Ik heb misschien 1 keer in m' nleven een McFlurry op. Kun je mij uitleggen wat daar precies zo lekker aan is?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een rolo Mcflurry op. Heb nu een sugarrush als een mofo
Jaquote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Flikker op achtelijke gladiool, is die slowchat hier van jouw ofzo?
Die is van mijn ja. Maar zeg ff van wie je een kloon bent. Je hebt overduidelijk te veel achtergrondinformatie om een nieuwe user in de SC te zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach...je bent niet de eerste man die aan zichzelf begint te twijfelen als ik binnen kom lopen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee . Ik begon te twijfelen gvd door jou.
Hij heeft zich inderdaad tot die positie gepost al schijnen er enkele coops van binnen uit te worden bekokstoofd.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niets. Weet ook niet meer waarom ik per se een mcflurry wilde...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb misschien 1 keer in m' nleven een McFlurry op. Kun je mij uitleggen wat daar precies zo lekker aan is?
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zich inderdaad tot die positie gepost al schijnen er enkele coops van binnen uit te worden bekokstoofd.
Dat heb ik bij bijna alles van de MacDonalds op de milkshakes na.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niets. Weet ook niet meer waarom ik per se een mcflurry wilde...
Coupesquote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zich inderdaad tot die positie gepost al schijnen er enkele coops van binnen uit te worden bekokstoofd.
Alienquote:Op zondag 1 juli 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
sigourney weaver. Ga je nog ff reageren boeler of wat?
Ik kom overal op Fok! en nu ff hier, vooral die tijdvragen houd me bezig.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is van mijn ja. Maar zeg ff van wie je een kloon bent. Je hebt overduidelijk te veel achtergrondinformatie om een nieuwe user in de SC te zijn.
Denkertje hier hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kom overal op Fok! en nu ff hier, vooral die tijdvragen houd me bezig.
Ben je gelovig? Anders kan je gewoon stoppen met denken en alles op god gooien.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kom overal op Fok! en nu ff hier, vooral die tijdvragen houd me bezig.
Geen dank, als Surinamer ben ik bekend met het fenomeenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja had al zo'n vermoeden maar geen zin om het te googlen en bedankt
Laat gaan joh.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Kom dit net nog even tegen;
Netsplitter op zwart?
Leuk man. Al die mensen haten op deze SC, gekken joh.
Ik geloof in de natuur.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je gelovig? Anders kan je gewoon stoppen met denken en alles op god gooien.
25 juli krijg je antwoord op deze prangende vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |