Hand in hand kameraden, jatog.quote:
quote:
Moet je het moment weer verpestenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hand in hand kameraden, jatog.
Jij bent ook mijn kameraadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hand in hand kameraden, jatog.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]luv u 2
[..]
Moet je het moment weer verpesten
quote:
Oneluv homie /nohommoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry ben het jaloerse type want achteraf ben jij ook best wel een toffe jongeman.
Screenshots spammen voor 23:59:60quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
1 juli duurt 1 seconde langer zie ik, wat zal ik eens in die tijd gaan doen?
Op je kop gaan staan, one handed push up down terwijl je je masturbeert.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
1 juli duurt 1 seconde langer zie ik, wat zal ik eens in die tijd gaan doen?
Kortom: Wat doet GGMM met die extra seconde: Fokken!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:49 schreef GGMM het volgende:
Ik bedenk me net dat als 1 juli niet 1 seconde langer duurde ik deze 2 reacties niet had getypt, dus ik ben nu een seconde of 25 verloren.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard puur vriendschappelijk.
Da kan heul nie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Screenshots spammen voor 23:59:60
Jawel, zo wordt het opgelost namelijk.quote:
Dan zou iedereen een seconde langer leven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:52 schreef The_Groove het volgende:
maareh...Wat zou er nou gebeuren als we die ene seconde niet mee laten tellen?
win win situatie toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou iedereen een seconde langer leven.
Korter toch? er komt nu juist een seconde bij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou iedereen een seconde langer leven.
Dat ligt eraan hoe je zijn vraag interpreteert.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Korter toch? er komt nu juist een seconde bij.
Mijn hersenen doen nu pijn...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je zijn vraag interpreteert.
Ik was me aan 't inhouden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef The_Groove het volgende:
Kapiteintje..dit is het moment om heel hard boelers te roepen
Vuile boeler geven om andermans mening op een online forum.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was me aan 't inhouden.Als ik de term te vaak gebruik verliest 't zijn kracht.
De aarde draait niet langzamer. Ons systeem van tijdindeling strookt gewoon niet 100% met de realiteit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker wel zo lossen de grote slimme meneren het probleem op van een langzamer draaiende aarde
De aarde draait niet precies rond.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De aarde draait niet langzamer. Ons systeem van tijdindeling strookt gewoon niet 100% met de realiteit.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fipo van de dag?
Lapo van zaterdag én fipo van zondag
Elf secondes.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fipo van de dag?
Lapo van zaterdag én fipo van zondag
De cirkel die de aarde om de zon draait is niet precies rond vandaar dat er soms een smokkelseconde bijkomt.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij lichtjes om zijn as tolt?
De Maya's hadden hier waarschijnlijk wel een antwoord op.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
De cirkel die de aarde om de zon draait is niet precies rond vandaar dat er soms een smokkelseconde bijkomt.
Waarom er eigenlijk een schrikkeljaar is en Februari afwijkt is me een raadsel?
Al zou het onze zaak kracht bij zetten als je tenminste 1 kledingstuk droeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben hetero, dat fluistert littlerabbit steeds in me oor
Omdat het nooit precies 365 dagen duurt voordat de aarde een rondje heeft gedraaid om de zon. Het duurt iets minder lang. Vandaar om de x jaar een schrikkeljaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
De cirkel die de aarde om de zon draait is niet precies rond vandaar dat er soms een smokkelseconde bijkomt.
Oh.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat het nooit precies 365 dagen duurt voordat de aarde een rondje heeft gedraaid om de zon. Het duurt iets minder lang. Vandaar om de x jaar een schrikkeljaar.
4 minutenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat het nooit precies 365 dagen duurt voordat de aarde een rondje heeft gedraaid om de zon. Het duurt iets minder lang. Vandaar om de x jaar een schrikkeljaar.
Dus eigenlijk klopt onze tijd helemaal niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, een elipsvorm om het maar overdreven te zeggen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
NEe dankjequote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM iemand wenst mij verkapt kanker toe in het VI topic mijn hele avond is verziekt ik ga maar in bed uithuilen denk ik
De aarde draait om mijquote:Op zondag 1 juli 2012 00:12 schreef DonRaja het volgende:
De aarde begint pas te draaien na de 5e Cuba Libre...
DonRanja...nuff said.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:12 schreef DonRaja het volgende:
Ach gutquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM iemand wenst mij verkapt kanker toe in het VI topic mijn hele avond is verziekt ik ga maar in bed uithuilen denk ik
Tot +- 1500 was de aarde dan ook plat.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:12 schreef DonRaja het volgende:
Nee, maar ik voel mij erg superrieur aan al die untermenschen om me heen.quote:
Je vergeet het glaasje water.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach gut
* GGMM droogt tranen met een zakdoekje.
Ga eens rustig zitten en vertel me wat er gebeurd is.
Daarna hebben ze 'm bol gemaakt idd.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot +- 1500 was de aarde dan ook plat.
Taal past zich ook aan jou aan zeker?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel mij erg superrieur aan al die untermenschen om me heen.
Vulkaan implosie waardoor de aarde vol liep met magma zoals je een platte strandbal bolblaast met lucht.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarna hebben ze 'm bol gemaakt idd.
Nee,dat doe ik on purpose zodat mijn superioriteit niet te veel opvalt.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Taal past zich ook aan jou aan zeker?
Toch ff op google gecheckt of je het wel goed schreef?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee,dat doe ik on purpose zodat mijn superioriteit niet te veel opvalt.
Heb je die Cuba Libres al op Don of ben je van jezelf altijd zo'n moppentapper?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja dat heb je met dikkerds, de aarde wordt aangetrokken door hun zwaartekracht.
Ik dacht dat er door de explosie van het botsen van materie en anti-materie er een bolling ontstond die op werd gevuld door de lucht en gesmolten ijzer van onze aarde en er bij het instromen zwaartekracht en een magnetisch veld ontstond.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vulkaan implosie waardoor de aarde vol liep met magma zoals je een platte strandbal bolblaast met lucht.
Superior heb ik in mijn hoofd.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch ff op google gecheckt of je het wel goed schreef?
Oh dat zal het wel zijn dan ik schik mij in mijn inferieure positie binnen onze relatie.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er door de explosie van het botsen van materie en anti-materie er een bolling ontstond die op werd gevuld door de lucht en gesmolten ijzer van onze aarde en er bij het instromen zwaartekracht en een magnetisch veld ontstond.
Ik heb een rolo Mcflurry op. Heb nu een sugarrush als een mofoquote:Op zondag 1 juli 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je die Cuba Libres al op Don of ben je van jezelf altijd zo'n moppentapper?
Het is gewoon goed hoor. Daarom zeg ik...heb je het gegoogled?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Superior heb ik in mijn hoofd.
Superieur is het nederlandse woord ja.
Kanker.
Flikker op achtelijke gladiool, is die slowchat hier van jouw ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel jezelf even voor. Van wie ben jij een kloon?
Nee . Ik begon te twijfelen gvd door jou.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon goed hoor. Daarom zeg ik...heb je het gegoogled?
Ik heb misschien 1 keer in m' nleven een McFlurry op. Kun je mij uitleggen wat daar precies zo lekker aan is?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een rolo Mcflurry op. Heb nu een sugarrush als een mofo
Jaquote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Flikker op achtelijke gladiool, is die slowchat hier van jouw ofzo?
Die is van mijn ja. Maar zeg ff van wie je een kloon bent. Je hebt overduidelijk te veel achtergrondinformatie om een nieuwe user in de SC te zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach...je bent niet de eerste man die aan zichzelf begint te twijfelen als ik binnen kom lopen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee . Ik begon te twijfelen gvd door jou.
Hij heeft zich inderdaad tot die positie gepost al schijnen er enkele coops van binnen uit te worden bekokstoofd.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niets. Weet ook niet meer waarom ik per se een mcflurry wilde...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb misschien 1 keer in m' nleven een McFlurry op. Kun je mij uitleggen wat daar precies zo lekker aan is?
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zich inderdaad tot die positie gepost al schijnen er enkele coops van binnen uit te worden bekokstoofd.
Dat heb ik bij bijna alles van de MacDonalds op de milkshakes na.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niets. Weet ook niet meer waarom ik per se een mcflurry wilde...
Coupesquote:Op zondag 1 juli 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zich inderdaad tot die positie gepost al schijnen er enkele coops van binnen uit te worden bekokstoofd.
Alienquote:Op zondag 1 juli 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
sigourney weaver. Ga je nog ff reageren boeler of wat?
Ik kom overal op Fok! en nu ff hier, vooral die tijdvragen houd me bezig.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is van mijn ja. Maar zeg ff van wie je een kloon bent. Je hebt overduidelijk te veel achtergrondinformatie om een nieuwe user in de SC te zijn.
Denkertje hier hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kom overal op Fok! en nu ff hier, vooral die tijdvragen houd me bezig.
Ben je gelovig? Anders kan je gewoon stoppen met denken en alles op god gooien.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kom overal op Fok! en nu ff hier, vooral die tijdvragen houd me bezig.
Geen dank, als Surinamer ben ik bekend met het fenomeenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja had al zo'n vermoeden maar geen zin om het te googlen en bedankt
Laat gaan joh.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Kom dit net nog even tegen;
Netsplitter op zwart?
Leuk man. Al die mensen haten op deze SC, gekken joh.
Ik geloof in de natuur.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je gelovig? Anders kan je gewoon stoppen met denken en alles op god gooien.
25 juli krijg je antwoord op deze prangende vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |