Ik denk dat het Tywin daar inderdaad om ging ja, maar Jaime's aanval op Ned is dan ten eerste niet handig geweest voor eventuele onderhandelingen en ten tweede meer een ondoordachte woedeuitbarsting richting de Starks vanuit Jaime dan dat het een positief effect had op de bevrijding van Tyrion.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:43 schreef Khaleesi het volgende:
BTW: Bellatrix heeft gelijk.
Het bevrijden van Tyrion ging eigenlijk helemaal niet om family honor, fuck wat de massa vindt.![]()
Het ging er puur om om Tyrion uit de handen van de vijand te krijgen teneinde een betere strategische positie te krijgen
quote:[..]
Daar was ik al bang voor... Excuses![]()
Ik kan beter alles inslikken wat ik de voorgaande 5 posts geluld heb
Hij is wel degelijk kreupel als hij daarachter komt, en hij staat zelfs op zijn wandelstokje te leunen als hij Cersei confronteert ermee.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:48 schreef Khaleesi het volgende:
- Wat volgorde betreft: totally wrong idd
- Wat Ned en incest betreft: hij was toch echt nog niet kreupel toen ie dat boek van Pycelle inzag en die Baratheon stamboom zag
* Khaleesi schaamt zich diep en gaat verder haar grote mond houdenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij is wel degelijk kreupel als hij daarachter komt, en hij staat zelfs op zijn wandelstokje te leunen als hij Cersei confronteert ermee.
Haha, gewoon seizoen 1 nog eens kijken! Heb je die nog een keer bekeken voordat seizoen 3 komtquote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
* Khaleesi schaamt zich diep en gaat verder haar grote mond houden
Ik volg een paar [USA] topics over series, en ben dan altijd weer jaloers op zulke posts. Mensen die de serie 'net' ontdekt hebben en nog een of meerdere seizoenen kunnen kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
Einde van het eerste seizoen net gezien, morgen maar seizoen 2 downloaden
Dat einde met Dany
Ben jij niet 2 dagen geleden begonnen met kijken oid?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Snowbells het volgende:
Einde van het eerste seizoen net gezien, morgen maar seizoen 2 downloaden
Dat einde met Dany
Ik MOEST het afkijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben jij niet 2 dagen geleden begonnen met kijken oid?
Doen, heb ik ook gedaan, je rolt er zo in omdat het boek 3 eigenlijk naadloos aansluit op seizoen 2.. Paar characters die je ff moet Googlen, omdat die niet in de serie voorbij komen, maar je hoeft iig niet nog 245 dagen te wachten om te weten hoe het verder gaatquote:Op zondag 8 juli 2012 22:45 schreef EllaN het volgende:
Hoppa, ik heb 2 weken geleden GoT ontdekt en ben nu bij met kijken.
WAT een serie. Deze zomer misschien ook maar eens aan de boeken beginnen.
Ik wilde eigenlijk the Lord of the Rings en (niet lachen) The Hunger Games lezen deze zomer, maar ik vrees dat deze boeken voor gaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:12 schreef chiren het volgende:
[..]
Doen, heb ik ook gedaan, je rolt er zo in omdat het boek 3 eigenlijk naadloos aansluit op seizoen 2.. Paar characters die je ff moet Googlen, omdat die niet in de serie voorbij komen, maar je hoeft iig niet nog 245 dagen te wachten om te weten hoe het verder gaat
Wanneer seizoen 3 begint, is het alsnog leuk om te zien hoe hetgeen je je inbeeldde, verfilmd is
Ben een groot fan maar begon mij ook te irriteren af en toe.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:39 schreef Darkestrah het volgende:
Net klaar met seizoen twee. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik die Daenerys behoorlijk irritant vind worden met haar draken en shit. Arrogant vooral.
Erachter komen en confronteren zijn 2 verschillende dingen he.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij is wel degelijk kreupel als hij daarachter komt, en hij staat zelfs op zijn wandelstokje te leunen als hij Cersei confronteert ermee.
Heb het nog eens teruggekeken en het klopte welquote:Op zondag 8 juli 2012 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Erachter komen en confronteren zijn 2 verschillende dingen he.
Als hij hem meteen koud had gemaakt had hij al helemaal stront aan de knikker, want dan had hij er geen "goede" reden voor.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heb het nog eens teruggekeken en het klopte wel
Ik had het dus helemaal fout.
Maar hoe dom is het om die Ned eerst neer te steken en daarna vrolijk door de Red Keep rond te laten dartelen????Beter had Jaime hem gelijk koudgemaakt natuurlijk...
Het was enkel een voorbeeld dat makkelijk terug te vinden is op bijvoorbeeld youtube, die confrontatie. Erachter komen doet Ned ook als kreupele, maar dat weet Khaleesi ook weer.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Erachter komen en confronteren zijn 2 verschillende dingen he.
Je mist wel erg veel (meer dan wat ontbrekende karakters) als je bij boek 3 begint, vooral door het overslaan van ACoK.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:12 schreef chiren het volgende:
[..]
Doen, heb ik ook gedaan, je rolt er zo in omdat het boek 3 eigenlijk naadloos aansluit op seizoen 2.. Paar characters die je ff moet Googlen, omdat die niet in de serie voorbij komen, maar je hoeft iig niet nog 245 dagen te wachten om te weten hoe het verder gaat
Wanneer seizoen 3 begint, is het alsnog leuk om te zien hoe hetgeen je je inbeeldde, verfilmd is
Had ik ookquote:
Hunger Games zijn prima boeken, op het vervelende hoofdpersonage naquote:Op zondag 8 juli 2012 23:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk the Lord of the Rings en (niet lachen) The Hunger Games lezen deze zomer, maar ik vrees dat deze boeken voor gaan.
http://www.bol.com/nl/s/b(...)html?_requestid=8168quote:Op maandag 9 juli 2012 01:40 schreef Snowbells het volgende:
Hoeveel boeken zijn er? En ook Nederlands vertaald? Want dan haal ik ze deze week allemaal
(nederlands leest net wat prettiger)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |