beer als in bier? zucht... als dat het beste is wat jullie kunnen verzinnenquote:
Wat the fuck are you/am I reading.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]Als je weeaboo bent, doe het dan goed.
Slagschip Scharnhorst vaart gelukkig nog rond. Haar zus Gneisenau heeft het helaas tegen Rodney af moeten leggenquote:
welk spelquote:Op zondag 1 juli 2012 23:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Slagschip Scharnhorst vaart gelukkig nog rond. Haar zus Gneisenau heeft het helaas tegen Rodney af moeten leggen
De nieuwste AA-cruiser heet nu maar gewoon bierflakfahrer
Goed spelquote:
Wat is dit?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[HorribleSubs] La storia della Arcana Famiglia - 01 [1080p]. mkv
Nieuwe anime van summer season 2012.quote:
My Immortalquote:Op zondag 1 juli 2012 23:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
beer als in bier? zucht... als dat het beste is wat jullie kunnen verzinnen
[..]
Wat the fuck are you/am I reading.
Downloading.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nieuwe anime van summer season 2012.
Hmm, misschien zo even kijken wat het is.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nieuwe anime van summer season 2012.
/carequote:Op zondag 1 juli 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:
Grappig feitje is dat EVA veel meer geliefd wordt door volwassenen dan door kinderen. Dat blijkt ook uit de Amerikaanse kijkcijfers.
Sailor Moon ookquote:Op zondag 1 juli 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:
Grappig feitje is dat EVA veel meer geliefd wordt door volwassenen dan door tieners en kinderen. Dat blijkt ook uit de Amerikaanse kijkcijfers.
[..]
Hmm, misschien zo even kijken wat het is.
quote:“What do you know, Hargrid? You’re just a little Hogwarts student!”
“I MAY BE A HOGWARTS STUDENT….” Hargirid paused angrily. “BUT I AM ALSO A SATANIST!”
“This cannot be.” Snap said in a crisp voice as blood dripped from his hand where Dumblydore’s wand had shot him. “There must be other factors.”
“YOU DON’T HAVE ANY!” I yelled in madly.
quote:“Yeah but everyone is in love with me! Like Snape and Loopin took a video of me naked. Hargrid says he’s in love with me. Vampire likes me and now even Snaketail is in love with me! I just wanna be with you ok Draco! Why couldn’t Satan have made me less beautiful?” I shouted angrily. (an” don’t wory enoby isn’t a snob or anyfing but a lot of ppl hav told her shes pretty) “Im good at too many things! WHY CAN’T I JUST BE NORMAL? IT’S A FUCKING CURSE!” I shouted and then I ran away.
Tja, ik heb toch echt inspiratie nodig. Dit is eerder een verkapt 'zie je wel volwassenen waarderen dit meer dan kinderen, dat zegt wel wat over de kwaliteit' post.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Net alsof mij het wat boeit hoe je jouw CIV-schip gaat noemen.
fanfictiequote:
Mijn pa keek Sailor Moon wel eensquote:
Damn. Je hebt me door.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, ik heb toch echt inspiratie nodig. Dit is eerder een verkapt 'zie je wel volwassenen waarderen dit meer dan kinderen, dat zegt wel wat over de kwaliteit' post.
Hm... het zou kunnen dat ik het in een wat anime betreft verveelde periode heb gezien, en dat ik het een keer nog eens moet proberen. Aan de andere kant blijf ik het denk ik toch een beetje meh vinden.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn pa keek Sailor Moon wel eens
[..]
Damn. Je hebt me door.
Maar goed. Sommige anime is gewoon echt leuker als je wat ouder bent. Ik denk dat 5 Centimeters Per Second minder leuk wordt gevonden door mensen met weinig levenservaring, omdat ze zich er niet aan kunnen relateren.
Toen ik 14 was had ik ook EVA geprobeerd. Toen vond ik het echt niets. Ik was na een paar episodes opgehouden. Omdat er zo veel over werd gepraat dacht ik, dit moet toch wel goed zijn. Toen keek ik het opnieuw en begon ik de schoonheid te zien.
Dit klopt, maar My Immortal is een uitzondering op de regel.quote:
http://webcache.googleuse(...)&gl=nl&client=safariquote:“Konnichiwa everybody come in.” said Proffesor Sinister in Japanese. She smelled at me with her gothic black lipstick. She’s da coolest fucking teacher ever. She had long dead black hair with blood red tips and red eyes."
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit klopt, maar My Immortal is een uitzondering op de regel.
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, ik denk dat heel veel mensen EVA niet in denkmode kijken. Veel mensen verwachten door het begin een serie met veel actie. Dan kijken ze het niet in 'think mode' als je begrijpt wat ik bedoel. Dan laten mensen het maar een beetje over zich heenkomen zonder er verder bij na te denken. Dat had ik toen denk ik ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm... het zou kunnen dat ik het in een wat anime betreft verveelde periode heb gezien, en dat ik het een keer nog eens moet proberen. Aan de andere kant blijf ik het denk ik toch een beetje meh vinden.
Ze zit weer eens te toyen hoor.quote:
Wat maakt haar zo leuk?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
Ayumu is ondervertegenwoordigd op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |