Vooral die laatste...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Valery lekker slapie doen op de bank (Tot ik kwam vervelen met die camera)
[ afbeelding ]
Shannon bank knuffelen
[ afbeelding ]
Wat kom je doen???
[ afbeelding ]
Ruik je het ook niet als er een gaslek is? Want dat is wel gevaarlijk natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:17 schreef SiGNe het volgende:
OK, voor die klap op m'n kop had ik ook niet gekozen maar geen kattepis meer kunnen ruiken is dan wel een van de voordelen
grootste deel van m'n reuk is wel weer teruggekomen maar er zijn wat dingen die veranderd zijn, kattepis en kookgas ruik ik niet en met eten zijn er wat geuren en smaken veranderd.
Nee, dat ruik ik niet meer, zelfs niet als ik met m'n neus boven de gaspit hang.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Ruik je het ook niet als er een gaslek is? Want dat is wel gevaarlijk natuurlijk.
Haha, herkenbaar. Balou krijg ik ook nooit op de foto omdat hij dan of de camera gaat besnuffelen of mij kopjes gaat geven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
Zitten weer zeer mooie foto's tussen![]()
Sam is, nu hij wat ouders is, moeilijk op de foto te krijgen, zodra hij ziet dat ik de camera in de handen heb, komt hij naar mij toe om de de camera te onderzoeken..
Ja zo kijkt ze best vaak alsof ze zich afvraagt wat je allemaal aan t doen bent.quote:
Wat enorm schattig!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Jambo het volgende:
Bibi speelt graag verstoppertje. Ik was haar vandaag ook weer eens kwijt. Overal gezocht maar niet te vinden. Tot ik op mijn slaapkamer ineens een oortje onder het dekbed uit zag steken. Was ze even lekker onder de wol gekropen.![]()
[ afbeelding ]
Die van ons soms ook. Ik had er een foto van en is hier al ergens gepost.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zo kijkt ze best vaak alsof ze zich afvraagt wat je allemaal aan t doen bent.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef Jambo het volgende:
Bibi speelt graag verstoppertje. Ik was haar vandaag ook weer eens kwijt. Overal gezocht maar niet te vinden. Tot ik op mijn slaapkamer ineens een oortje onder het dekbed uit zag steken. Was ze even lekker onder de wol gekropen.![]()
[ afbeelding ]
Daar is Chloe weerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:00 schreef V1z0R het volgende:
Awesome topic dit!wat is Hero al groot Dragonberry!
Een zusje van Dragon's Hero:
[ afbeelding ]
Chloe
Sinds An de stamboom en zo heeft opgestuurd noem ik 'r makreeltje(is dus een black torty tabby mackerel
)
En samen met d'r vriendinnetje Beetle(juice):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef schommelstoel het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ben een groot van fan van oranje katten
morgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:58 schreef SiGNe het volgende:
En nu moet ik dus nog een heel weekend wachten...![]()
maar daarna.. ik spam het hele topic vol
Tegenover tosh (mannetje) is ze ook echt klein, de helft zeg maar ongeveer. Ze is wel echt een week of 12 oud nu. Ze heeft wel een beetje een dik buikje, daar vraag ik de DA volgende week bij de 2e enting wel even naar of dat abnormaal is. Ze is verder wel actief samen met Tosh als ze wakker zijn, rennen, klimmen, stoeien, alles. Ze komt ook al steeds meer en steeds dichterbij me en laat steeds meer toe. Tosh is toch nog een beetje een bangerik die liever wegrent dan afwacht, al wordt het bij hem ook iets minder. Maar op je vraag wat ze wegen, ik heb geen idee.. Ze eten goed en gaan ook goed op de kattenbak, maar het gewicht weet ik niet. Zal kijken of ik ze bij de DA kan wegen.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:16 schreef WinnieWana het volgende:
Pinky and the brain.Alle andere kittens en katten
[..]
Op deze foto's ziet je kitten er superklein uit. Kleiner dan mijn zeven weken oude opvangkatjes. Op de foto op de stoel zien ze er al wat groter uit. Hoeveel wegen ze?
Foto nr 4quote:Op zondag 22 juli 2012 18:42 schreef DaMook het volgende:
Langzaam aan wennen ze steeds meer aan me gelukkig, komen steeds meer bij me en ik mag ook steeds meer bij hun in de buurt komen.
Spelen met de hengel, touwtje is doorgeknauwd, maar alleen touwtje is ook leuk.
[ afbeelding ]
Die rits aan mijn broek eigenlijk ook wel.
[ afbeelding ]
Mac bij de Mac..
[ afbeelding ]
Toen ik haar zo neerlegde wilde ze nog weg, maar eenmaal kriebelend bleef ze heerlijk rustig liggen.
[ afbeelding ]
Ze hebben ook de vensterbank ontdekt.
[ afbeelding ]
Tosh op de bureaustoel.
[ afbeelding ]
Lekker in de zon liggen.
[ afbeelding ]
Hehe bij de eerste foto dacht ik al dat het een mannetje is, zo zit mijn Tosh er ook bij en mijn Mac, vrouwtje, zit toch anders. Het is wel een erg leuk en knappe kat zegquote:Op maandag 23 juli 2012 18:38 schreef SiGNe het volgende:
Hij is echt nog heel klein, 21 Mei geboren dus net 8 weken terwijl ik van het gezin waar ie is geboren toch echt te horen had gekregen dat ie 10 weken zou zijn.
Wat dat betreft maar goed dat ik 'm niet 2 weken geleden al mee had genomen zoals de eerste afspraak was.
Hij heeft hier wat gesnuffeld, gegeten, gedronken en gespeeld, kattenbak heeft ie ook al gevonden en nu ligt ie lekker op m''n bank te pitten met een fleece dekentje over 'm heen
Daar lijkt hij toch echt anders over te denkenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Abessijn op het dak.Ben je niet blij mee, believe me.
Cute!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jups, vandaag![]()
En zoals beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kwam 'ie er op?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Abessijn op het dak.Ben je niet blij mee, believe me.
Klopt. Eigenwijs beest dat het is.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Daar lijkt hij toch echt anders over te denken
Ze was buiten in de tuin en toen wij gingen eten heb ik haar naar binnen gehaald. Niet wetende dat mijn vader het dakraam had opengezet. Dus ze is via het dakraam naar buiten gegaan, het dak op, en toen gewoon over de nok gaan lopen en liggen etc.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:21 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoe kwam 'ie er op?
En dan... Hoe heb je hem (haar?) eraf gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze was buiten in de tuin en toen wij gingen eten heb ik haar naar binnen gehaald. Niet wetende dat mijn vader het dakraam had opengezet. Dus ze is via het dakraam naar buiten gegaan, het dak op, en toen gewoon over de nok gaan lopen en liggen etc.
Mijn moeder is via de andere kant van het dak, waar wij een dakkapel hebben, op het dakkapel gaan staan en heeft haar zo gelokt met brokjes en d'r speelgoed. En toen heeft ze haar van het dak geplukt. Nu ligt madame tevreden naar ons te kijken met zo'n gezicht:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katten...
Rosse katersquote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef WinnieWana het volgende:
Mijn eigen twee rooien weer eens
[ afbeelding ]
Billy
[ afbeelding ]
Hij doet zo gek soms. Alles voor de kroeltjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve kittengod, kunt u ervoor zorgen dat mijn broertje en ik samen oud worden? we rennen zo graag achter elkaar aan. En achter elkaars staart aan jagen is zoveel leuker dan achter je eigen staart. Dank U wel. Kitmen
Haha, too...hot...cannot....move...zucht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als ik naar links kijk, is dit mijn uitzicht. Inmiddels zo'n 3 kwartier al
[ afbeelding ]
En close-up
[ afbeelding ]
Hier heeft meneer een klein beetje bewogen toen hij doorhad dat hij 'aandacht' kreeg
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve kittengod, kunt u ervoor zorgen dat mijn broertje en ik samen oud worden? we rennen zo graag achter elkaar aan. En achter elkaars staart aan jagen is zoveel leuker dan achter je eigen staart. Dank U wel. Kitmen
^^quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, too...hot...cannot....move...zucht.
Dat ja, haha.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, too...hot...cannot....move...zucht.
Wij maken op het balkon altijd een grote schaal met ijsklontjes. Wel ff afspoelen tegen bevroren tongetjes, maar verder dikke pret.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat ja, haha.
Misschien is zo'n koeldeken een idee? Of is dat voor katten niet zo goed? Honden schijnen het fijn te vinden namelijk. Eens uitzoeken of het voor katten goed is of niet...
Hmm, da's een leuk idee! Geen idee wat onze katten ermee zouden doen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Wij maken op het balkon altijd een grote schaal met ijsklontjes. Wel ff afspoelen tegen bevroren tongetjes, maar verder dikke pret.
Hier vinden ze dat het leukste als de ijsklontjes in een schaal vol water liggen. Is ook veiliger. Eerst met pootjes voorzichtig tikken en daarna los met voorpoten in het waterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:01 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Hmm, da's een leuk idee! Geen idee wat onze katten ermee zouden doen...
ooooohhhhwwwwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:26 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ohai!
De oppaspoezen groeien goed door
Wat een scheetjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef WinnieWana het volgende:
Mijn leuke opvangertjes![]()
Aicha en Abel
[ afbeelding ]
Amelie en Angie
[ afbeelding ]
Amelie
[ afbeelding ]
Abeltje
[ afbeelding ]
Deze donderdag breng ik ze weer terug naar het asiel en kunnen ze geadopteerd worden.
Ik ben nu al verliefd op Aicha!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef WinnieWana het volgende:
Mijn leuke opvangertjes![]()
Aicha en Abel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
En close-up
[ afbeelding ]
Hier heeft meneer een klein beetje bewogen toen hij doorhad dat hij 'aandacht' kreeg
Toen ik dit zag, verslikte ik me in de thee doordat ik in de lach schootquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
En close-up
[ afbeelding ]
mooie foto'squote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
En close-up
[ afbeelding ]
Dude is goed voor veel van dergelijk beeldmateriaalquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:29 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Toen ik dit zag, verslikte ik me in de thee doordat ik in de lach schoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dude is goed voor veel van dergelijk beeldmateriaal
We hebben ook normale katten, echt waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n foto in de hoek van de bank heb ik ook!
Soms liggen ze erbij he?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef BlueEyes het volgende:
[..]![]()
Zo'n foto in de hoek van de bank heb ik ook!
Zijn ze langharig?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:21 schreef Lastpost het volgende:
Onze drie ukkies beginnen ook al aardig te groeien.
[ afbeelding ]
Oooohquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:26 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ohai!
De oppaspoezen groeien goed door
[ afbeelding ]
En close-up
[ afbeelding ]
Awww, die ligt er lekker bij!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:40 schreef BlueEyes het volgende:
Heb 'm geloof ik al eens gepost....
[ afbeelding ]
Voddenbalen ftw!quote:
Briljantquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:40 schreef BlueEyes het volgende:
Heb 'm geloof ik al eens gepost....
[ afbeelding ]
Was heel liefkozend bedoeld hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voddenbalen ftw!![]()
Al denk ik dat je Dude licht beledigd hebt als hij hoort dat je hem zo noemt....
Dat is ook zo, tegen zo'n buikje zeg je geen neequote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:44 schreef BlueEyes het volgende:
Die fluffybuikjes van zo'n wollebal die jullie hebben...
Geloof dat ik er continu in moet kroelen en doen!
Frodo wordt nu al gek van mijn gefruts op zijn buik (ookal gaat hij er 9 van de 10 keer schaamteloos voor liggen)
Imma firin mah lazer!quote:
[ afbeelding ]
En close-up
[ afbeelding ]
Aaaahhhh.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:37 schreef Suusje79 het volgende:
Haha!! Ze zijn pas een half jaar bij me de dikke buikjes hadden ze al... Ze krijgen nu netjes afgepaste brokjes...
Een kale plek? Is hij kort geleden geopereerd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:16 schreef Turbomuis het volgende:
Merlijn is ook dol op z'n buikje, hij houdt 'm mooi bloot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart neusje.quote:
Zal bij mij misschien ook nog wel een uitdaging gaan worden, Jiro is nu 10 weken dus nog erg klein.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:29 schreef Suusje79 het volgende:
Ik weet het... Helaas is het niet echt makkelijk om ze af te laten vallen want het is ook een "zwaar" ras... Brits korthaar staat bekend om het bollige... Ze eten nu uit een Pipolino (soort voederbal) dus ze moeten ook wat doen voor hun eten, dat werkt wel goed!
Nee, hij doet het zelf. Ik ben er mee naar de dierenarts geweest wat de reden was, een allergie voor iets ofzo, maar blijkbaar doen meer katten dat, hun eigen buik kaal likken. Maar hij heeft dan ook wel een heel lief buikjequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een kale plek? Is hij kort geleden geopereerd?
kitten mogen onbeperkt voerquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zal bij mij misschien ook nog wel een uitdaging gaan worden, Jiro is nu 10 weken dus nog erg klein.
Als het goed is mag ie 20 gram brokjes (Smilla Kitten, goedkoop maar wel topvoer) per dag maar dat vind ik zelf dan weer zo enorm weinig, krijgt ie in een ochtendje op..
Dus ik hou het bakje wel een beetje gevuld zodat ie kan eten wanneer ie trek heeft, in de natuur hebben ze ook ongeveer 7 eetmomenten per dag, dat wil ik ook een beetje aan gaan houden.
En hij is nu ook nog enorm actief, rent de hele kamer door als ie wakker is dus opzich kan ie wel wat caloriën gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |