Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die eerste twee punten, lachwekkend slecht van Paszek.
Nee, dat is niet zo. Ik zeg zowel positieve als negatieve dingen. Laatst heb ik nog gezegd dat ik hem ten onrechte had afgeschreven en ik heb gezegd dat ik het geweldig vind dat hij zo constant is. En als hij een mooie bal slaat, zeg ik het ook. Maar ik ben vaak genoeg negatief ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:07 schreef Angelof9 het volgende:
Federer-fan zegt nooit positieve dingen over Federer!
[...]
Waar is dit te zien?quote:
Belg.quote:
Hij heeft niet van Nadal gewonnen hoor, Nadal heeft van hem verloren.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef Alovenac het volgende:
Rosol, ik kan echt niet begrijpen nadat je een overwinning hebt geboekt op Nadal er nu zo kansloos af kan gaan.
Oké, bedankt. Paszek.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nergens, GSM Paszek. Was op Sporza.
Dat. Toppertje in wording, ik blijf erbij. Als ze maar eens ophoudt met sets verliezen en dramatisch serveren.quote:
Iedereen die daar mee ophoudt is een topper.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Als ze maar eens ophoudt met sets verliezen
twitter:Wimbledon twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 15:27:21Shvedova just won the first set v Errani without dropping a point 6-0! The set took 15 minutes!!! #Wimbledon reageer retweet
Hij sloeg Nadal toch van de baan? Hij sloeg de ene na de andere winner...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:23 schreef XL het volgende:
[..]
Hij heeft niet van Nadal gewonnen hoor, Nadal heeft van hem verloren.
WTF.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:28 schreef borisz het volgende:
twitter:Wimbledon twitterde op zaterdag 30-06-2012 om 15:27:21Shvedova just won the first set v Errani without dropping a point 6-0! The set took 15 minutes!!! #Wimbledon reageer retweet
WTAquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:28 schreef borisz het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef Niox het volgende:
[..]
Iedereen die daar mee ophoudt is een topper.
Wel voor WTA volgens wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Glossary_of_tennis_terms#Gquote:
Golden sets zijn enorm zeldzaam, maar ze zijn eerder voorgekomen.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef Niox het volgende:
[..]
Wel voor WTA volgens wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Glossary_of_tennis_terms#G
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Golden sets zijn enorm zeldzaam, maar ze zijn eerder voorgekomen.
Gok nooit zo laat in een toernooi echter.
En niet tegen de finaliste van één Grand Slam eerder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Golden sets zijn enorm zeldzaam, maar ze zijn eerder voorgekomen.
Gok nooit zo laat in een toernooi echter.
Inderdaad. Die toernooidirecteur zweette gisteren ook al peentjes bij Federer - Benneteau.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:33 schreef Federer-fan het volgende:
Het nadeel van verrassingen zoals Rosols overwinning op Nadal vind ik dat ze als partij leuk zijn maar voor het toernooi niet echt.
Wat was er toen verrassend? Nadal won toen toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Inderdaad. Die toernooidirecteur zweette gisteren ook al peentjes bij Federer - Benneteau.
Maar an sich is het ook wel leuk voor het toernooi. Meer kansen voor anderen. US Open 2010 is alweer te lang geleden.
Oh ja, ik bedoel 2009. Nog langer geleden dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat was er toen verrassend? Nadal won toen toch?
Een niet Fedalovic winnaar neem ik aan, als hij 2009 bedoelde. Hoewel Djokovic er nog gewoon in zou zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat was er toen verrassend? Nadal won toen toch?
Yep, laatste keer dat Fedalovic niet won.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoel 2009. Nog langer geleden dus.
Ja, maar op een hele andere baan. Dit was 12, Ferrer speelt op Centre Court na Williams.quote:
Ah, vandaar. Ik vroeg me al af waar hij bleef. Heb de OOP niet bij de hand.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar op een hele andere baan. Dit was 12, Ferrer speelt op Centre Court na Williams.
Die staat hier. Even googelen jongeman.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik vroeg me al af waar hij bleef. Heb de OOP niet bij de hand.
Dit snap ik ook nog steeds niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:59 schreef Niox het volgende:
Ik zit wat dingen te lezen en schijnbaar heeft Shvedova in 2006 ook bijna een golden set gepakt (tegen Frazier). Ze won toen in die wedstrijd de eerste 22 punten op rij. Daarna ging het fout en verloor ze de wedstrijd met 6-1, 0-6, 0-6.
Het is mij een raadsel waarom de WTA destijds niet direct opgeheven is.
Hmm, da's wel kansloos ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:59 schreef Niox het volgende:
Ik zit wat dingen te lezen en schijnbaar heeft Shvedova in 2006 ook bijna een golden set gepakt (tegen Frazier). Ze won toen in die wedstrijd de eerste 22 punten op rij. Daarna ging het fout en verloor ze de wedstrijd met 6-1, 0-6, 0-6.
Ja, maar ik heb al zoveel tabbladen open staan, ik heb geen zin in nog één, dan kan ik niet meer lezen welke welke is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die staat hier. Even googelen jongeman.
Hmmm, goed dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al zoveel tabbladen open staan, ik heb geen zin in nog één, dan kan ik niet meer lezen welke welke is.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:59 schreef Niox het volgende:
Heb je gezien hoe die Kohlschreiber stond te spelen? In de eerste twee sets maar één onnodige fout.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef Alovenac het volgende:
Rosol, ik kan echt niet begrijpen nadat je een overwinning hebt geboekt op Nadal er nu zo kansloos af kan gaan.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:59 schreef Niox het volgende:
China heeft een ander (eigenlijk geen) alfabet. 'Peng' zou de phonetische spelling moeten zijn, dus het lijkt me sterk. Misschiend dat de werkelijk klank er ergens tussenin zit.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:09 schreef Rosario het volgende:
Spreek je in China de 'e' uit als 'o'?
Gisteren noemde de umpire Peng 'Pong', en vandaag is Zheng 'Zhong'.
Als je hier naar het audiofragment bij de uitspraak van 'eng' luistert, lijkt het er wel op ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:09 schreef Rosario het volgende:
Spreek je in China de 'e' uit als 'o'?
Gisteren noemde de umpire Peng 'Pong', en vandaag is Zheng 'Zhong'.
En dat weten die umpires dan gewoon.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als je hier naar het audiofragment bij de uitspraak van 'eng' luistert, lijkt het er wel op ja.
Als ik zo iemand was zou ik dat zeer belangrijk vinden om namen op de juiste manier uit te spreken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:17 schreef Rosario het volgende:
[..]
En dat weten die umpires dan gewoon.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als ik zo iemand was zou ik dat zeer belangrijk vinden om namen op de juiste manier uit te spreken.
Ik ook.quote:
Het lijkt wel niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Komt er nog een einde aan Williams/Zheng?
Nee, de nieuwe Isner-Mahut.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Komt er nog een einde aan Williams/Zheng?
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe Isner-Mahut.
Op zich nog niks aan de hand.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Cilic begint goed mensen. Dat wordt weer zweten.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:40 schreef Rosario het volgende:
Beide dames staan dan ook wel heel goed te serveren spelen. Voor de verandering.
waarom geen tiebreak bij de laatste set?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
6-6 derde set bij Williams-Zheng maar helaas geen tiebreak.
Traditie. Is alleen op de US Open.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom geen tiebreak bij de laatste set?
Nee, dat ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:30 schreef Anonymousz het volgende:
ligt het aan mij of zijn de spanjaarden niet goed op gras?
nadal almagro verdasco en ferrer loopt achter
dacht ik alquote:
Spanjaarden zijn over het algemeen echte gravelbijtersquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:30 schreef Anonymousz het volgende:
Je gaat nu echt te snel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:30 schreef Anonymousz het volgende:
Beste Spanjaarden op gras zijn Lopez en Nadal, maar Lopez heeft een patroon te volgen van:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:30 schreef Anonymousz het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:36 schreef Norrage het volgende:
Roddick koning. Leuk dat ie weer goed speelt
ik vind zijn tweede service wel erg sterk hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Rare tiebreak. Roddick serveert matig, maar Ferrer retourneert nog matiger...
2quote:
Elke set resetten je challenges.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:49 schreef Rosario het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat-ie er al wat verloren had.
Dat wist ik niet...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Elke set resetten je challenges.
En ze stond in de finale van Roland Garros. Als het nou tegen een totale nobody was gebeurd, oké, maar dit slaat echt alles.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef Norrage het volgende:
Perfect set van shjvedevova wtf
Ik vond errani wel goed spelen vorige rondes
2009? Ja, dat was heel naar voor hem.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja. Maar hij gaat nu geen GS meer winnen. Die finale toen
.
En in de TB krijg je er een bij.quote:
Was ook vrij logisch. Rosol had twee zware vijfsetters in twee dagen in de benen en Kohlschreiber gaf niets weg. Dan houdt het voor heel mensen al snel op.quote:
Hij faalt wel heel erg vaak.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef Norrage het volgende:
Baggy is een held, maar dan moet ie wel zijn potentie waarmaken...,,
dat is waar helaasquote:
Nou!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:28 schreef Szura het volgende:
Hier komt de break van Querrey, ik voel het
Nou, zijn eerste service werd in gegeven en hij betwistte dat. Als hij gelijk heeft, is hij het punt niet kwijt maar krijgt hij een let.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:26 schreef Rosario het volgende:
Hoe kon-ie die bal nou challengen? [...]
Preciesquote:
Heb je het over Roddick? Die vatte ik nog wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, zijn eerste service werd in gegeven en hij betwistte dat. Als hij gelijk heeft, is hij het punt niet kwijt maar krijgt hij een let.
wat ben jij slimquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, zijn eerste service werd in gegeven en hij betwistte dat. Als hij gelijk heeft, is hij het punt niet kwijt maar krijgt hij een let.
quote:"Imagine the pressure on Baghdatis, the only player from his country to ever take part in Grand Slams. We are talking Murray, Henman, Rusedski".
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:51 schreef TheArt het volgende:
Dat commentaar op de Beebs aan het begin van de partij:
[..]![]()
Sowieso. Watson op Centre Court.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:51 schreef TheArt het volgende:
Dat commentaar op de Beebs aan het begin van de partij:
[..]![]()
Deuce.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:55 schreef Szura het volgende:
DF Querrey domme kut.
BP Cilic. Hij verliest z'n kop hier.
Die afkorting nog nooit gezien hierquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Major opportunity point - 0-30. Maar hij is alweer weg.
Hopelijk is het ook meteen de laatste keer.quote:
quote:
Hoe gaat hij in godsnaam breken dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef Rosario het volgende:
Denk dat Querrey inderdaad aan het langste eind gaat trekken.
Zelf slaat ie ook elke kans achter de baselinequote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:28 schreef Rosario het volgende:
[..]
Als Cilic ballen in het net blijft slaan.
Ja. Maar als er een tiebreak was, had Querrey al gewonnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Zelf slaat ie ook elke kans achter de baseline
Hij had die eerste al moeten winnen, was ie al 1,5 uur thuis geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja. Maar als er een tiebreak was, had Querrey al gewonnen.
http://atdhenet.tv/42787/watch-wimbledon-court-2quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:32 schreef --3S-- het volgende:
Laten ze die wedstrijd ergens op tv zien?
15-30 op Cilic' servicequote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:41 schreef luckass het volgende:
Zal wel morgen verder gaan die wedstrijd.
Ja. prachtig hequote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:49 schreef Szura het volgende:
Hold
15-14*
WTF bij Murray in het publiek zit iemand te breien![]()
![]()
quote:
Ik vind het zelf een uitstralingsloze kwezel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:20 schreef Zelva het volgende:
Wel een vraagje uit nieuwsgierigheid. Waar komt die haat tegen Cilic vandaan?
jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
Spelen ze door tot hij afgelopen is of toch tot maximaal 23.00 uur Engelse tijd?
Dat laatste. Nog een kleine 1,5 uur.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
Spelen ze door tot hij afgelopen is of toch tot maximaal 23.00 uur Engelse tijd?
Volgens mij mogen ze tot maximaal 23u door gaan. Er was net wel discussie op de BBC of er 10/20 minuten speling zou zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:39 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat laatste. Nog een kleine 1,5 uur.
Ik zag het nu net op het scorebord. Wel suf hoor. Voor die drie avonden per jaar dat het misschien op het Centre Court langer dorgaat dan 23.00 uur.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:39 schreef Niox het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze tot maximaal 23u door gaan. Er was net wel discussie op de BBC of er 10/20 minuten zou zijn.
15.000 mensen die dan nog naar huis moeten zorgt voor teveel overlast voor de buurt is het argument begreep ik. Ik vind het ook raar overigens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag het nu net op het scorebord. Wel suf hoor. Voor die drie avonden per jaar dat het misschien op het Centre Court langer dorgaat dan 23.00 uur.![]()
Volgens mij speelde ook mee dat die mensen met het openbaar vervoer überhaupt niet meer weg zouden komen en allemaal in de taxi gaat vast niet passen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:43 schreef Niox het volgende:
[..]
15.000 mensen die dan nog naar huis moeten zorgt voor teveel overlast voor de buurt is het argument begreep ik. Ik vind het ook raar overigens.
Ze hebben natuurlijk wel 15/20 minuten kunnen besparen door het dak direct na de vorige wedstrijd dicht te doen.
Ik neem aan dat ze in een metropool als Londen gewoon OV hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens mij speelde ook mee dat die mensen met het openbaar vervoer überhaupt niet meer weg zouden komen en allemaal in de taxi gaat vast niet passen.
Oké, maar om dan tegen hem te gaan schelden en zo. Niet dat ik zeg dat jij deed. Beetje raar.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het zelf een uitstralingsloze kwezel.
Liev.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:58 schreef qwerty-nl het volgende:
Als het publiek boe en "play play" roept dan zal het heus wel doorgaan :p
[...]
Niet op FOK!.quote:
Ik vind hem altijd lelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij is echt foeilelijk als ie schreeuwt inderdaad. Dus eigenlijk bijna altijd
.
Sja, het levensverhaal van een jongen die de helft van zijn tijd achter de xbox zit en de andere helft op de tennisbaan staat lijkt me ook weinig interessant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd lelijk.Ik heb zijn autobiografie gelezen.
Of althans de helft. Het was de eerste keer dat ik een boek las over een bekend iemand die echt een totaal gebrek heeft aan allure of magie.
Had dat me gezegd voordat ik het kocht.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Sja, het levensverhaal van een jongen die de helft van zijn tijd achter de xbox zit en de andere helft op de tennisbaan staat lijkt me ook weinig interessant.
Voor de tweede keer. Daarom was het een point penalty. De eerste keer dat het gebeurt is een let.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:26 schreef DeeBee het volgende:
Wat?! Bal uit z'n zak (hehe)...
Wat een moment ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |