Dat blijven ze doen hoor. Onze poes die 19 is geworden bleef altijd melkenquote:Op zondag 15 juli 2012 10:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Echt? Haha ze is al 3! Hahaha het was iig heel lachwekkend
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat blijven ze doen hoor. Onze poes die 19 is geworden bleef altijd melken
Niet elke kat doet het.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Echt? Haha ze is al 3! Hahaha het was iig heel lachwekkend
Mooie koppiesquote:Op zondag 15 juli 2012 19:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier doen ze het ook allebei. Het liefst op onze buiken.
[ afbeelding ]
Links Valery rechts Shannon. Had helaas m'n diafragma niet helemaal goed staan dus Shannon is wat vager. En daarna sprintte ze er vandoor want mijn lens reflecteerde wat zonlicht en dat is natuurlijk leuk om mee te spelen
Op deze foto's ziet je kitten er superklein uit. Kleiner dan mijn zeven weken oude opvangkatjes. Op de foto op de stoel zien ze er al wat groter uit. Hoeveel wegen ze?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mac is iig nieuwsgierig, kwam vanmiddag achter de hoofdsteunen van de bank doorgekropen om mij even snel van dichtbij bekijken.
[ afbeelding ]
Mooie foto!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier doen ze het ook allebei. Het liefst op onze buiken.
[ afbeelding ]
Links Valery rechts Shannon. Had helaas m'n diafragma niet helemaal goed staan dus Shannon is wat vager. En daarna sprintte ze er vandoor want mijn lens reflecteerde wat zonlicht en dat is natuurlijk leuk om mee te spelen
Tegen de stank heb ik een veel makkelijkere oplossing.. zorg dat je keihard op je hoofd valt zodat je reukzenuw kapot gaat.. Nooit meer last van stankquote:Op zondag 15 juli 2012 06:11 schreef ausweiss het volgende:
Voor de kattenbak hebben we een mooie oplossing,
We hadden al een gat in de muur.
Nu hebben we een hele grote kattenbak gekocht die aan de andere kant van de muur staat.
Geen last van stank in elk geval.
Ik zou diep ongelukkig worden zonder geur en smaak. Dan maar af en toe wat kattenstank.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tegen de stank heb ik een veel makkelijkere oplossing.. zorg dat je keihard op je hoofd valt zodat je reukzenuw kapot gaat.. Nooit meer last van stank
OK, voor die klap op m'n kop had ik ook niet gekozen maar geen kattepis meer kunnen ruiken is dan wel een van de voordelen
grootste deel van m'n reuk is wel weer teruggekomen maar er zijn wat dingen die veranderd zijn, kattepis en kookgas ruik ik niet en met eten zijn er wat geuren en smaken veranderd.
Een tante van mij had dat ook, onderuit getrokken door hun slecht opgevoede Engels bullterrier. Er is wel wat teruggekomen, maar ze heeft nog steeds minder plezier van eten dan vroeger.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tegen de stank heb ik een veel makkelijkere oplossing.. zorg dat je keihard op je hoofd valt zodat je reukzenuw kapot gaat.. Nooit meer last van stank
OK, voor die klap op m'n kop had ik ook niet gekozen maar geen kattepis meer kunnen ruiken is dan wel een van de voordelen
grootste deel van m'n reuk is wel weer teruggekomen maar er zijn wat dingen die veranderd zijn, kattepis en kookgas ruik ik niet en met eten zijn er wat geuren en smaken veranderd.
Minder plezier in eten klopt wel ja, ik merk dat smaken zijn veranderd, vooral zure en bittere smaken.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:27 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Een tante van mij had dat ook, onderuit getrokken door hun slecht opgevoede Engels bullterrier. Er is wel wat teruggekomen, maar ze heeft nog steeds minder plezier van eten dan vroeger.
Mijn oplossing voor stank is het gebruik van Catsan, wel een heel duur kattengrit, maar superabsorberend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
wat een schattig koppie! Goed dat ze het nu al kan vinden met de andere tweequote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef Jambo het volgende:
Wij hebben er sinds gisteren ook een nieuw huisgenootje bij: Bibi.
[ afbeelding ]
Het is wel weer even wennen om zo'n kleine stuiterbal in huis te hebben maar ook ontzettend leuk. En gelukkig klikt het ook met de andere 2 katten in huis.
Aw lievquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:06 schreef Jambo het volgende:
Wij hebben er sinds gisteren ook een nieuw huisgenootje bij: Bibi.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:08 schreef Dottey het volgende:
Wat een leuke foto;s heb ik voorbij zien komen!
Ik ben overstag.. Mijn vriend die als we bij onze toekomstige kitten gingen kijken met armen vol kittens liep te zeulen.... en de ohhhhhen ahhhhh's
riep... waar ik steeds NEE 1
riep..
we nemen er nu twee
[ afbeelding ]WIj hebben ook een MangoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor 8 maanden oud zijn dat al lekker stevige Coontjes!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Paladin82 het volgende:
[..]
Aw liev
Meteen ook maar even weer een post van onze 2 draken, hierop precies 8 maanden jong....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |