Jawel hoor, arme zielquote:
Maar juist dan is de TT toch een goede herinnering aan hetgeen waar deze topics voor bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen komt hier om te klagen over 9gag en reposts.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
is dit echt? Mijn maag draait al om als ik er naar kijk zo zeg. Nooit, maar dan ook nooit van mn leven
hij lacht als een blije kleuter die een lolly heeft gekregen.quote:
quote:
Shaquille O'Neil (2,16 m) en zijn (ex-?)vriendin Nicole "Hoopz" Alexander (1,57 m).quote:
quote:
is dat een rl space marine?quote:
Neen. ORS is een mix van suikers, zouten en mineralen. Je kunt het ook gewoon in Nederland kopen (als poeder, niet als opgeloste variant voor zover ik weet).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Romanus het volgende:
[..]
Oral Rehydration Solution. Wij noemen dat meestal gewoon 'water'
Ik scrollde er snel overheen en dacht dat ik Courage the Cowardly Dog zagquote:
Oh ok, dan had ik het misquote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Neen. ORS is een mix van suikers, zouten en mineralen. Je kunt het ook gewoon in Nederland kopen (als poeder, niet als opgeloste variant voor zover ik weet).
quote:
Kijk eens een paar posts naar boven..quote:
kijk eens een paar posts boven jequote:
Nee, wij noemen dat kortweg ORS. Maar wij kopen het in poedervorm en voegen het water er zelf aan toe.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Romanus het volgende:
[..]
Oral Rehydration Solution. Wij noemen dat meestal gewoon 'water'
Dit dusquote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Neen. ORS is een mix van suikers, zouten en mineralen. Je kunt het ook gewoon in Nederland kopen (als poeder, niet als opgeloste variant voor zover ik weet).
Wat een leuk grapje lollerdelolquote:
Iedere keer schrik ik weer.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
was deze al langs geweest? moet een fokker zijn
http://www.facebook.com/profile.php?=373534832373
Je moet aangemeld zijn om deze pagina te bekijken.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat ben jij voor kneus dat je een account aanmaakt om dit totale humorloze huzarenstukje van jou en je vrienden te spammenquote:
Ik snap het wel hoor. Maar maak er dan een goed topic over, goede opmaak, goed verhaal erachter. En dan laten maken of kraken. Niet snugger om op deze manier aan te pakken in ieder geval.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kneus dat je een account aanmaakt om dit totale humorloze huzarenstukje van jou en je vrienden te spammen
Nouja, hij maakt een beetje goed door zijn kwaliteitsposts in andere topicsquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Maar maak er dan een goed topic over, goede opmaak, goed verhaal erachter. En dan laten maken of kraken. Niet snugger om op deze manier aan te pakken in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaarne.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:28 schreef Dimens het volgende:
Altijd dat eeuwige gezeik over humor hier. Moet ik soms het kattenplaatje posten?
Humor is per persoon verschillend, kun je niks aan doen verderquote:Op maandag 2 juli 2012 15:28 schreef Dimens het volgende:
Altijd dat eeuwige gezeik over humor hier. Moet ik soms het kattenplaatje posten?
Inderdaad:quote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Humor is per persoon verschillend, kun je niks aan doen verder
quote:
Ik vind het anders ook totaal geen humor hoor (even testen of de mod dit keer weer de post gaat verwijderen ipv. de mensen die erover zeiken)quote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Humor is per persoon verschillend, kun je niks aan doen verder
Die's ook nog maar 20 keer gepost sjesusquote:
lijkt op deze gast...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:27 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dit is hem nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
He bedankt mijn oren zijn aan stront. Stuur je de rekening voor mijn gescheurde trommelvliezen nog wel.quote:
Volgens mij mis ik hier iets... Of zie ik het gewoon niet goed.quote:
Uhhhh... het beweegt gewoon hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik hier iets... Of zie ik het gewoon niet goed.
En waarom is het een gif als het niet beweegt?
Nope, beweegt vrijwel direct. Internet je vanuit Afrika via de telefoon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wanneer dan, moet ik eerst 10 minuten wachten ofzo?
Haha nee.. Ik begrijp het niet want de andere gifjes op deze pagina bewegen wel gewoon, net als jou UI.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, beweegt vrijwel direct. Internet je vanuit Afrika via de telefoon?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, beweegt vrijwel direct. Internet je vanuit Afrika via de telefoon?
Er zijn zat hoge druk spuiten waar je gewoon mee door rubberen laarzen heen spuit. En dus ook je tenen er vanaf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah zo'n hogedrukspuit is best krachtig en zelfs pijnlijk op zo'n korte afstand
Nee dat is het niet, en wat dan nog als het wel zo zou zijn?quote:
sorry broquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
He bedankt mijn oren zijn aan stront. Stuur je de rekening voor mijn gescheurde trommelvliezen nog wel.
Twee jaar geleden brandwonden opgelopen door zo'n ding. Ging dwars door mijn spijkerbroek heen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn zat hoge druk spuiten waar je gewoon mee door rubberen laarzen heen spuit. En dus ook je tenen er vanaf.
ZO HARD GESPOTEN DAT JE ER BRANDWONDEN VAN KREEG, HAHA.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Twee jaar geleden brandwonden opgelopen door zo'n ding. Ging dwars door mijn spijkerbroek heen.
Scherp, ik blijf het wel raar vinden dat er geen verschil zit tussen de enkelvoudige en meervoudige vorm.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef falling_away het volgende:
[..]
heeft een beetje met dit liedje te maken
ecto's en endo'squote:Op woensdag 4 juli 2012 01:46 schreef wuuht het volgende:
waz met hun kickboks fabriek(en hoe ze sws kickboksen
Wat wil je duidelijk maken met die filmpjes?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:56 schreef wuuht het volgende:
[..]
daar over beginnen als het over vechtsport gaat
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:00 schreef wuuht het volgende:
die eerste is wel dik
en die tweede is gespierd maar wel een ecto hij heeft alleen hard getraint
Volgens mij snap je me niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:13 schreef wuuht het volgende:
[..]
volgens mij weet je niet wat je eigen meme betekent
was het maar zoquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:17 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Volgens mij snap je me niet.
Zit je toevallig in de video omdat je je zo aangevallen voelt?
Precies.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:19 schreef wuuht het volgende:
[..]
was het maar zo
"O RLY?", een afkorting van "Oh, really?" (Engels voor "O, echt waar?") is een populair internetfenomeen dat vaak afgebeeld wordt door middel van een plaatje van een sneeuwuil. Vaak wordt de uitdrukking in een sarcastische context gebruikt (bijvoorbeeld als reactie op iets dat overduidelijk is). Het gebruikelijke antwoord op "O RLY?" is "YA RLY!" ("Yeah, really.", Engels voor "ja, echt waar."), waar dan weer op wordt gereageerd met "NO WAI!" ("No way!", Engels voor "Nee joh!")
maar eerst zeg je dit dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Precies.
Je beschrijft ff wat er op de video te zien is... daarom gebruik ik m en klopt het gewoon.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat wil je duidelijk maken met die filmpjes?
Dat zijn gespierde gasten.
Waarin heb ik niet gelijk?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:25 schreef wuuht het volgende:
[..]
dat soort dingen zeggen als je ziet dat je geen gelijk hebt
dat je de meme goed gebruiktquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Waarin heb ik niet gelijk?
Dikke offtopic maar goed.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Jawel want wat jij beschrijft is gewoon te zien en dus obvious.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat wil je duidelijk maken met die filmpjes?
Dat zijn gespierde gasten.
Ja en dan ga je ff zeggen dat het idd gespierde gasten zijn.quote:
hij is vast heel sterk en heeft veel spieren maar hij is niet gespierdquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja en dan ga je ff zeggen dat het idd gespierde gasten zijn.
Alleen bij de een zit er vet overheen en de ander traint ervoor... no kidding? traint hij echt joh?
heel sterk en heeft veel spieren maar is niet gespierd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:37 schreef wuuht het volgende:
[..]
hij is vast heel sterk en heeft veel spieren maar hij is niet gespierd
en die ene is wel een ecto
Dik heeft veel spiermassa.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:50 schreef wuuht het volgende:
OMG ik post filmpjes van een endo en een ecto mma fighter om aan te tonen dat je bij vechtsport prima endo of ecto kan zijn.
dan zeg jij dat het allebij gespierde gasten zijn.
dan zeg ik dat die eerste dik is
en dan laat jij blijken dat je dat super obvious vind
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:44 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Hoi ik ben bezig met krachttraining, weten jullie misschien goede shakes om gespierd te worden? gr
Oh ik dacht dat de boel was overgenomen door scholieren.com.quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
Wtf ik dacht dat ik.op fok! zat ipv tussen de dames van het dutchbodybuildforum
Die was wel vrij ernstig jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:27 schreef Mirel het volgende:
Ik kan hem niet vinden, was zo'n kutpagina over een dude die van pony's hield en ineens ergens tussendoor ging het over jonge meisjes. Ineens werd het creepy![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha wat een geweldige gastquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:30 schreef henkde_j het volgende:
Nog een pareltje. Velen al wel bekend denk ik
http://www.twolefthands.nl/
Ja maar hij is best wel cool hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:30 schreef henkde_j het volgende:
quote:September 2010
Hildo's dakreparatie heeft niet helemaal tot het resultaat geleid wat hij had gehoopt. De lekplekken zijn toch wel erger geworden. Nu, inmiddels 4 jaar later, begint het plafond een beetje naar beneden te komen. Tijd om wat te doen!
Die gast is echt een heldquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:30 schreef henkde_j het volgende:
wat is deze?quote:
Als ik op zoek zou zijn naar iemand voor een baan en ik kreeg deze website, dan zou ik het meteen weg klikken en de sollicitatie weggooien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef Wootism het volgende:
http://www.ritaklepper.com/100432685
Haha, dat Engelse filmpje![]()
Dit is een grap toch?
En haar special skill is dat ze zich kan 'verplaatsen in een probleem'
Geen privegegevens plaatsen hequote:
Herkenbaar.quote:
En daar staan allemaal dingen die ieder normaal mens kan/doetquote:
ik luisterde eerst het Engelse, daarna het Nederlandse filmpje. Ik snapte er geen zak van. 3/4 is onverstaanbaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef Wootism het volgende:
Dit is een grap toch?
Ik ben de hele tijd aan het F5-en... gaat die teller flink omhoog... Misschien kunnen we die teller omhoog laten schieten naar 5000 hits ofzo en haar vrijdagmiddag bellen onder de naam van een of ander castingbureauquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef Wootism het volgende:
Dit is een grap toch?
Special kills want haar engels is om af te sterven zo slecht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef Wootism het volgende:
Dit is een grap toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dr geven![]()
Bijna 2600... m'n browser crashte net, zo vaak had ik op F5 gedruktquote:
het komt hier op neerquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik luisterde eerst het Engelse, daarna het Nederlandse filmpje. Ik snapte er geen zak van. 3/4 is onverstaanbaar
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik kan wel een "zakelijk diner" voor je op de agenda zetten als ik haar heb gesproken vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dr geven![]()
Nodig haar uit voor Casting Couchquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Bijna 2600... m'n browser crashte net, zo vaak had ik op F5 gedrukt
Ik ben al een mooi verhaaltje aan het verzinnen om haar vrijdag te bellen... Moet alleen nog een manier bedenken om het gesprek mee op te nemen en on-line te zetten
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
Als je problemen hebt kun je bij d'r terecht want ze kan zich er als het waren 'in moven'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dr geven
:')
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je problemen hebt kun je bij d'r terecht want ze kan zich er als het waren 'in moven'
quote:
haha, is iedereen nu aan het f5-en? ze denkt straks dat ze beroemd is. die loopt naar haar mams om trots de view meter te laten zien joh.quote:
Ze heeft wel de nare comments laten verwijderenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:34 schreef knoffel het volgende:
[..]
haha, is iedereen nu aan het f5-en? ze denkt straks dat ze beroemd is. die loopt naar haar mams om trots de view meter te laten zien joh.
quote:
na het Nederlandse filmpje begreep ik het natuurlijk wel. het Engels was gewoon onverstaanbaar en slechtquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het komt hier op neer
- Ze wil het in een minuut uitleggen maar ze zegt daarna geloof ik dat het zinloos is om het in een minuut uit te leggen.
- Ze wil geen 9 - 5 baan
- Het leuke aan acteren is dat je zowel een bankrover als een bankmedewerker kan spelen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:40 schreef davako het volgende:
Geschreven door janneke, 4. jul, 2012
hay rita, super leuke site heb je ik kreeg een tip van iemand via internet en je bent helemaal hip ja egt de bom! je bent egt onwijs populer super goed van je nou dat wou ik je even late wete groetjes janneke poot van boris doei meid!
E-mail:
janneke@hotmail.com
Geschreven door S. Spielberg, 4. jul, 2012
Hello Rita,
i am super enthousiastic about your motivation movie. Please contact me as soon as possible so we can start with my newest movie with you offcourse as the main actor.
E-mail:
Steven@spielberg.com
Website:
http://www.filmmakers.com/artists/spielberg/
Geschreven door Moeder, 4. jul, 2012
Zet em af Rita
E-mail:
moederrita@hond.nl
Website:
fok.nl
Geschreven door Mienke, 29. jun, 2012
Zet hem op Rita
E-mail:
m.kloosterburg@hotmail.com
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:41 schreef davako het volgende:
Ik ben wel een beetje bang met betrekking tot haar "Special Kills".
ik ga stukquote:
Op die site van haar? of youtube? Youtube zie ik maar 14 views?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:52 schreef FedExpress het volgende:
Toen ik keek om 16:35 uur waren er pas 1500 en nog wat views als ik me niet vergis
sitequote:Op woensdag 4 juli 2012 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op die site van haar? of youtube? Youtube zie ik maar 14 views?
Dat YouTube-account is van mij. Heb die video net 15 min. geleden geüpload.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op die site van haar? of youtube? Youtube zie ik maar 14 views?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |