Van de rest van de boeken komen er 2 of 3 per boek. Maar het is nog niet helemaal zeker hoeveel boeken er komen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:18 schreef CindieY het volgende:
Hoeveel seizoenen komen er eigenlijk uiteindelijk van GoT? Ben sinds deze week net door seizoen 2 heen, denk tegen april toch wel een rewatch van 1 en 2.
http://www.angelfire.com/ma4/mlarchives/faq/jaqen.html (speculatie)quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:21 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nee hoor, de schrijver heeft min of meer bevestigd dat hij dood is.
Jaqen zat al in de cel toen Syrio Arya les zat te geven. Beetje lastig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:17 schreef keepoww het volgende:
[..]
Dat wordt aangenomen idd, maar lijkt me wel vreemd.
Edit:
aangenomen wordt dat Jaqen Hghar, Syrio Forel is, de leraar van Arya
5 van de 7 geplande boek zijn inmiddels uit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:24 schreef Nielsch het volgende:
Hoeveel boeken zijn er nu? Het laatste boek is nog niet geschreven begrijp ik?
Mja, de schrijver zegt zelf dat hij niet begrijpt dat mensen niet snappen dat hij gewoon dood is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:22 schreef keepoww het volgende:
[..]
http://www.angelfire.com/ma4/mlarchives/faq/jaqen.html (speculatie)
Zijn de eerste 2 seizoen de eerste 2 boeken? Ik vind het wel tricky hoor, iets verfilmen dat nog niet uitgeschreven is. Wist in eerste instantie ook niet dat er boeken van waren, maar ik blijf maar bij de tv-serie danquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:22 schreef Kirov het volgende:
[..]
Van de rest van de boeken komen er 2 of 3 per boek. Maar het is nog niet helemaal zeker hoeveel boeken er komen.
De schrijver schijnt al aan de seriemakers te hebben verteld hoe het verder gaat, voor de zekerheid.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn de eerste 2 seizoen de eerste 2 boeken? Ik vind het wel tricky hoor, iets verfilmen dat nog niet uitgeschreven is. Wist in eerste instantie ook niet dat er boeken van waren, maar ik blijf maar bij de tv-serie dan
Dan kan ie lekker ongestoord doorgaan met zijn mackroket dieet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De schrijver schijnt al aan de seriemakers te hebben verteld hoe het verder gaat, voor de zekerheid.
Ik denk/weet niet dat Jaime en Jorah elkaar gekend hebben??quote:
Met een beetje geluk doet hij één boek per 5 jaar dus nog 9 jaar te gaan. Er komen dan nog 10 seizoenen, komt precies uitquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn de eerste 2 seizoen de eerste 2 boeken? Ik vind het wel tricky hoor, iets verfilmen dat nog niet uitgeschreven is. Wist in eerste instantie ook niet dat er boeken van waren, maar ik blijf maar bij de tv-serie dan
Die zak over zijn hoofd is wel in beeld geweest, wat er daarna gebeurde is in nevelen gehuld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:47 schreef Khaleesi het volgende:
Heb jij dit zien gebeuren? Dat heb ik gemist dan. Dacht niet dat we de Ijzeren mannetjes Winterfell hebben zien verlaten.....![]()
Dat hebben ze niet en daar heeft Jaime het ook niet over.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik denk/weet niet dat Jaime en Jorah elkaar gekend hebben??
Ja, nadat hij knock-out was geslagen kreeg hij een zak over zijn hoofd en werd er geroepen 'let's go home!'quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
He better be lyin'!![]()
[..]
Heb jij dit zien gebeuren? Dat heb ik gemist dan. Dacht niet dat we de Ijzeren mannetjes Winterfell hebben zien verlaten.....![]()
Op dit tempo wordt er hier en daar al gevreesd dat hij dood neervalt voor hij die laatste twee boeken heeft kunnen publiceren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij moet die Jorah toch een keer gezien hebben voor ie kan bepalen of ie hem wel of niet kan verslaan in een duel??quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet en daar heeft Jaime het ook niet over.
het lijkt me idd niet iemand die onder de indruk is van enorme reputatiesquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij moet die Jorah toch een keer gezien hebben voor ie kan bepalen of ie hem wel of niet kan verslaan in een duel??
De makers hebben zelf gezegd waarschijnlijk 7/8 seizoenen nodig te hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:18 schreef CindieY het volgende:
Hoeveel seizoenen komen er eigenlijk uiteindelijk van GoT? Ben sinds deze week net door seizoen 2 heen, denk tegen april toch wel een rewatch van 1 en 2.
Verschillende mogelijkheden;quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij moet die Jorah toch een keer gezien hebben voor ie kan bepalen of ie hem wel of niet kan verslaan in een duel??
Weinig series halen dat aantal. Ik hoop dat GoT zo ver komt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:16 schreef Nagil het volgende:
[..]
De makers hebben zelf gezegd waarschijnlijk 7/8 seizoenen nodig te hebben.
Me 2.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:22 schreef Young_David het volgende:
[..]
Weinig series halen dat aantal. Ik hoop dat GoT zo ver komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |