SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 01-07-2012 09:57:37 ]Niet meer actief op Fok!![]()
@ Yuki: jammer dat je officiële tijd afweek van Endomondo. Daar zou ik ook van balen. Nu week die van mij 10 secs in m'n voordeel af, dus dat is dan weer niet erg
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Shut itquote:. Ik ben er altijd heel erg op gefocust om hem dicht te gooien, maar dan is 'ie dicht en dan denk ik: halp! TT!
![]()
.
Bij mij scheelt het dik een minuutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:48 schreef Viking84 het volgende:
@ Yuki: jammer dat je officiële tijd afweek van Endomondo. Daar zou ik ook van balen. Nu week die van mij 10 secs in m'n voordeel af, dus dat is dan weer niet erg
.
Nou ja, niet zeuren. Ik wilde binnen de 35 min lopen en dat heb ik ruimschoots gehaald
* Yuki geeft zichzelf een schop onder de kont♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat had ik de laatste keren ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Shut it. Ik ben er altijd heel erg op gefocust om hem dicht te gooien, maar dan is 'ie dicht en dan denk ik: halp! TT!
![]()
.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Oooh dat is echt een domperquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:44 schreef Webkim het volgende:
Ik heb geen officiële tijden.Chip niet gewerkt ofzo, ik ben niet te vinden in de overzichten.
![]()
En ik vond het echt veel te masaal. Was leuk hoor, met de meiden waar ik mee naar 030 gekomen was, maar kletsende groepjes tijdens een loop, die straatbreed de hele boel ophouden enzo? Snieleuk.
Afijn, dikke 10 voor de sfeer. En de rest, daar hebben we het maar niet meer over. Krijg ik zeker ook mijn finishfoto nooit te zien...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Soms kun je wel iets met de laatste posts uit een topic, maar dit keer niet. En Run, Forrest, run hebben we al zo vaak gehad
.
Webkim, heb je wel een eigen tijd?
En ik ontdek net dat Sheriam een vrouw is!.
Dat is je straf als LaPo hunterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:50 schreef Viking84 het volgende:
Soms kun je wel iets met de laatste posts uit een topic, maar dit keer niet. En Run, Forrest, run hebben we al zo vaak gehad
.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ik wou net zeggen, je hebt super gelopen, of het nu Endotijd of Utregsetijd isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij scheelt het dik een minuut
Nou ja, niet zeuren. Ik wilde binnen de 35 min lopen en dat heb ik ruimschoots gehaald
* Yuki geeft zichzelf een schop onder de kont.
Sheriam, mooie prestatie! En Webkim, wat balen zeg. Je loopt voor de fun, maar het is wel leuk als je toch een prestatie neer kunt zetten. En als die dan zoek is... Niet grappig.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zoveel liedjes met Walk of Running in de titelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:50 schreef Viking84 het volgende:
.
Maar daar zullen er ook al wel veel TT zijn geweest
.
(De mooiste vind ik trouwens deze)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Yepquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zoveel liedjes met Walk of Running in de titelMaar daar zullen er ook al wel veel TT zijn geweest
.
(De mooiste vind ik trouwens deze)
. Ik ga wel even een lijstje met passende TT's maken voor dit soort situaties
. En Wandelen voor beginners is ergens anders
.
Ook niet echt. Ik heb 33'16" geklokt, maar ik vergat op stop te drukken na het finishen, dus ik weet niet hoeveel daar nog af kan. Oh, ik heb echt zoooo de pest in. Ik heb al gemaild, hopelijk kunnen ze me alsnog opnemen in de uitslagen ofzo, op basis van degene voor en achter mij, maar als mijn chip bij de start óók niet gezien is gaat dat -em natuurlijk ook niet worden. Grrrmbl..!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:50 schreef Viking84 het volgende:
Webkim, heb je wel een eigen tijd?
En ik ontdek net dat Sheriam een vrouw is!.
Hardloper.
IG @webkim![]()
Wij beginners wandelen tussen het lopen doorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep. Ik ga wel even een lijstje met passende TT's maken voor dit soort situaties
.
![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
precies wat ik verwacht had dus...jammer idd..
Ik hoop dat er nog wat voor je geregeld kan worden, zou zo zuur zijn!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:57 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ook niet echt. Ik heb 33'16" geklokt, maar ik vergat op stop te drukken na het finishen, dus ik weet niet hoeveel daar nog af kan. Oh, ik heb echt zoooo de pest in. Ik heb al gemaild, hopelijk kunnen ze me alsnog opnemen in de uitslagen ofzo, op basis van degene voor en achter mij, maar als mijn chip bij de start óók niet gezien is gaat dat -em natuurlijk ook niet worden. Grrrmbl..!
De Meidenloop, kletstantes galore. MoBlo had er een prachtig stukkie satire over, maar ik liep dus achter Patries en Helma en dinges he, en mooi dat ze me er niet langs lieten.quote:![]()
Hardloper.
IG @webkim![]()
Had je gewoon moeten roepen van: He kijk een tupperware stand!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
De Meidenloop, kletstantes galore. MoBlo had er een prachtig stukkie satire over, maar ik liep dus achter Patries en Helma en dinges he, en mooi dat ze me er niet langs lieten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Had je gewoon moeten roepen van: He kijk een tupperware stand!
Hardloper.
IG @webkim![]()
Jij hebt toch ook een goede tijd Yuki, zeker als je nog verder naar achter gestart bent! Vond 't waar ik liep al zo druk!
En jammer Webkim, hopelijk kan je toch de tijd nog krijgen op de een of andere manier.![]()
Moet je dit eens luisteren dan...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep. Ik ga wel even een lijstje met passende TT's maken voor dit soort situaties
.
It's funny
De muziek is... tsja, maar de lyrics zijn wel grappig.quote:
It's funny
Heb ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:01 schreef Sheriam het volgende:
Jij hebt toch ook een goede tijd Yuki, zeker als je nog verder naar achter gestart bent! Vond 't waar ik liep al zo druk!
En jammer Webkim, hopelijk kan je toch de tijd nog krijgen op de een of andere manier.Ik zeur
Waar stond jij in het startvak? Of betere vraag misschien, hoe lang duurde het voordat jij over de start ging?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gewoon moeten roepen dat er links van de weg gratis donuts liggen. Kon je er mooi rechts voorbijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
De Meidenloop, kletstantes galore. MoBlo had er een prachtig stukkie satire over, maar ik liep dus achter Patries en Helma en dinges he, en mooi dat ze me er niet langs lieten.![]()
![]()
![]()
Misschien dat je jezelf terug kan vinden op die aktiefotosite. En dan zien wie er naast/vlak voor je liepen en zo je tijd opzoeken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:57 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ook niet echt. Ik heb 33'16" geklokt, maar ik vergat op stop te drukken na het finishen, dus ik weet niet hoeveel daar nog af kan. Oh, ik heb echt zoooo de pest in. Ik heb al gemaild, hopelijk kunnen ze me alsnog opnemen in de uitslagen ofzo, op basis van degene voor en achter mij, maar als mijn chip bij de start óók niet gezien is gaat dat -em natuurlijk ook niet worden. Grrrmbl..!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
@Webkim: Ga dan zoeken vóór mijn foto, want ik had een nettotijd van 33:23quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien dat je jezelf terug kan vinden op die aktiefotosite. En dan zien wie er naast/vlak voor je liepen en zo je tijd opzoeken?Officiële tijd was ruim 40 min.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Knap hoor Yuki.
maar ook de anderen'.
Thanks beiden!quote:
Ben benieuwd hoe Darkelf het heeft gehad. Zij was de enige van onze lopers die 10km gelopen heeft, toch?
Bodychecks ftw! Serieus, je hebt een mond, handen en een rennend lichaam.. BAM! En dan, sorry, ik dacht dat ik bezig was met een hardloopwedstrijd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
De Meidenloop, kletstantes galore. MoBlo had er een prachtig stukkie satire over, maar ik liep dus achter Patries en Helma en dinges he, en mooi dat ze me er niet langs lieten.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Uiteraard. Gewoon er doorheen. Het is verplicht rechts te houden dus als je er links voorbij wil moet dat gewoon kunnen.![]()
Op Twitter heb ik iemand die ook de 10km liep. Die vond het pittig, warm en ook de drukte hielp niet echt mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Thanks beiden!
Ben benieuwd hoe Darkelf het heeft gehad. Zij was de enige van onze lopers die 10km gelopen heeft, toch?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dat wist een groot deel van de 'meiden' dus nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:29 schreef Drassss het volgende:
Uiteraard. Gewoon er doorheen. Het is verplicht rechts te houden dus als je er links voorbij wil moet dat gewoon kunnen.
Ik heb geprobeerd zo netjes mogelijk in te halen, maar zal ook wel zo nu en dan voor iemands voeten gesprongen zijn. Sorry
Verder heb ik me ook wel geërgerd aan dames die met z'n 3en naast elkaar op een slakkentempo liepen, of spontaan met z'n 3en naast elkaar gingen wandelen. Wandelen is prima, soms kan je niet anders... Maar duik dan ff naar rechts en ga achter elkaar lopen pleaseDan heeft de rest van het veld er geen last van.
Ik kreeg trouwens 1 keer sorry toen ik inhaalde en iemand me aanstootte... Terwijl dat volgens mij meer mijn fout was
Het was zeker warm, maar door de gehele sfeer en de ontlading heb ik eigenlijk nergens last van gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op Twitter heb ik iemand die ook de 10km liep. Die vond het pittig, warm en ook de drukte hielp niet echt mee.Nou liep ik ook "maar" 5 km, weet niet hoe zwaar ik het gehad zou hebben bij de 10.
Maar gezien de flow waar ik in kwam (en ik denk dat ik nu wel een heuse runner's high gehad heb) vloog ik voor m'n gevoel over het parcours en wilde ik na de finish eigenlijk nog een rondje
Wandelen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wist een groot deel van de 'meiden' dus niet
Ik heb geprobeerd zo netjes mogelijk in te halen, maar zal ook wel zo nu en dan voor iemands voeten gesprongen zijn. Sorry
Verder heb ik me ook wel geërgerd aan dames die met z'n 3en naast elkaar op een slakkentempo liepen, of spontaan met z'n 3en naast elkaar gingen wandelen. Wandelen is prima, soms kan je niet anders... Maar duik dan ff naar rechts en ga achter elkaar lopen pleaseDan heeft de rest van het veld er geen last van.
Ik kreeg trouwens 1 keer sorry toen ik inhaalde en iemand me aanstootte... Terwijl dat volgens mij meer mijn fout wasHoezo doe je dan mee vraag ik mij dan af... Bij kramp kan ik het begrijpen
![]()
Begrijp het wel daar niet van. Er zullen vast heel veel beginners tussen hebben gezeten dus weten die veelquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wist een groot deel van de 'meiden' dus niet
Ik kreeg trouwens 1 keer sorry toen ik inhaalde en iemand me aanstootte... Terwijl dat volgens mij meer mijn fout was
Achja vaak lossen mensen het netjes op, maar soms moet je ze even aantikken. Het is niet anders![]()
![]()
Ik zag vooral veel wandelen vanaf 3,5 - 4 km. En ik kreeg zelf ook heel even steken in m'n zij na ruim 4 km, dus ik denk dat het vanwege kramp was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wandelen?Hoezo doe je dan mee vraag ik mij dan af... Bij kramp kan ik het begrijpen
Overigens ook wandelende dames nog voor het 2 km punt. Dan vraag ik me af of je wel voldoende getraind bent...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Uiteraard niet, maar als Patricia meedoet kan jij als Beppie niet achterblijven hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag vooral veel wandelen vanaf 3,5 - 4 km. En ik kreeg zelf ook heel even steken in m'n zij na ruim 4 km, dus ik denk dat het vanwege kramp was.
Overigens ook wandelende dames nog voor het 2 km punt. Dan vraag ik me af of je wel voldoende getraind bent...![]()
![]()
Helma, Patries en Mel weten dat nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Begrijp het wel daar niet van. Er zullen vast heel veel beginners tussen hebben gezeten dus weten die veel
Achja vaak lossen mensen het netjes op, maar soms moet je ze even aantikken. Het is niet anders
Ik durfde niet zo goed, zocht zelf met slalommen wel een manier om erlangs te komen. Maar misschien had ik best even iemand mogen aantikken om te vragen of ik er even langs kon.
Ach ja. Ergens vind ik het ook een kwestie van logisch nadenken. Ik ben ook geen ervaren loopster, in 2007 de Marikenloop gedaan en sindsdien is dit mijn eerste evenement. Maar ik snap ook dat je rechts moet gaan lopen als je rustiger aan wil doen.
Overigens bij de drinkpost: blijf aan de kant van de drinkpost lopen (links in dit geval) zodat de niet-drinkers gewoon kunnen passeren aan de rechterkant.
Dames die wandelden met hun bekertje, zowel links, midden als rechts op het parcours... Dan ben je toch niet slim bezig?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar als Patricia meedoet kan jij als Beppie niet achterblijven he
Iemand die voor de 5 traint gaat tot z'n max. Iemand die de 10 loopt ook. Bedacht ik me van de week. Dus daar zou toch weinig verschil in zitten? Je loopt naar je eigen kunnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was zeker warm, maar door de gehele sfeer en de ontlading heb ik eigenlijk nergens last van gehadNou liep ik ook "maar" 5 km, weet niet hoe zwaar ik het gehad zou hebben bij de 10.
Maar gezien de flow waar ik in kwam (en ik denk dat ik nu wel een heuse runner's high gehad heb) vloog ik voor m'n gevoel over het parcours en wilde ik na de finish eigenlijk nog een rondje
Logisch nadenken is soms erg lastig voor mensenAls ik tijdens het hardlopen soms mensen verbaasd hoor roepen waarom ik links van de weg loop... tja.
![]()
True. Ik denk alleen dat de warmte wel meer vat op je heeft naarmate je langer loopt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Iemand die voor de 5 traint gaat tot z'n max. Iemand die de 10 loopt ook. Bedacht ik me van de week. Dus daar zou toch weinig verschil in zitten? Je loopt naar je eigen kunnen.
Ik kan er nu ook weinig zinnigs over zeggen trouwens, ik zit alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
op de bank
True to that. Vocht en mineraaltekort e.d.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
True. Ik denk alleen dat de warmte wel meer vat op je heeft naarmate je langer loopt.
Ik kan er nu ook weinig zinnigs over zeggen trouwens, ik zit alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
op de bank
Gewoon lekker genietenOp naar de volgende run next week!
Het sloopt je wat sneller, waardoor een iets te hard tempo fataal kan zijn. Daarom vind ik het altijd heerlijk als het 10/15 graden max is zonder zon als ik echt voor prestatie tijden ga, maar wanneer ik gewoon lekker een rondje wil lopen is +20C weer prima![]()
![]()
Zo jammer dat een boel Truusjes en Harry's het even denkt te kunnenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag vooral veel wandelen vanaf 3,5 - 4 km. En ik kreeg zelf ook heel even steken in m'n zij na ruim 4 km, dus ik denk dat het vanwege kramp was.
Overigens ook wandelende dames nog voor het 2 km punt. Dan vraag ik me af of je wel voldoende getraind bent...Dan houdt je de boel voor de wel getrainde lopers op.
![]()
Deze man spreekt de waarheidquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Drassss het volgende:
Het sloopt je wat sneller, waardoor een iets te hard tempo fataal kan zijn. Daarom vind ik het altijd heerlijk als het 10/15 graden max is zonder zon als ik echt voor prestatie tijden ga, maar wanneer ik gewoon lekker een rondje wil lopen is +20C weer prima
Hey! Geen Harry's he?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zo jammer dat een boel Truusjes en Harry's het even denkt te kunnenDan houdt je de boel voor de wel getrainde lopers op.
Die mochten niet meedoen aan de meidenloop
Die staken alleen over, dwars door het deelnemersveld![]()
Nee maar met andere lopen welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey! Geen Harry's he?Die mochten niet meedoen aan de meidenloop
Die staken alleen over, dwars door het deelnemersveld![]()
![]()
![]()
En stonden te stomen langs de zijkant?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey! Geen Harry's he?Die mochten niet meedoen aan de meidenloop
Die staken alleen over, dwars door het deelnemersveld
Te stomen? Als inquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
En stonden te stomen langs de zijkant?met sigaret, shag, sigaar of joint? Ja
Maar daar waren ook Anita's bij hoor
Morgenvroeg ga ik beginnen met mijn schema 10km in 40 minuten
12 x 200 meter in 44 seconde met 1 min pauze + in/uitloop van 1.5km
Zin in![]()
![]()
Ja, dat inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te stomen? Als inmet sigaret, shag, sigaar of joint? Ja
Maar daar waren ook Anita's bij hoor
Want van sporten wordt je moequote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Te stomen? Als inmet sigaret, shag, sigaar of joint? Ja
Maar daar waren ook Anita's bij hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roken moet je zelf weten, maar ik vind het wel op z'n minst onbedachtzaam als je langs een parcours van een loopevenement gaat staan rokenquote:Gelukkig weinig last van gehad, ik liep steeds ver genoeg bij ze vandaan
3:20, als ik netto van bruto aftrek. Waarom wilde jouw collega achteraan? Lijkt me dat je daar meer langzame lopers/wandelaars tegenkomt, maar ja, misschien ook weer minder van die snelle snijders waar ik 't over had?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik ookIk zeur
Waar stond jij in het startvak? Of betere vraag misschien, hoe lang duurde het voordat jij over de start ging?![]()
Dat had ik de laatste keer dus wel, ben je zo'n 50 meter voor de finish, buiten adem, kom je in een wolk rookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Roken moet je zelf weten, maar ik vind het wel op z'n minst onbedachtzaam als je langs een parcours van een loopevenement gaat staan rokenGelukkig weinig last van gehad, ik liep steeds ver genoeg bij ze vandaan
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij was bang voor geduw en getrek voorin, omdat het daar echt veel drukker was met starten dan waar wij stonden. Verder loopt ze zeker in het begin niet snel, dus dan is achterin ook wel weer fijner starten.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:00 schreef Sheriam het volgende:
[..]
3:20, als ik netto van bruto aftrek. Waarom wilde jouw collega achteraan? Lijkt me dat je daar meer langzame lopers/wandelaars tegenkomt, maar ja, misschien ook weer minder van die snelle snijders waar ik 't over had?
Ik weet wel dat ik een volgende keer wat meer in het midden wil starten. Ik eindigde nu net na het midden tov de rest, dus misschien dat als ik iets meer vooraan gestart was mijn tijd nog net even beter was geweest. En iig niet dik 7 minuten voor je een keer kunt starten
*SNUIFFFFF* asfalt onder mn voeten en in mn longen * SNUIFFF AAHHHHHHHH LEKKAH *quote:Op zondag 1 juli 2012 00:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat had ik de laatste keer dus wel, ben je zo'n 50 meter voor de finish, buiten adem, kom je in een wolk rook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Love itquote:Op zondag 1 juli 2012 00:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*SNUIFFFFF* asfalt onder mn voeten en in mn longen * SNUIFFF AAHHHHHHHH LEKKAH *
Epicquote:Op zondag 1 juli 2012 00:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ekte baas neemt dan gewoon een waterpistool psitool mee naar zo'n loop![]()
Zo´n ding op je rug tijdens de 10 km en dan op het laatst gebruiken
Liefjes, ik ga nagenieten in bed (en hopelijk heel snel slapen)
Welterusten en tot morgen
Laten we een deal sluiten! Als we teovallig een 10 samen lopen met lekker weerquote:Op zondag 1 juli 2012 00:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Epic![]()
[ afbeelding ]
Zo´n ding op je rug tijdens de 10 km en dan op het laatst gebruikenSupersoaker time
![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:18 schreef Yuki het volgende:
Liefjes, ik ga nagenieten in bed (en hopelijk heel snel slapen)
Welterusten en tot morgenSjouw jij 'm dan meequote:Op zondag 1 juli 2012 00:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Laten we een deal sluiten! Als we teovallig een 10 samen lopen met lekker weerSupersoaker time
?
Dan regel ik twee vrienden langs de zijkant met zo'n ding die 'm wel afgeven aan onsquote:
Ga dan maar vlak voor de finish staan. Dan zie je het het bestquote:
Godver.. de muggenbulten die ik 1.5 week geleden heb opgelopen tijdens het hardlopen blijken processierups haartjes te zijn, en het blijft zich verspreiden![]()
![]()
Oke, ik kom even binnen vallen. Door mijn thesis heb ik jammer genoeg geen tijd om dit topic bij te houden, maar ik blijf wel lopen natuurlijk!
Net de midzomernachtrun in Gent gelopen en kreeg zowaar peptalks van Maleduck en Yuki. Heel erg bedankt daarvoor!
Allemaal goed blijven lopen en gezond blijven! Hopelijk tot snel
Edit: voor de geïnteresseerden http://www.endomondo.com/workouts/mc0lmSEQHnw
De officiële tijd is 1:27:33. Ben er dik tevreden mee, maar weet eigenlijk niet goed waar het finishpoortje stond.![]()
![]()
Heb een kei plezante dag gehad, eerst lekker bij mijn loopmaatje in de tuin gehangen en gegeten en toen op naar Utrecht.
Mooi parcours, super gezellige sfeer, en ik ben dól op Utrecht dus t was een feest om door de stad te lopen, sfeer, terrasjes, de dom, veel publiek, bandjes, de tolsteeg, echt leuk!
. Maar amai wat een ellende zeg die 5 en 10 km die samen startte.![]()
Niét te doen. De eerste 5 km kwam er geen vaart in, babbelende wandelende vrouwen overal op het parcours en in de weg, vrouwen die na 2 km al puffend aan wandelen waren en gewoon niét aan de kant gingen, vrouwen die water gingen halen en dan al drinkend weer 4 man breed verder wandelden...![]()
en na de 5 km kwam er eindelijk ruimte maar als je eerst 5 km nauwelijks snelheid hebt kunnen maken en continue zigzaggend moet lopen, dan weer harder, dan wéér afremmen... dan kom je er gewoon niet meer in dus we hebben los gelaten... zennnn![]()
en gewoon verder gelopen en we zagen het wel
1 uur 5 werd het, wat omstandigheden betreft: warmte/benauwd/oponthoud op het parcours, om mensen heen lopen die continue overstaken... ben ik tevreden.
Tijd had scherper gekund maar ja dan moet het wel kúnnen..
T was een loop, wedstrijd lopen was er niet bij.
Maarrrr heb wel een super gezellige dag gehad, fijn gelopen met mijn loopmaatje en verder was alles gezellig dus toch tevreden (ook al zou je dat niet zeggen na mijn relaas)
Maar ik hoop bij god, en ik weet niet of ik mee wil doen, dat ze volgend jaar die 5 en 10 km splitsen en voor de 10 desnoods startvakken gebruiken. Als ze de 5 een half uur eerder hadden laten starten was het allemaal véél beter gegaan voor iedereen
[ Bericht 5% gewijzigd door DarkElf op 01-07-2012 02:21:21 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: