Je bent er wel heel erg van overtuigd he?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof solliciteren nog zin heeft terwijl ik en die tukker nieuwe mods worden.
Ja, maar dit is gewoon een goede practical joke toch? Heeft helemaal niks met kwaad willen doen te maken. Kunnen 't net zo goed ook bij die ouwe relnicht van een HMF uithalen toch?quote:
Doe het maar bij HMF dan.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon een goede practical joke toch? Heeft helemaal niks met kwaad willen doen te maken. Kunnen 't net zo goed ook bij die ouwe relnicht van een HMF uithalen toch?
Had ik via de DM gehoord van een ajacied modquote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent er wel heel erg van overtuigd he?
Ok daar doe ik het voorquote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In dat topic Vrouwen met een maatje meer?
Simpel, ik maak een e-mail adres aan kapiteintjevanfok@gmail.com oid en stuur daarmee een sollicitatie op.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wil me forceren een mod te worden? Hoe zie jij dat precies voor je?
yvonne is feyenoorder, do your math.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
Maar GGMM, maak ik meer kans omdat ik Feyenoorder ben?
Top 500 subforum Voetbal van 01-01-2012 t/m 01-07-2012
Is niet niks zo'n nieuwe mod erbij, daar moet je goed over nadenken.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dan sluit de vacature dan beginnen pas de urenlange vergaderingen. GGMM heeft een week vrij van werk moeten vragen.
Flikker toch op met je HR gezemel, Fok! is allang blij wanneer er iemand die shit wil opknappen voor nada.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij er op 25 juli of de dagen daarvoor nog wat hele goede sollicitaties binnenkomen denk ik het wel ja.
quote:
Top 500 subforum Voetbal van 01-01-2011 t/m 31-12-2011
Rustig tegen GGMM he boeler.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Flikker toch op met je HR gezemel, Fok! is allang blij wanneer er iemand die shit wil opknappen voor nada.
Je hebt een obsessie voor die gozert?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kunnen we beter aan PizzaGoatse overlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |