Ik was me aan 't inhouden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef The_Groove het volgende:
Kapiteintje..dit is het moment om heel hard boelers te roepen
Vuile boeler geven om andermans mening op een online forum.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was me aan 't inhouden.Als ik de term te vaak gebruik verliest 't zijn kracht.
De aarde draait niet langzamer. Ons systeem van tijdindeling strookt gewoon niet 100% met de realiteit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker wel zo lossen de grote slimme meneren het probleem op van een langzamer draaiende aarde
De aarde draait niet precies rond.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De aarde draait niet langzamer. Ons systeem van tijdindeling strookt gewoon niet 100% met de realiteit.
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fipo van de dag?
Lapo van zaterdag én fipo van zondag
Elf secondes.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fipo van de dag?
Lapo van zaterdag én fipo van zondag
De cirkel die de aarde om de zon draait is niet precies rond vandaar dat er soms een smokkelseconde bijkomt.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij lichtjes om zijn as tolt?
De Maya's hadden hier waarschijnlijk wel een antwoord op.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
De cirkel die de aarde om de zon draait is niet precies rond vandaar dat er soms een smokkelseconde bijkomt.
Waarom er eigenlijk een schrikkeljaar is en Februari afwijkt is me een raadsel?
Al zou het onze zaak kracht bij zetten als je tenminste 1 kledingstuk droeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben hetero, dat fluistert littlerabbit steeds in me oor
Omdat het nooit precies 365 dagen duurt voordat de aarde een rondje heeft gedraaid om de zon. Het duurt iets minder lang. Vandaar om de x jaar een schrikkeljaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
De cirkel die de aarde om de zon draait is niet precies rond vandaar dat er soms een smokkelseconde bijkomt.
Oh.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat het nooit precies 365 dagen duurt voordat de aarde een rondje heeft gedraaid om de zon. Het duurt iets minder lang. Vandaar om de x jaar een schrikkeljaar.
4 minutenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat het nooit precies 365 dagen duurt voordat de aarde een rondje heeft gedraaid om de zon. Het duurt iets minder lang. Vandaar om de x jaar een schrikkeljaar.
Dus eigenlijk klopt onze tijd helemaal niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, een elipsvorm om het maar overdreven te zeggen.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
NEe dankjequote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM iemand wenst mij verkapt kanker toe in het VI topic mijn hele avond is verziekt ik ga maar in bed uithuilen denk ik
De aarde draait om mijquote:Op zondag 1 juli 2012 00:12 schreef DonRaja het volgende:
De aarde begint pas te draaien na de 5e Cuba Libre...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |