abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113919930
Meer casting nieuws!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Khaleesi op 08-07-2012 12:45:48 ]
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  zondag 8 juli 2012 @ 12:37:41 #212
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113920110
Dikke, vette spoiler.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_113920340
Hoe is dit een spoiler? -O-

Nevermind fixed it :)

[ Bericht 23% gewijzigd door Khaleesi op 08-07-2012 12:50:02 ]
pi_113920604
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:31 schreef Khaleesi het volgende:
Meer casting nieuws!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf nu niet te klikken/kijken.... Maar ben wel benieuwd ;p
  zondag 8 juli 2012 @ 12:54:06 #215
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_113920624
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:53 schreef Vieuw het volgende:

[..]

Ik durf nu niet te klikken/kijken.... Maar ben wel benieuwd ;p
Geloof me, niet doen als je de boeken niet heb gelezen.
  zondag 8 juli 2012 @ 12:55:52 #216
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113920684
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:44 schreef Khaleesi het volgende:
Hoe is dit een spoiler? -O-

Nevermind fixed it :)
Omdat je nav de serie niet wist of hij nog leefde of niet.
pi_113920741
Er was geen enkele reden om aan te nemen dat hij overleden zou zijn :)

En niet-boeklezers, het gaat niet over Syrio _O-

quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Blijkbaar vervult die acteur X dan nogal een belangrijke rol, iets wat ik niet direct op kon maken uit dat spoiler-nieuwtje.... Voor hetzelfde geld ging het over een cameootje van een paar minuten.... :P
pi_113920839
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Oke bedankt! Dan houd ik het voor mezelf een verrassing.

En niet over Syrio, nu ben ik echt heel benieuwd haha. Dan gok ik op Benjen maar die kan niet gecast worden want die was al gecast. Zeg maar niks ik wacht wel een 250 dagen :P
  zondag 8 juli 2012 @ 13:01:29 #219
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113920859
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:57 schreef Khaleesi het volgende:
Er was geen enkele reden om aan te nemen dat hij overleden zou zijn :)

En niet-boeklezers, het gaat niet over Syrio _O-
Hij was wel van de aardbodem verdwenen. Maar hij speelt ook wen kleinere rol in de serieot nu toe.
pi_113921037
Stresvol dit :p, ik wil weten wie het is uit nieuwschierigheid, maar het is beter van niet.. Lastig!
pi_113921078
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:06 schreef Vieuw het volgende:
Stresvol dit :p, ik wil weten wie het is uit nieuwschierigheid, maar het is beter van niet.. Lastig!
Het is Syrio, Syrio komt terug :')
pi_113921218
Hmm ik hoop dat je liegt, want dat zou ik echt tof vinden alleen als t straks niet zo is mis ik hem, zit ik de hele serie naar hem uit te kijken :p. Lieg je niet, wow spoiler! haha.
pi_113933392
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:02 schreef Pek het volgende:

[..]

Buiten bovengenoemde scene met de hoertjes kan ik ook niet 1-2-3 een andere bedenken waar Jaime en Tyrion samen in zitten. Tyrion vertrekt naar the Wall met Jon en tegen de tijd dat hij eindelijk terugkomt in King's Landing, is Jaime al gevangen door Robb. Toch?
Vergeet Jaime's reactie niet op het nieuws dat Tyrion gevangen genomen was door Catelyn Stark.
  zondag 8 juli 2012 @ 18:31:30 #224
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_113935141
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Vergeet Jaime's reactie niet op het nieuws dat Tyrion gevangen genomen was door Catelyn Stark.
wat was dat ook alweer?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zondag 8 juli 2012 @ 18:47:55 #225
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_113935982
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:31 schreef Rahl het volgende:

[..]

wat was dat ook alweer?
Volgens mij jaagde hij Ned in de straten op omdat Tyrion gevangen werd gehouden door zijn vrouw.
Laffe huichelaar
pi_113936308
Ja en hij stak een beetje een speer door zijn been.
En liet een aantal van zijn mannen afslachten.

Dat werk een beetje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_113936757
Speer door been was overduidelijk niet Jaime's idee :s)

+ zal Jaime dat denk ik eerder voor de family name gedaan hebben dan zijn liefde voor Tyrion.
+ wist ie dacht ik dat Ned op de hoogte was dat hij met Cersei de lakens deelde :)
pi_113937001
Het lijkt me sterk dat Jaime dat deed voor de family name. Hij wilde gewoon zijn broer terug die toen onder valse aanklachten werd vastgehouden. (dat weet hij, want hij was eigenlijk degene die het had gedaan). Ik zie in ieder geval meer redenen om aan te nemen dat hij zoiets zou doen voor zijn broer dan voor de 'naam' van de familie.
Conscience do cost.
  zondag 8 juli 2012 @ 19:19:58 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_113937456
Tywin was het er geloof ik niet bepaald mee eens dat hij dat deed, dus voor de family name deed ie het niet.
Laffe huichelaar
  zondag 8 juli 2012 @ 19:21:44 #230
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_113937547
Tywin zei toch in die tent dat Jaime wat rustiger aan moest doen.

''The lion doesn't concern himself with the opinion of the sheep'', dat werk.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_113937689
Ik ben nu bij ep 8 van het eerste seizoen :D
  zondag 8 juli 2012 @ 19:25:14 #232
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_113937720
In aflevering 2 van seizoen 1 hadden Tyrion en Jaime ook een goed moment samen.

quote:
Jaime: Well, even if the boy lives, he'll be a cripple, grotesque. Give me a good, clean death any day.
Tyrion: Speaking for the grotesques, I'll have to disagree. Death is so final. Whereas life, ah life is so full of possibilities. I hope the boy does wake, I'd be very interested to hear what he has to say.
Jaime: My dear brother, there are times you make me wonder whose side you're on.
Tyrion: My dear brother, you wound me. You know how much I love my family.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_113937899
Okee, I stand corrected :P
Heb gewoon maar weinig affectie tussen de twee broers opgevangen tijdens de weinige momenten dat we ze samen gezien hebben. Dacht dat ze niet echt een band hadden, buiten het feit dat ze als teleurstellingen gezien worden door hun vader.

Plus staat mij die preek van Tywin terwijl ie een hert aan het gutten was nog bij, waarbij ie Jaime wat bijleerde over family honor. Maar dat gesprek was misschien nadat Ned dood was? Weet het even niet meer... ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Khaleesi op 08-07-2012 19:34:03 ]
  zondag 8 juli 2012 @ 19:33:54 #234
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113938145
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Khaleesi het volgende:

+ zal Jaime dat denk ik eerder voor de family name gedaan hebben dan zijn liefde voor Tyrion.
+ wist ie dacht ik dat Ned op de hoogte was dat hij met Cersei de lakens deelde :)
dat idee heb ik ook.
pi_113939936
Ik kreeg juist ook altijd het idee dat Jaime, Tyrion juist wel mocht zoals bovenstaande argumenten zeggen.
pi_113940361
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:06 schreef Khaleesi het volgende:

Tywin en Cersei zijn meer de typetjes die de family name graag hoog houden, Tyrion en Jaime boeit dat beide minder heb ik het idee. Jaime dacht ook geen moment aan de family name toen hij de Kingslayer werd. Het is juist Tywin die vanuit de family name de aanval op de Riverlands inzet, als er iemand is die geen liefde voor Tyrion heeft is het zijn pa wel en niet zijn grote broer.
En volgens mij kwam Ned pas achter de incestrelatie nadat hij kreupel was geworden door toedoen van Jaime.
pi_113941528
Ik heb overigens nooit gezegd dat Jaime een ingebakken gevoel voor family honor heeft, integendeel. :)
Wil alleen maar zeggen dat hij Ned oppakte omdat Tywin hem juist geschooled had over de familie eer.
Maar nogmaals, misschien haal ik volgorde van scenes door elkaar.

Ik weiger te geloven dat zowel Tywin als Jaime enige liefde voelen voor Tyrion. Tywin is te koud en Jaime te egoistisch (doch sympathieker tegenover Tyrion).

Dus Ned oppakken was puur een strategische zet denk ik.
En ik dacht dat Ned toen al wel op de hoogte was dat Joffrey geen Baratheon was en probeerde de stad uit te vluchten.
Wat ik me afvraag is of Jaime al wist dat Ned dit wist, maar zal vast wel.
pi_113941667
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:39 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb overigens nooit gezegd dat Jaime een ingebakken gevoel voor family honor heeft, integendeel. :)
Wil alleen maar zeggen dat hij Ned oppakte omdat Tywin hem juist geschooled had over de familie eer.
Je haalt de scenes door elkaar. Het gesprek tussen Jaime en Tywin komt ná het voorval met Ned en Jory.
Conscience do cost.
pi_113941685
BTW: Bellatrix heeft gelijk.
Het bevrijden van Tyrion ging eigenlijk helemaal niet om family honor, fuck wat de massa vindt. :7
Het ging er puur om om Tyrion uit de handen van de vijand te krijgen teneinde een betere strategische positie te krijgen :)

quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Je haalt de scenes door elkaar. Het gesprek tussen Jaime en Tywin komt ná het voorval met Ned en Jory.
Daar was ik al bang voor... Excuses ;(
Ik kan beter alles inslikken wat ik de voorgaande 5 posts geluld heb :D
pi_113941838
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:39 schreef Khaleesi het volgende:

Ik weiger te geloven dat zowel Tywin als Jaime enige liefde voelen voor Tyrion. Tywin is te koud en Jaime te egoistisch (doch sympathieker tegenover Tyrion).

Dus Ned oppakken was puur een strategische zet denk ik.
En ik dacht dat Ned toen al wel op de hoogte was dat Joffrey geen Baratheon was en probeerde de stad uit te vluchten.
Wat ik me afvraag is of Jaime al wist dat Ned dit wist, maar zal vast wel.
Volgens mij haal je inderdaad de volgorde van de scenes door elkaar.
Ned ging de stad uit omdat Robert hem ontslagen had als Hand of the King nadat ze een aanvaring hadden over wat er met Daenerys moest gebeuren, waardoor Ned geen reden meer zag in King's Landing te blijven. Net toen hij wou vertrekken pakte Jaime hem, pas later leerde Ned over de incestrelatie dus dat heeft sowieso niets met elkaar te maken.
Dat je het verder niet wil geloven is prima maar ik wil alleen aangeven dat je redenaties niet stroken met wat er gebeurt is. En ik denk zelf ook niet dat Tywin liefde voelt voor Tyrion hoor, maar ik denk wel degelijk dat Jaime zijn broertje een warm hart toe draagt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')