abonnement Unibet Coolblue
pi_114411848
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Valery lekker slapie doen op de bank (Tot ik kwam vervelen met die camera)
[ afbeelding ]

Shannon bank knuffelen
[ afbeelding ]

Wat kom je doen???
[ afbeelding ]
Vooral die laatste... O+
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:28:37 #202
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_114416696
Bibi speelt graag verstoppertje. Ik was haar vandaag ook weer eens kwijt. Overal gezocht maar niet te vinden. Tot ik op mijn slaapkamer ineens een oortje onder het dekbed uit zag steken. Was ze even lekker onder de wol gekropen. :D
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:57:52 #203
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114417974
Poezels. O+
Mijn kat is 9, maar sinds ongeveer 2 jaar deels langharig. :? Bij haar achterpoten heeft ze grote pluimen vacht, maar de rest van haar vacht is redelijk kort.
Gekke kat. 8)7

quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef SiGNe het volgende:
OK, voor die klap op m'n kop had ik ook niet gekozen maar geen kattepis meer kunnen ruiken is dan wel een van de voordelen :D
grootste deel van m'n reuk is wel weer teruggekomen maar er zijn wat dingen die veranderd zijn, kattepis en kookgas ruik ik niet en met eten zijn er wat geuren en smaken veranderd.
Ruik je het ook niet als er een gaslek is? Want dat is wel gevaarlijk natuurlijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:01:32 #204
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_114418144
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Ruik je het ook niet als er een gaslek is? Want dat is wel gevaarlijk natuurlijk.
Nee, dat ruik ik niet meer, zelfs niet als ik met m'n neus boven de gaspit hang.
Ik heb wel een goede brand-/gasmelder want je weet maar nooit.

En maandag krijg ik er een tweede alarm bij, doet tevens dienst als wekker en aandachtsvrager maar die foto's zal ik hier wel posten :)
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:31:00 #205
289278 Terloops
I'm just a guy!
pi_114419599
Even paar shots van voornamelijk Blikje. volgend x meer van Stoffer :D











O+ O+ O+ O+ O+
pi_114420519
_O_
Zitten weer zeer mooie foto's tussen ^O^
Sam is, nu hij wat ouders is, moeilijk op de foto te krijgen, zodra hij ziet dat ik de camera in de handen heb, komt hij naar mij toe om de de camera te onderzoeken.. :X
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:07:24 #207
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_114421551
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef schommelstoel het volgende:
_O_
Zitten weer zeer mooie foto's tussen ^O^
Sam is, nu hij wat ouders is, moeilijk op de foto te krijgen, zodra hij ziet dat ik de camera in de handen heb, komt hij naar mij toe om de de camera te onderzoeken.. :X
Haha, herkenbaar. Balou krijg ik ook nooit op de foto omdat hij dan of de camera gaat besnuffelen of mij kopjes gaat geven.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_114423417
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:40 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Vooral die laatste... O+
Ja zo kijkt ze best vaak alsof ze zich afvraagt wat je allemaal aan t doen bent.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_114423430
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Jambo het volgende:
Bibi speelt graag verstoppertje. Ik was haar vandaag ook weer eens kwijt. Overal gezocht maar niet te vinden. Tot ik op mijn slaapkamer ineens een oortje onder het dekbed uit zag steken. Was ze even lekker onder de wol gekropen. :D
[ afbeelding ]
Wat enorm schattig!

<3
I solemnly swear i'm up to no good
pi_114424625
Ik weet niet waarom, maar ben een groot van fan van oranje katten :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_114425440
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja zo kijkt ze best vaak alsof ze zich afvraagt wat je allemaal aan t doen bent.
Die van ons soms ook. Ik had er een foto van en is hier al ergens gepost. :)
pi_114452940
Awesome topic dit! O+

:o wat is Hero al groot Dragonberry!

Een zusje van Dragon's Hero:

Chloe
Sinds An de stamboom en zo heeft opgestuurd noem ik 'r makreeltje :D (is dus een black torty tabby mackerel :+)

En samen met d'r vriendinnetje Beetle(juice):


Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114453057
Awwww O+ Kijk ze nou lekker samen op de bank liggen O+

En makreeltje! :D O+
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:05:50 #214
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_114453143
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Jambo het volgende:
Bibi speelt graag verstoppertje. Ik was haar vandaag ook weer eens kwijt. Overal gezocht maar niet te vinden. Tot ik op mijn slaapkamer ineens een oortje onder het dekbed uit zag steken. Was ze even lekker onder de wol gekropen. :D
[ afbeelding ]
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_114456622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:00 schreef V1z0R het volgende:
Awesome topic dit! O+

:o wat is Hero al groot Dragonberry!

Een zusje van Dragon's Hero:
[ afbeelding ]
Chloe
Sinds An de stamboom en zo heeft opgestuurd noem ik 'r makreeltje :D (is dus een black torty tabby mackerel :+)

En samen met d'r vriendinnetje Beetle(juice):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar is Chloe weer O+ ze zijn zo leuk saampjes!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:58:19 #216
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_114460292
En nu moet ik dus nog een heel weekend wachten... :{
maar daarna.. ik spam het hele topic vol ;)
pi_114534341
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef schommelstoel het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ben een groot van fan van oranje katten :P
herkenbaar :9
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_114534356
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef SiGNe het volgende:
En nu moet ik dus nog een heel weekend wachten... :{
maar daarna.. ik spam het hele topic vol ;)
morgen *O*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 22 juli 2012 @ 18:42:38 #219
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_114537806
Langzaam aan wennen ze steeds meer aan me gelukkig, komen steeds meer bij me en ik mag ook steeds meer bij hun in de buurt komen :) .

Spelen met de hengel, touwtje is doorgeknauwd, maar alleen touwtje is ook leuk :) .


Die rits aan mijn broek eigenlijk ook wel :P .


Mac bij de Mac..


Toen ik haar zo neerlegde wilde ze nog weg, maar eenmaal kriebelend bleef ze heerlijk rustig liggen :) .


Ze hebben ook de vensterbank ontdekt :) .


Tosh op de bureaustoel.


Lekker in de zon liggen :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_114539743
Wat een lieve foto's weer allemaal! _O_ O+
  zondag 22 juli 2012 @ 20:50:23 #221
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_114542550
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef WinnieWana het volgende:
Pinky and the brain. O+ Alle andere kittens en katten O+

[..]

Op deze foto's ziet je kitten er superklein uit. Kleiner dan mijn zeven weken oude opvangkatjes. Op de foto op de stoel zien ze er al wat groter uit. Hoeveel wegen ze?

Tegenover tosh (mannetje) is ze ook echt klein, de helft zeg maar ongeveer. Ze is wel echt een week of 12 oud nu. Ze heeft wel een beetje een dik buikje, daar vraag ik de DA volgende week bij de 2e enting wel even naar of dat abnormaal is. Ze is verder wel actief samen met Tosh als ze wakker zijn, rennen, klimmen, stoeien, alles. Ze komt ook al steeds meer en steeds dichterbij me en laat steeds meer toe. Tosh is toch nog een beetje een bangerik die liever wegrent dan afwacht, al wordt het bij hem ook iets minder. Maar op je vraag wat ze wegen, ik heb geen idee.. Ze eten goed en gaan ook goed op de kattenbak, maar het gewicht weet ik niet. Zal kijken of ik ze bij de DA kan wegen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_114544097
quote:
17s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:42 schreef DaMook het volgende:
Langzaam aan wennen ze steeds meer aan me gelukkig, komen steeds meer bij me en ik mag ook steeds meer bij hun in de buurt komen :) .

Spelen met de hengel, touwtje is doorgeknauwd, maar alleen touwtje is ook leuk :) .
[ afbeelding ]

Die rits aan mijn broek eigenlijk ook wel :P .
[ afbeelding ]

Mac bij de Mac..
[ afbeelding ]

Toen ik haar zo neerlegde wilde ze nog weg, maar eenmaal kriebelend bleef ze heerlijk rustig liggen :) .
[ afbeelding ]

Ze hebben ook de vensterbank ontdekt :) .
[ afbeelding ]

Tosh op de bureaustoel.
[ afbeelding ]

Lekker in de zon liggen :) .
[ afbeelding ]
Foto nr 4 O+
  maandag 23 juli 2012 @ 18:35:26 #223
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_114572602
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:01 schreef Dottey het volgende:

[..]

morgen *O*
Jups, vandaag *O*
En zoals beloofd:































  maandag 23 juli 2012 @ 18:38:43 #224
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_114572694
Hij is echt nog heel klein, 21 Mei geboren dus net 8 weken terwijl ik van het gezin waar ie is geboren toch echt te horen had gekregen dat ie 10 weken zou zijn.
Wat dat betreft maar goed dat ik 'm niet 2 weken geleden al mee had genomen zoals de eerste afspraak was.
Al kan het ook zijn dat ik het toch verkeerd begrepen had.. naja.. ik wil 'm nu sowieso niet meer kwijt :)

Hij heeft hier wat gesnuffeld, gegeten, gedronken en gespeeld, kattenbak heeft ie ook al gevonden en nu ligt ie lekker op m''n bank te pitten met een fleece dekentje over 'm heen :)

[ Bericht 15% gewijzigd door SiGNe op 23-07-2012 20:45:55 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 19:29:20 #225
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_114574451
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:38 schreef SiGNe het volgende:
Hij is echt nog heel klein, 21 Mei geboren dus net 8 weken terwijl ik van het gezin waar ie is geboren toch echt te horen had gekregen dat ie 10 weken zou zijn.
Wat dat betreft maar goed dat ik 'm niet 2 weken geleden al mee had genomen zoals de eerste afspraak was.

Hij heeft hier wat gesnuffeld, gegeten, gedronken en gespeeld, kattenbak heeft ie ook al gevonden en nu ligt ie lekker op m''n bank te pitten met een fleece dekentje over 'm heen :)
Hehe bij de eerste foto dacht ik al dat het een mannetje is, zo zit mijn Tosh er ook bij en mijn Mac, vrouwtje, zit toch anders. Het is wel een erg leuk en knappe kat zeg :) . Veel plezier ermee.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')