Welke 4 landen zijn dat, weet je dat? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:57 schreef Nagil het volgende:
[..]
tijd, al verdubbelen ze het budget dan kunnen ze nog maar 10 afleveringen maken. Tenzij je echt met hele verschillende crews gaat werken, en dat doen ze eigenlijk al. Seizoen 3 gaat gefilmd worden in 4 (!!) verschillende landen.
Noord-Ierland, IJsland, Kroatië en Marokko.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:52 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Welke 4 landen zijn dat, weet je dat? Ben ik wel benieuwd naar.
Er is toch wel een bepaalde cliffhanger aan het eind waar ze niet omheen kunnenquote:
Aangezien de eerste 2 boeken ook niet strikt gevolgd zijn (seizoen 1 eindigde met een stuk uit ACOK) en ze hele verhaallijnen gewijzigd hebben, kun je er vanuit gaan dat ze dit komend seizoen ook doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:45 schreef Nagil het volgende:
[..]
Noord-Ierland, IJsland, Kroatië en Marokko.
Overigens hebben de makers van de show aangegeven niet strikt 2 seizoenen van boek 3 te doen, ze gaan gewoon kijken hoever ze komen en hoeven dus niet per sé halverwege boek 3 te zitten aan het eind van seizoen 3 of het laatste hoofdstuk van boek 3 aan het eind van seizoen 4.
Je mist niks in de vorige topics. Hoop gezeik over boekspoilers en wellicht vijf inhoudelijke posts over de serie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben net klaar met het kijken van de eerste aflevering van seizoen 2, maar ik durf dit topic nog niet door te lezen
Die dingen horen ook onduidelijk te blijven. Dat is het leuke eraan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:33 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb gisteren de laatste twee afleveringen van seizoen 2 gekeken. Moet zeggen dat ik de laatste episode een beetje een anti-climax vond. Niet heel slecht ofzo, maar vooral afleverig 9 voelde veel meer als de season finale. Oh well.
Ik had nog wel twee vragen want ik vond twee dingen nogal onduidelijk:
- Bij de slag om King's Landing word het leger van Stannis Baratheon op een gegeven moment aangevallen door het leger van papa Lannister. De Lannisters winnen en ik ging er vanuit dat Stannis opgepakt werd. Echter, de volgende aflevering zag je hem gewoon weer overleggen met Carice en zij had het over een verloren slag, maar niet een verloren oorlog. Hoe is Stannis veilig van het slagveld gekomen en waar heeft hij nu zijn tenten opgezet dan? Onlogisch dat de Lannisters hem niet hebben gedood of gevangen hebben genomen of opgejaagd hebben.
- Op een gegeven moment is Winterfell omsingeld door een leger van 500 man, volgens mij dat leger van de zoon van een van de bannermen van Robb Stark. Theon Greyjoy wil ze aanvallen met 20 man maar word neergeslagen en zijn 20 man besluiten te vertrekken. Een tijdje later is heel Winterfell in de fik gestoken. Wie hebben dat gedaan? En hoe zijn die 20 mannen veilig langs die 500 gekomen?
Stannis wilde doorvechten tot het bittere end maar werd hiervan weerhouden door zijn eigen mannen. Hij is teruggevaren naar Dragonstone. Waren geen Lannister soldaten die hem grepen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:33 schreef Nielsch het volgende:
Hoe is Stannis veilig van het slagveld gekomen en waar heeft hij nu zijn tenten opgezet dan? Onlogisch dat de Lannisters hem niet hebben gedood of gevangen hebben genomen of opgejaagd hebben.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja, maar jammer genoeg gaan er 2 gelijk het 3e seizoen al dood.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, die blijven altijd zo klein. Alleen Tyrion Lannister kan er straks op vliegen.
lul je maar wat of doen jullie niet aan spoilers hier?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja, maar jammer genoeg gaan er 2 gelijk het 3e seizoen al dood.
Ja, bij die gevechten moet je goed op de outfits letten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Stannis wilde doorvechten tot het bittere end maar werd hiervan weerhouden door zijn eigen mannen. Hij is teruggevaren naar Dragonstone. Waren geen Lannister soldaten die hem grepen.
Huh spoilers? Dit toch over de serie? Het derde seizoen komt eraan dus ik dacht, dat willen jullie vast wel weten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
lul je maar wat of doen jullie niet aan spoilers hier?
He better be lyin'!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
lul je maar wat of doen jullie niet aan spoilers hier?
Heb jij dit zien gebeuren? Dat heb ik gemist dan. Dacht niet dat we de Ijzeren mannetjes Winterfell hebben zien verlaten.....quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:34 schreef Nielsch het volgende:
- Iedereen mocht blijven leven van Robb Stark als ze Winterfell maar vrijwillig zouden verlaten (behalve Greyjoy, maar die had een zak over zijn hoofd waardoor hij niet herkenbaar was waarschijnlijk).
Ik begreep later dat hij niet is opgepakt, maar ergens is het wel onlogisch eigenlijk dat hij de tijd heeft gekregen om gewoon terug te gaan naar zijn schip en weg te varen. Maar oh well.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Stannis wilde doorvechten tot het bittere end maar werd hiervan weerhouden door zijn eigen mannen. Hij is teruggevaren naar Dragonstone. Waren geen Lannister soldaten die hem grepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |