Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Not sure if seriousquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:28 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom slaat zo'n Baghdatis zoveel in het net. Hij kan die al toch ook gewoon standaard een meter over het net slaan. Vind ik bij veel spelers hoor. Ze lijken soms niet eens een bal vijf keer over het net te kunnen slaan als er helemaal geen druk is.
Ja, serieus. Het zijn profspelers. Vaak spelen ze rally's waarbij ze de bal heen en weer slaan zonder dat iemand het initiatief heeft. Het verbaast me elke keer weer hoe snel ze dan een bal in het net of uit slaan. Dan verwacht je toch dat ze die bal beiden gemiddeld een keer of veertig over het net kunnen slaan. nogmaals, ik heb het over situaties waarin niemand het initiatief heeft.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:32 schreef Anonymousz het volgende:
maandag TT djokvic heeft het ook moeilijk
of federer djokovic en murray hebben het moeilijkquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef DeeBee het volgende:
Dat publiek, Murray, die reacties, dat tennis, zo hatelijk...
Nee, halverwege de vierde lijkt me waarschijnlijker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef Federer-fan het volgende:
En bij iets van 2-2 in de vijfde set stoppen ze dan.
Geen klasse, geen stijl.quote:
Nope, is alleen het punt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:40 schreef danusz1986 het volgende:
Kan Murrat ook de set verliezen als de bal nog een keer uit zijn zak valt net als met waarschuwingen.. Zou wel leuk zijn!
Ow, we zitten pas in de vierde set.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, halverwege de vierde lijkt me waarschijnlijker.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, we zitten pas in de vierde set.Ja, ik ben nooit zo laat op op zaterdagavond.
Dit.quote:
Hoe bedoel je?quote:
Oh, suf. Maar goed, ik vind de partij sowieso suf.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij liep naar het net alsof de wedstrijd al voorbij was.
Ik denk dat hij even aan de scheids ging vragen wat de bedoeling was.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij liep naar het net alsof de wedstrijd al voorbij was.
Omdat raonic echt zoooo slecht was....cilic had gewoon in 3 sets moeten winnen...quote:Op zondag 1 juli 2012 00:36 schreef Salamando het volgende:
Waarom wint Querrey nou eerst van Raonic om dan te verliezen van Cilic.
Wel knap van Cilic, toch weer even laten zien dat hij het grote talent van de Balkan is.
Inderdaad. Querrey won niet van Raonic, Raonic verloor echt van zichzelf. Lang geleden dat ik een top 50 speler zo slecht zag spelen..laat staan een Raonic. Toch raar dat hij zo faalt tegen Hewitt in Australië en nu hier.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat raonic echt zoooo slecht was....cilic had gewoon in 3 sets moeten winnen...
Hier ook. Wel zelf de hele dag op de baan geweest.quote:
Dat betekent dat er in principe 'alleen' nog maar herentennis is op maandag, woensdag, vrijdag en zondag?quote:Op zondag 1 juli 2012 01:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ja, zie inmiddels ook http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/index.html
Finale van De Bakker kijkenquote:
Niet vandaag in ieder geval, op zondag wordt niet gespeeld op Wimbledon.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:37 schreef Rosario het volgende:
Ze zeiden gisteren bij de dubbel van de Williams's "play will resume tomorrow". Wanneer is dat dan?
Weet ik! Maar als ik er een kaartje voor zou hebben zou ik me toch flink genaaid voelen met die formulering.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:48 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Niet vandaag in ieder geval, op zondag wordt niet gespeeld op Wimbledon.
Waarom, je hebt dan toch geen kaartje voor zondag? Of je bedoelt omdat je dan voor niks naar Wimbledon zou gaan?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:00 schreef Rosario het volgende:
[..]
Weet ik! Maar als ik er een kaartje voor zou hebben zou ik me toch flink genaaid voelen met die formulering.
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom, je hebt dan toch geen kaartje voor zondag? Of je bedoelt omdat je dan voor niks naar Wimbledon zou gaan?
Ana zit al 2 jaar weer op dit niveau. Haalt constant 4e rondes GS om maar wat te noemne, maar echt de goede speelsters verslaan nog niet echt....Wellicht dit toernooi?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:21 schreef mrclvm het volgende:
Net nog ff Ivanovic - Goerges gekeken op Sport1, dat zijn me toch mooie vrouwen zeg! Maar begint die Ivanovic weer een beetje aan de weg te timmeren of niet?
Ik zie Aza dat in straight sets binnenslepen... 10% kans voor Ana?quote:Op maandag 2 juli 2012 11:13 schreef mrclvm het volgende:
Oke top! Ze moet tegen Azarenka. Hoe schat je haar kansen in?
Dat gaat dus helemaal niks worden vandaag. Gelukkig hebben ze een dak en kunnen we vanaf 14.00 gewoon tennis zientwitter:Wimbledon twitterde op maandag 02-07-2012 om 11:28:24The weather doesn't look good! Rain expected all afternoon and evening. Might be dry for a few hours late afternoon http://t.co/UCCU4kGq reageer retweet
Ja fijn dat dak, heb je tenminste altijd wedstrijdenquote:Op maandag 2 juli 2012 11:39 schreef TheGeneral het volgende:
Dat gaat dus helemaal niks worden vandaag. Gelukkig hebben ze een dak en kunnen we vanaf 14.00 gewoon tennis zientwitter:Wimbledon twitterde op maandag 02-07-2012 om 11:28:24The weather doesn't look good! Rain expected all afternoon and evening. Might be dry for a few hours late afternoon http://t.co/UCCU4kGq reageer retweet
.
Zeker gezien ik denk dat dit 3 hele easy straight sets overwinningen gaan zijn. Alleen Fedje verliest wellicht een set gezien zijn vorm de vorige pot.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:45 schreef tja77 het volgende:
Dus
Fed tegen Malisse
Azarenka - lekker ding
Troicki - Djokovic
gaan zeker door. Wel klote dat ik die eerste wedstrijd moet missen.
Bestaat er trouwens een kans dat als al deze wedstrijden rapjes in straight sets worden afgewerkt, dat er een verregende wedstrijd op het centre court wordt afgewerkt?
Ik bedoel 10 uur de tijd voor 3 wedstrijd is misschien helemaal niet nodig.
Die mogen ze van mij wel op het centre court zetten als de overige wedstrijden snel klaar zijn. Maar dan zullen ze eerder voor Murray kiezen vrees ikquote:Op maandag 2 juli 2012 11:48 schreef mrclvm het volgende:
En wat denken jullie van Ferrer - Del Potro? Lijkt me ook wel een leuke wedstrijd! Sorry hoor ik heb niet zo veel verstand van tennis
Volgens mij wordt dat echt een topwedstrijdquote:Op maandag 2 juli 2012 11:48 schreef mrclvm het volgende:
En wat denken jullie van Ferrer - Del Potro? Lijkt me ook wel een leuke wedstrijd! Sorry hoor ik heb niet zo veel verstand van tennis
Tim Henman (die iets van doen schijnt te hebben met de organisatie) legde tijdens of na Nadal - Rosol op de BBC (op de vraag of ze door dat dak niet wat langer konden doorgaan zoals ook bij bijvoorbeeld de Australian Open het geval is) uit dat het niet mogelijk is langer te spelen omdat de banen dat niet aan zouden kunnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:47 schreef XL het volgende:
en waarom beginnen ze dan niet een paar uurtjes eerder en gooien er nog een wedstrijdje bij op centre court
Hij noemde beide argumenten.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:18 schreef Angelof9 het volgende:
Ik hoorde dat het te maken had met het OV (metros rijden na een uur of 12 niet meer) en dat ze al die mensen dan niet meer weg kunnen werken.
Zouden ze het zelf wel weten?
Het eindtraject van Wimbledon (vanaf kwartfinale ofzo) speelt zich hoofdezakelijk op of rond het centre court af, en niet meer op de bijbanen. Daar speelt de jeugd dan nog een enkele pot tennis.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij noemde beide argumenten.
Overigens is het wel frappant dat op de minder belangrijke banen wel meer dan 3 partijen gespeeld kunnen worden, maar wellicht is dat zo'n zelfde verhaal als met voetbalstadions waar het gras veel meer te lijden heeft in een "dicht" stadion dan in een relatief open stadion.
Ja, maar dan wordt het wel iets fijner om op te tennissen.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:22 schreef Angelof9 het volgende:
Na 1 wedstrijd ziet het er al niet meer uit.
Mijn major issue met gras tennis...
Maar die wil je toch ook niet in de zandbak laten spelen?quote:Op maandag 2 juli 2012 12:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het eindtraject van Wimbledon (vanaf kwartfinale ofzo) speelt zich hoofdezakelijk op of rond het centre court af, en niet meer op de bijbanen. Daar speelt de jeugd dan nog een enkele pot tennis.
het centre court, daar worden de finales gespeeld, en ik kan me voorstellen dat je die baan wat beter wilt houden dan de bijbanen.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:24 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar die wil je toch ook niet in de zandbak laten spelen?
Op baan 4 staan vandaag maar liefst 6 partijen op het programma.
Nou gaat dat inderdaad om jeugd die wellicht kortere partijen spelen, maar het blijft toch een forse belasting voor zo'n baan.
Ja. En ook daarom kan Rafa alleen in de eerste rondes verliezen etc. De 2e week is echt geen gras-tennis meer te noemen....Alleen de service blijft dan nog over, aangezien die voornamelijk nog in het met gras bedekte gedeelte stuitert. Voor de rest heeft het niks meer met gras te doen, en dat is toch erg jammer.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:22 schreef Angelof9 het volgende:
Na 1 wedstrijd ziet het er al niet meer uit.
Mijn major issue met gras tennis...
denk wel dat del potro gaat winnenquote:Op maandag 2 juli 2012 11:48 schreef mrclvm het volgende:
pfff ik wil dat ze de vorm van vorig jaar weer krijgtquote:
En Schiavone...Williams is al erg genoeg.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
pfff ik wil dat ze de vorm van vorig jaar weer krijgt
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:01 schreef danusz1986 het volgende:
Nick Newlife, een verwoed gokker, herkende in 2003 al de zeldzame klasse van Roger Federer. De Engelsman zette destijds bij een wedkantoor 1500 pond - tegen een quotering van 66/1 - op de weddenschap dat de Zwitser in zijn loopbaan Wimbledon zeven keer zou gaan winnen, zo meldt AD Sportwereld.
Na zijn ontsnapping afgelopen vrijdag tegen Julien Benneteau ligt Federer nog steeds op koers voor zijn zevende titel in Londen. Mocht hem dat lukken, dan keert het wedkantoor zondag na de finale 100.000 pond (125.000 euro) uit.
Newlife zal er zelf niet van kunnen gaan genieten, want de Brit overleed drie jaar geleden op 59-jarige leeftijd. Vlak voor zijn dood gaf hij het gokbewijs aan Oxfam, een goed doel.
Iemand dit al gelezen?
Nee, maar mooi verhaal. Maar als ik de weddenschap zo lees, is het pas aan het eind van Federers loopbaan duidelijk of die man zijn weddenschap heeft gewonnen. Er staat immers 'zeven keer' niet 'minstens zeven keer'. Als Federer Wimbledon bijvoorbeeld 8 of 9 keer wint, verliest hij de weddenschap dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:01 schreef danusz1986 het volgende:
Nick Newlife, een verwoed gokker, herkende in 2003 al de zeldzame klasse van Roger Federer. De Engelsman zette destijds bij een wedkantoor 1500 pond - tegen een quotering van 66/1 - op de weddenschap dat de Zwitser in zijn loopbaan Wimbledon zeven keer zou gaan winnen, zo meldt AD Sportwereld.
Na zijn ontsnapping afgelopen vrijdag tegen Julien Benneteau ligt Federer nog steeds op koers voor zijn zevende titel in Londen. Mocht hem dat lukken, dan keert het wedkantoor zondag na de finale 100.000 pond (125.000 euro) uit.
Newlife zal er zelf niet van kunnen gaan genieten, want de Brit overleed drie jaar geleden op 59-jarige leeftijd. Vlak voor zijn dood gaf hij het gokbewijs aan Oxfam, een goed doel.
Iemand dit al gelezen?
Nee, absurd laag. Je zou meer 1000 tegen 1 verwachten.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef Niox het volgende:
Ik vind 66/1 eigenlijk niet eens zo'n goede quotering voor de verwacht dat iemand 7 keer dezelfde GS gaat winnen.
Ze keren zondag na de finale uit als Fed wint, wat denk je zelf?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar mooi verhaal. Maar als ik de weddenschap zo lees, is het pas aan het eind van Federers loopbaan duidelijk of die man zijn weddenschap heeft gewonnen. Er staat immers 'zeven keer' niet 'minstens zeven keer'. Als Federer Wimbledon bijvoorbeeld 8 of 9 keer wint, verliest hij de weddenschap dan?
Blijkbaar. Maar ik lees wat er staat. Hij heeft gewed dat Federer Wimbledon zeven keer zou winnen in zijn loopbaan. Als hij dit jaar wint en volgens jaar weer heeft hij het acht keer gewonnen. Dat is geen zeven keer. Maar dan is de weddenschap niet helemaal goed geformuleerd.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:11 schreef Niox het volgende:
[..]
Ze keren zondag na de finale uit als Fed wint, wat denk je zelf?
Mja, als je 'm zo leest dan zou je pas kunnen uitkeren als Federer dood en begraven is. Gestopte speler kan altijd een comeback maken..quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar ik lees wat er staat. Hij heeft gewed dat Federer Wimbledon zeven keer zou winnen in zijn loopbaan. Als hij dit jaar wint en volgens jaar weer heeft hij het acht keer gewonnen. Dat is geen zeven keer. Maar dan is de weddenschap niet helemaal goed geformuleerd.
Ja, maar dan zou hij het geld pas kunnen incaseren als Federer dood is.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar ik lees wat er staat. Hij heeft gewed dat Federer Wimbledon zeven keer zou winnen in zijn loopbaan. Als hij dit jaar wint en volgens jaar weer heeft hij het acht keer gewonnen. Dat is geen zeven keer. Maar dan is de weddenschap niet helemaal goed geformuleerd.
Precies.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef Niox het volgende:
[..]
Mja, als je 'm zo leest dan zou je pas kunnen uitkeren als Federer dood en begraven is. Gestopte speler kan altijd een comeback maken..
Sporza zend wel uit.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
Federer is gewoon al begonnen. Waarom zendt noch Sport1 noch BBC het uit?Heel erg vreemd dit. Sport1 heeft 7 tenniskanalen.
![]()
Ga Federer - Malisse kijken johquote:Op maandag 2 juli 2012 14:19 schreef Angelof9 het volgende:
Shvedova!Ik hoop dat ze de derde ook pakt.
Bedankt! Vind het vooral van de BBC vreemd.quote:
Ik kijk helemaal niets, zit op mijn werk naar het scoreboard te staren.quote:
Bij mij op 26. Bij mij heet het Canvas. Wel een ramp al die digitale kanalen die zo ver uit elkaar liggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:22 schreef Hazzard het volgende:
Op welk kanaal# zit sporza in godsnaam op ziggo digitale tv?
Ach ja joh, de voormalig nummer 1, 6-voudig winnaar, en wellicht weer nummer 1 op Centre Court, daar zit toch niemand op te wachten??quote:Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
BBC laat even de stand zien bij Federer en gaat dan terug naar Schiavone.
Yep.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:24 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Aah als ik daar overheen ga staat er canvas, maar dat is dus schijnbaar sporza
Da's waar.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ach ja joh, de voormalig nummer 1, 6-voudig winnaar, en wellicht weer nummer 1 op Centre Court, daar zit toch niemand op te wachten??
Canvas is het kanaal, Sporza het programma.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:24 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Aah als ik daar overheen ga staat er canvas, maar dat is dus schijnbaar sporza
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:25 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Canvas is het kanaal, Sporza het programma.
Ik ben een beetje domquote:Op maandag 2 juli 2012 14:25 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Canvas is het kanaal, Sporza het programma.
Dan zit je hier goed.quote:
Ook ben ik liefhebber van slechte grappen en papegaaien, maar dan zit ik hier verkeerd volgens mijquote:
Ja, maar in andere topics weer niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:29 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ook ben ik liefhebber van slechte grappen en papegaaien, maar dan zit ik hier verkeerd volgens mij
Fed-fan leeft in dit topic, dus slechte grappen over papegaaien kun je hier wel verwachten.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:29 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ook ben ik liefhebber van slechte grappen en papegaaien, maar dan zit ik hier verkeerd volgens mij
Oké. Ben benieuwd. Op zichzelf handig als het dak dicht gat als je nog boodschappen ofzo moet doen, want dan weet je dat ze ruim een half uur niet spelen.quote:
Oh, dan hoef ik niet meer te kijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:33 schreef Angelof9 het volgende:
Federer gaat gewoon winnen. Die andere drie mogen wieberen wat mij betreft.
Daar lijkt het wel op jaquote:
Serieus? Dat heb ik nog nooit gezien geloof ik!quote:
Dit. Hopelijk valt het allemaal mee.quote:
Uitslag?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef tja77 het volgende:
Misschien heeft ie uitslag, of buikpijn. Blessure heb ik nog nooit gezien
Daar laat je niet een dokter/fysio voor de baan op komen lijkt me.quote:
Misschien HELE erge jeuk, jeuk kan vervelender zijn dan pijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar laat je niet een dokter/fysio voor de baan op komen lijkt me.
Niks aan te zien joh...quote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb niet alles gezien, maar ik lees op MTF dat het zijn rug zou zijn? Hij serveert blijkbaar langzaam en beweegt erg slecht.
Zou wel waardeloos zijn als Federer er op deze manier uitvliegt.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb niet alles gezien, maar ik lees op MTF dat het zijn rug zou zijn? Hij serveert blijkbaar langzaam en beweegt erg slecht.
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef Angelof9 het volgende:
Misschien ontdekt ie iets nieuws: een fijne time-out door de fysio erbij te roepenGaat ie voortaan elke keer doen als ie even rust nodig heeft
Niet met veel overgave.quote:
Laatste eerste service was 103 MPH.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef TheGeneral het volgende:
Lijkt me zijn rug te zijn. Hij staat echt als een plank.
Niet onwaarschijnlijk, heeft hij al vaker last van gehad. Iets laag in de rug waarschijnlijk, aangezien ze de baan afgingen voor behandeling.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef TheGeneral het volgende:
Lijkt me zijn rug te zijn. Hij staat echt als een plank.
Hmm ik serveer nog harderquote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Laatste eerste service was 103 MPH.
Wat denk je dat hij doet? De hele partij uitspelen lijkt me niet echt nuttig.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:45 schreef TheGeneral het volgende:
Rug inderdaad. Kan zijn rug totaal niet buigen..
Hoe bedoel je? Zoals op RG?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:45 schreef TheGeneral het volgende:
Dit gaat hem niet worden dan... Of hij doet een Murraytje.
Doorzetten en hopen op regen wellicht..quote:Op maandag 2 juli 2012 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij doet? De hele partij uitspelen lijkt me niet echt nuttig.
Maar Federer is ECHT geblesseert, van Murray betwijfelde ik datquote:Op maandag 2 juli 2012 14:45 schreef TheGeneral het volgende:
Dit gaat hem niet worden dan... Of hij doet een Murraytje.
Nou, en hoe, met een tegenstander die niet kan spelen door een blessure.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef Sasman het volgende:
Het zou wel geil zijn Malisse nog een ronde verder. Allée voor de Belgen onder ons.
Ben r maar trots opquote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef Sasman het volgende:
Het zou wel geil zijn Malisse nog een ronde verder. Allée voor de Belgen onder ons.
Dat geeft max een half uur uitstel, gaat dit niet oplossen.quote:
En met die bloedsimpele loting ook grote kans op halve finale. Alhoewel Gasquet wel goed staat te spelen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, en hoe, met een tegenstander die niet kan spelen door een blessure.
Goed punt.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:48 schreef XL het volgende:
Klotedak! Anders kon hij mooi een nachtje rusten als het ging regenen.
Tegen Montanesquote:Op maandag 2 juli 2012 14:48 schreef Norrage het volgende:
Fognini kon ook geblesseerd zijn pot winnen hoor!
Nee, dat is waar. Nadeel van een dak dan weer. Misschien dat het hem toch even kan helpen though..heb wel vaker spelers zien sjokken over de baan die ineens weer herboren waren uit het niets. Lijkt me alleen niets voor Fed..quote:Op maandag 2 juli 2012 14:48 schreef Niox het volgende:
[..]
Dat geeft max een half uur uitstel, gaat dit niet oplossen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:48 schreef XL het volgende:
Klotedak! Anders kon hij mooi een nachtje rusten als het ging regenen.
Die staat/stond hoger dan Malisse hoor!:Pquote:
Fysio ook voor Youzquote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef Szura het volgende:
Youzhny heeft de 2e set nog verloren van Istomin
ohja, het is Youzhny daar, niet Gasquet....als Malisse langs Fed komt zo, dan komt ie ook met makkie langs die 2 faalhazen.... zuchtquote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef Szura het volgende:
Youzhny heeft de 2e set nog verloren van Istomin
Maar dit heeft toch geen zin? Als het nou best-of-three was, maar hierna nog twee sets spelen...quote:
Door wie?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:52 schreef FedExpress het volgende:
Bevestiging dat hij behandeling aan zijn onderrug heeft gehad
Ja, zeker. Federer saat die bal echt te aaien.quote:
Bedankt.quote:
Ach, we hebben nog genoeg goede spelers overquote:
Volgens mij verwacht mitt dat Federer liever een set met 6-0 verliest dan opgeeft met blessure. Zijn meer spelers die zo denken/doenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dit heeft toch geen zin? Als het nou best-of-three was, maar hierna nog twee sets spelen...
Die choket hem goed weg zo te zienquote:
Ja, zou goed kunnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:55 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht mitt dat Federer liever een set met 6-0 verliest dan opgeeft met blessure. Zijn meer spelers die zo denken/doen
Bedankt.quote:
Ja, toch te gek voor woorden...quote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef truedestiny het volgende:
BBC donder op met je 2 vrouwen partijen.
Aah komop dit heeft toch echt helemaal niets met Federer te maken? Die staat hier gewoon op 30% te spelen alsof hij eventjes aan het uitslaan is na een partijtje.quote:
Hoezo dat dan? hij kan in dat half uurtje JUIST zijn rug warm houdenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef TheGeneral het volgende:
Regen is nu niet zo handig eigenlijk... Dan wordt zijn rug weer koud..
Daarom. En dan nog winnenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Aah komop dit heeft toch echt helemaal niets met Federer te maken? Die staat hier gewoon op 30% te spelen alsof hij eventjes aan het uitslaan is na een partijtje.
Acht jaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
Het is in dit geval een beetje een detail, maar dit betekent ook dat hij voor het eerst in meer dan tien jaar niet de QF op een GS haalt.
Dat is ook wel zo inderdaad. hij kan zelf nog een goede warming up maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? hij kan in dat half uurtje JUIST zijn rug warm houden
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef TheGeneral het volgende:
Regen is nu niet zo handig eigenlijk... Dan wordt zijn rug weer koud..
In die tijd kan de masseur wellicht iets. Leuk dat het nu even loopt aan het einde van de set, maar dit gaat hij geen 1,5u meer volhouden imho.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien dat Federer wel hoopt dat het droog blijft, want Malisse moet zich nog maar zien te herpakken. En aan die 40 minuten pauze heeft Federer ook niet heel veel.
Dat is waar. Zoals hij nu speelt speelt hij natuurlijk nooit. Heel lastig te bespelen. Wat je hem wel kan kwalijk nemen is de fouten die hij maakt. hou de bal gewoon in het spel.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef XL het volgende:
voor de X-man is dit ook gewoon klote natuurlijk.... die moet nu zijn spel aanpassen denkt hij, terwijl zijn tegenstander nu de meest onberekenbare speler mogelijk is geworden, met het slagenarsenaal van Federer.
Dat vind ik ook en valt me vaak erg tegen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is waar. Zoals hij nu speelt speelt hij natuurlijk nooit. Heel lastig te bespelen. Wat je hem wel kan kwalijk nemen is de fouten die hij maakt. hou de bal gewoon in het spel.
Ja, en lobs slaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef tja77 het volgende:
Als iemand het aan zijn rug heeft, dan laat je hem juist meters maken, korte ballen dus, mocht hij die halen, dan passeer je hem aan het net, want strekken is ook een probleem.
ik hoop tquote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef Angelof9 het volgende:
Malisse nu ook de fysio? Misschien kan hij opgeven dan
Omdat het dak dicht moet, dat duurt even. En dan moet de baan op temperatuur komen. Logisch toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef qwerty-nl het volgende:
Misschien is het een domme vraag maar ik vraag het toch.. Waarom kunnen ze niet doorspelen terwijl het dak dicht gaat? Dus waarom die half uur onderbreking?
sowieso vanwege het klimaatsysteem, wat 20 minuten duurt. Als het geen gras was gewees, dan had het misschien gekundquote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef qwerty-nl het volgende:
Misschien is het een domme vraag maar ik vraag het toch.. Waarom kunnen ze niet doorspelen terwijl het dak dicht gaat? Dus waarom die half uur onderbreking?
Waarom moet de baan op temperatuur komen?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Omdat het dak dicht moet, dat duurt even. En dan moet de baan op temperatuur komen. Logisch toch?
Hij zou juist moeten proberen niks te veranderen. Niet de bal in het spel gaan houden, want daarvoor is Federer te onberekenbaar. Gaan varieren zou je zeggen, zodat Federer veel moet rekken en strekken... maar eigenlijk mag hij juist niks aanpassen. Hij moet zich zien af te sluiten voor wat Federer doet en gaan spelen zoals hij tegen iedereen zou doen. Ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik zou afwisselend de hele rest van de partij lobjes en dropshots gaan spelen. Bovendien zou ik het tempo nog verder naar beneden halen en af en toe een boogbal.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is waar. Zoals hij nu speelt speelt hij natuurlijk nooit. Heel lastig te bespelen. Wat je hem wel kan kwalijk nemen is de fouten die hij maakt. hou de bal gewoon in het spel.
vooruit danquote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is niet erg, des te meer tennis kan ik kijken als ik straks weer thuis ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |