Laat juist goed zien dat hij dapper (of gestoord) is, waardoor de soldaten meer vertrouwen krijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik begreep later dat hij niet is opgepakt, maar ergens is het wel onlogisch eigenlijk dat hij de tijd heeft gekregen om gewoon terug te gaan naar zijn schip en weg te varen. Maar oh well.
Ik vond het ook al raar dat hij sowieso de eerste was die de ladder langs de muur van King's Landing opklom. Beetje als het CSI-team dat tevens alle invallen doet, slaat ook nergens op.
Ik snap de gedachte, maar het slaat nergens op aangezien de eersten die de ladder opgingen daar nooit levend vanaf kwamen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Laat juist goed zien dat hij dapper is, waardoor de soldaten meer vertrouwen krijgen.
Was dat maar waar, dan keken we nu nog steeds GoTquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Sowieso was het tactisch handiger geweest om de stad maandenlang te omsingelen.
hahaquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan keken we nu nog steeds GoT
Volgens mij vielen ze alleen het gedeelte aan waar de troon zat en niet de hele stad. Als ze alles wilden omsingelen waren er denk ik nog veel meer troepen nodig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik snap de gedachte, maar het slaat nergens op aangezien de eersten die de ladder opgingen daar nooit levend vanaf kwamen...
Sowieso was het tactisch handiger geweest om de stad maandenlang te omsingelen en de bevolking te laten verhongeren dan direct aan te vallen.
Nope ze vielen expres aan bij het Modderpoortje omdat deze het zwakste wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mij vielen ze alleen het gedeelte aan waar de troon zat en niet de hele stad. Als ze alles wilden omsingelen waren er denk ik nog veel meer troepen nodig.
Is speculatie, maar waarschijnlijk:quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef keepoww het volgende:
Op een gegeven moment zegt Jaime Lannister dat maar 3 mannen van hem kunnen winnen in een gevecht, wie bedoelt die daarmee?
Ah ok:quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef Muis006 het volgende:
Vervang die onderste door Ser Barristan Selmy en het klopt denk ik.
Eigenlijk hoort daar ned stark ook bij... Maar jah Em dan hebben we sissaro? nog, die had ook wel van m gewonnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
In een één op één gevecht? Lijkt me niet.
sissaro?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort daar ned stark ook bij... Maar jah Em dan hebben we sissaro? nog, die had ook wel van m gewonnen
Ned is dood though. En wie is Sissaro?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort daar ned stark ook bij... Maar jah Em dan hebben we sissaro? nog, die had ook wel van m gewonnen
jah ik weet zijn naam niet meer, maar hij is in ieder geval dood, de leraar van Aryaquote:
Welnee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort daar ned stark ook bij...
Dat wordt aangenomen idd, maar lijkt me wel vreemd.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is speculatie, maar waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, de schrijver heeft min of meer bevestigd dat hij dood is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:17 schreef keepoww het volgende:
[..]
Dat wordt aangenomen idd, maar lijkt me wel vreemd.
Edit:
aangenomen wordt dat Jaqen Hghar, Syrio Forel is, de leraar van Arya
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |