Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die eerste twee punten, lachwekkend slecht van Paszek.
Nee, dat is niet zo. Ik zeg zowel positieve als negatieve dingen. Laatst heb ik nog gezegd dat ik hem ten onrechte had afgeschreven en ik heb gezegd dat ik het geweldig vind dat hij zo constant is. En als hij een mooie bal slaat, zeg ik het ook. Maar ik ben vaak genoeg negatief ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:07 schreef Angelof9 het volgende:
Federer-fan zegt nooit positieve dingen over Federer!
[...]
Waar is dit te zien?quote:
Belg.quote:
Hij heeft niet van Nadal gewonnen hoor, Nadal heeft van hem verloren.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef Alovenac het volgende:
Rosol, ik kan echt niet begrijpen nadat je een overwinning hebt geboekt op Nadal er nu zo kansloos af kan gaan.
Oké, bedankt. Paszek.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nergens, GSM Paszek. Was op Sporza.
Dat. Toppertje in wording, ik blijf erbij. Als ze maar eens ophoudt met sets verliezen en dramatisch serveren.quote:
Iedereen die daar mee ophoudt is een topper.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Als ze maar eens ophoudt met sets verliezen
twitter:Wimbledon twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 15:27:21Shvedova just won the first set v Errani without dropping a point 6-0! The set took 15 minutes!!! #Wimbledon reageer retweet
Hij sloeg Nadal toch van de baan? Hij sloeg de ene na de andere winner...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:23 schreef XL het volgende:
[..]
Hij heeft niet van Nadal gewonnen hoor, Nadal heeft van hem verloren.
WTF.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:28 schreef borisz het volgende:
twitter:Wimbledon twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 15:27:21Shvedova just won the first set v Errani without dropping a point 6-0! The set took 15 minutes!!! #Wimbledon reageer retweet
WTAquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:28 schreef borisz het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef Niox het volgende:
[..]
Iedereen die daar mee ophoudt is een topper.
Wel voor WTA volgens wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Glossary_of_tennis_terms#Gquote:
Golden sets zijn enorm zeldzaam, maar ze zijn eerder voorgekomen.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef Niox het volgende:
[..]
Wel voor WTA volgens wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Glossary_of_tennis_terms#G
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Golden sets zijn enorm zeldzaam, maar ze zijn eerder voorgekomen.
Gok nooit zo laat in een toernooi echter.
En niet tegen de finaliste van één Grand Slam eerder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Golden sets zijn enorm zeldzaam, maar ze zijn eerder voorgekomen.
Gok nooit zo laat in een toernooi echter.
Inderdaad. Die toernooidirecteur zweette gisteren ook al peentjes bij Federer - Benneteau.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:33 schreef Federer-fan het volgende:
Het nadeel van verrassingen zoals Rosols overwinning op Nadal vind ik dat ze als partij leuk zijn maar voor het toernooi niet echt.
Wat was er toen verrassend? Nadal won toen toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Inderdaad. Die toernooidirecteur zweette gisteren ook al peentjes bij Federer - Benneteau.
Maar an sich is het ook wel leuk voor het toernooi. Meer kansen voor anderen. US Open 2010 is alweer te lang geleden.
Oh ja, ik bedoel 2009. Nog langer geleden dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat was er toen verrassend? Nadal won toen toch?
Een niet Fedalovic winnaar neem ik aan, als hij 2009 bedoelde. Hoewel Djokovic er nog gewoon in zou zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat was er toen verrassend? Nadal won toen toch?
Yep, laatste keer dat Fedalovic niet won.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoel 2009. Nog langer geleden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |