Heb je uberhaupt een mail gestuurd?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Dit duurde gewoon te lang...maarja, maak ik kans GGMM. Anders ga ik me weer als een mongul gedragen
Die mensen daar in dat topic.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Kom dit net nog even tegen;
Netsplitter op zwart?
Leuk man. Al die mensen haten op deze SC, gekken joh.
Mietje.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, als ik geweigerd word heeft dat zo'n impact om mijn trots enz
Ik welquote:Op zondag 1 juli 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuk topic trouwens J0rdiii daar kan jij je toch niet werkelijk aan storen?
Dat zou wel erg zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
En zeggen dat dit het afvoerputje van Fok! is.Ik denk dat er maar weinig SC's zijn waar zo inhoudelijk wordt gepost op z'n tijd.
Toch maar wel ja?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga morgen een sollicatie sturen om mod te worden.
Dit is ook veruit de beste SC .quote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
En zeggen dat dit het afvoerputje van Fok! is.Ik denk dat er maar weinig SC's zijn waar zo inhoudelijk wordt gepost op z'n tijd.
Ja dan wordt jij het, want Feyenoorder.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ach...het stoort me in die zin dat het een clubje verstotelingen zijn, maar dat is wat het ook weer zo grappig maakt. Als Madame_Paon (JA JIJ JAquote:Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Iedereen trekt conclusies op basis van geruchten en vervolgens gaan zitten zeuren hoe dom de mensen hier wel niet zijn.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, heel Fok! zit vol met debielen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die mensen daar in dat topic.Wat een debielen zijn dat zeg. Willen VBL sluiten omdat er 1 FA is die overduidelijk over de schreef ging en vervolgens geridiculiseerd wordt door z'n eigen debiele praktijken.
Toch blijf je er maar telkens mee in discussie gaan. Vrij fascinerend fenomeen vind ik altijd. #zelfreflectiequote:
Dit kan, moet ik wel ff vrije handen hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Smoofie kan jij als superieur mens geen sollicitatie in mijn naam insturen?
Ik heb haar nog nooit beledigd of uitgescholden.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga dat mens nou niet lopen uitdagen aub, straks gaat ze weer janken.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee.Klojo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat als ik de rest even overneem dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit kan, moet ik wel ff vrije handen hebben
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit beledigd of uitgescholden.
Mooi dan kan je ook meegenieten.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vond het juist leuk om te lezen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuk topic trouwens J0rdiii daar kan jij je toch niet werkelijk aan storen?
Ja, serieus. Bij nader inzien...edit je post maar ff. Wil geen zelfmoord op m'n geweten hebben.quote:
Volgens mij ga je een goede Mod worden.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch blijf je er maar telkens mee in discussie gaan. Vrij fascinerend fenomeen vind ik altijd. #zelfreflectie
Dit zal ik doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, serieus. Bij nader inzien...edit je post maar ff. Wil geen zelfmoord op m'n geweten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
Gasten...jullie moeten ff meewerken. Ik heb iets geniaals waardoor we Madame_Paon's spytool kunnen fucken. Als jullie nu allemaal 'Madame_Paon' kopieren en vervolgens plakken in elk topic op Fok! kunnen we lachen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga dat mens nou niet lopen uitdagen aub, straks gaat ze weer janken.
Jouw bericht quoten voldoet toch al wat dat betreft?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
Gasten...jullie moeten ff meewerken. Ik heb iets geniaals waardoor we Madame_Paon's spytool kunnen fucken. Als jullie nu allemaal 'Madame_Paon' kopieren en vervolgens plakken in elk topic op Fok! kunnen we lachen.
Ik doe het in NWS en GAMESquote:Op zondag 1 juli 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
Tenzij er op 25 juli of de dagen daarvoor nog wat hele goede sollicitaties binnenkomen denk ik het wel ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Wordt de nieuwe mod ook gelijk bekend gemaakt op 25 juli?
Nee dan sluit de vacature dan beginnen pas de urenlange vergaderingen. GGMM heeft een week vrij van werk moeten vragen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Wordt de nieuwe mod ook gelijk bekend gemaakt op 25 juli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |