Jawel hoor, arme zielquote:
Maar juist dan is de TT toch een goede herinnering aan hetgeen waar deze topics voor bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen komt hier om te klagen over 9gag en reposts.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
is dit echt? Mijn maag draait al om als ik er naar kijk zo zeg. Nooit, maar dan ook nooit van mn leven
hij lacht als een blije kleuter die een lolly heeft gekregen.quote:
quote:
Shaquille O'Neil (2,16 m) en zijn (ex-?)vriendin Nicole "Hoopz" Alexander (1,57 m).quote:
quote:
is dat een rl space marine?quote:
Neen. ORS is een mix van suikers, zouten en mineralen. Je kunt het ook gewoon in Nederland kopen (als poeder, niet als opgeloste variant voor zover ik weet).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Romanus het volgende:
[..]
Oral Rehydration Solution. Wij noemen dat meestal gewoon 'water'
Ik scrollde er snel overheen en dacht dat ik Courage the Cowardly Dog zagquote:
Oh ok, dan had ik het misquote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Neen. ORS is een mix van suikers, zouten en mineralen. Je kunt het ook gewoon in Nederland kopen (als poeder, niet als opgeloste variant voor zover ik weet).
quote:
Kijk eens een paar posts naar boven..quote:
kijk eens een paar posts boven jequote:
Nee, wij noemen dat kortweg ORS. Maar wij kopen het in poedervorm en voegen het water er zelf aan toe.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:30 schreef Romanus het volgende:
[..]
Oral Rehydration Solution. Wij noemen dat meestal gewoon 'water'
Dit dusquote:Op zondag 1 juli 2012 00:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Neen. ORS is een mix van suikers, zouten en mineralen. Je kunt het ook gewoon in Nederland kopen (als poeder, niet als opgeloste variant voor zover ik weet).
Wat een leuk grapje lollerdelolquote:
Iedere keer schrik ik weer.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
was deze al langs geweest? moet een fokker zijn
http://www.facebook.com/profile.php?=373534832373
Je moet aangemeld zijn om deze pagina te bekijken.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat ben jij voor kneus dat je een account aanmaakt om dit totale humorloze huzarenstukje van jou en je vrienden te spammenquote:
Ik snap het wel hoor. Maar maak er dan een goed topic over, goede opmaak, goed verhaal erachter. En dan laten maken of kraken. Niet snugger om op deze manier aan te pakken in ieder geval.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kneus dat je een account aanmaakt om dit totale humorloze huzarenstukje van jou en je vrienden te spammen
Nouja, hij maakt een beetje goed door zijn kwaliteitsposts in andere topicsquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Maar maak er dan een goed topic over, goede opmaak, goed verhaal erachter. En dan laten maken of kraken. Niet snugger om op deze manier aan te pakken in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaarne.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:28 schreef Dimens het volgende:
Altijd dat eeuwige gezeik over humor hier. Moet ik soms het kattenplaatje posten?
Humor is per persoon verschillend, kun je niks aan doen verderquote:Op maandag 2 juli 2012 15:28 schreef Dimens het volgende:
Altijd dat eeuwige gezeik over humor hier. Moet ik soms het kattenplaatje posten?
Inderdaad:quote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Humor is per persoon verschillend, kun je niks aan doen verder
quote:
Ik vind het anders ook totaal geen humor hoor (even testen of de mod dit keer weer de post gaat verwijderen ipv. de mensen die erover zeiken)quote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Humor is per persoon verschillend, kun je niks aan doen verder
Die's ook nog maar 20 keer gepost sjesusquote:
lijkt op deze gast...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:27 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dit is hem nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
He bedankt mijn oren zijn aan stront. Stuur je de rekening voor mijn gescheurde trommelvliezen nog wel.quote:
Volgens mij mis ik hier iets... Of zie ik het gewoon niet goed.quote:
Uhhhh... het beweegt gewoon hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik hier iets... Of zie ik het gewoon niet goed.
En waarom is het een gif als het niet beweegt?
Nope, beweegt vrijwel direct. Internet je vanuit Afrika via de telefoon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wanneer dan, moet ik eerst 10 minuten wachten ofzo?
Haha nee.. Ik begrijp het niet want de andere gifjes op deze pagina bewegen wel gewoon, net als jou UI.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nope, beweegt vrijwel direct. Internet je vanuit Afrika via de telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |